wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Ben blij dat ik niet de enige ben.... :)

Ik heb wel al mooie spulletjes gezien op internet, maar nog niet besteld ofzo. Ik vind de spulletjes van Noukie's heel gaaf, met de paardjes Pinto en Kaya. Helemaal geweldig maar erg prijzig!
    Ik ben stapel op paarden en heb dus nu van playgro een knuffeltje en speeltjes van ClipClop (blauw paardje), echt ge-wel-dig leuk.

Wordt nog wat als ik straks ooit zwanger ben....
    Mijn man weet wel dat ik de psulletjes heb, hij grinnikt er maar bij als ik ze koop en zegt zelf al als we langs een baby-winkel komen:"Schat, wil je niet even binnen kijken hier?" Ja, echt wel! :)

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Stoer he 8)

3. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik denk ook wel dat mijn vriend zou lachen..maar ik ben ook van plan het te geven als cadeau als ik posi test

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Nou.. nu de berg met spulletjes zo aan het groeien is mag ik zelf niets kopen.. ik doe het zelf niet meer ook hoor.. want ik weet niet eens wat ik allemaal heb liggen :oops: Dus ik loop de prenatal straal voorbij.. :)

5. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    @Miss: van harte!!! Echt super voor jullie. Meteen alle testen uit de kast getrokken, maar dan heb je ook wat hahaha :) Geniet ervan!

@Michelle04: welkom hier en veel succes met zwanger worden!

@Lieke: komende week is m'n huisarts nog op vakantie, dus als ik de week erop nog niet ongi ben dan bel ik haar. Ik word er soms wel onzeker van, ja. Vooral omdat mijn buik ook nog steeds wat boller is, zit me soms zelfs in de weg als ik lekker op de bank zit/hang. Maar ja, testen zijn negatief :cry: dus daar ga ik dan ook maar vanuit. Ik ben zóó benieuwd hoe het dinsdag met jou gaat! Veel succes [-o<

@Tamtam: wat leuk bedacht van je zwager en schoonzus om zo het nieuws te brengen! En tuurlijk beetje jaloers is niet erg, zou ik ook wel een beetje zijn....

@Daphne: Kop op! Het komt vast wel goed! Heb je je huisarts al een keer gebeld? (Sorry voor het geval ik dat niet mee heb gekregen)
    Het is een heel onzekere tijd, maar probeer positief te blijven. Al vind ik dat soms ook wel moeilijk hoor!
    @All: voor iedereen die ik vergeet: hoe is het met jullie?

Groetjes

6. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
  7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    haha jaa.. ik zag dit zo hangen.. en ik dacht.. dat is voor mij.. opkrassen iedereen :) mja.. iedereen koopt wit.. en ik ben net ff anders dan iedereen.. ik kan er straks nog wel een andere kleur truitje op doen.. anders is dat kind zo in het zwart :) :)

8. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ja of een lekker vel gekleurd broek met muts :D

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    hahah wij krijgen duidelijk de hipst geklede baby's :)

10. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    zooo ik heb me nieuwe banner gemaakt mooi he!

jaaa nou stoppen met roken pfffff pix we hadden eht er van de week nog over he. moet ik het weer helemaal alleen doen :cry:

wie doet er met mij mee anders?

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    mooie banner :D

ik wil wel met je stoppen, maar eeeh.. zorg jij ervoor dan dat ik zwanger bent en MOET stoppen :p

12. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    moet je ook bij rainbowbabies kijken...

13. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    @ Miss, Oow ik hoop he zooooooo voor je! Alvast een voorzichtige felicitatie!

14. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Mooie banner hoor, Miss! Wat geweldig om die cyclusbanner ervoor in te ruilen! Dat wil ik ook :)

15. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    ja ik wil ook zo'n mooie banner met een kruipende baby of ooievaar! :(

16. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ola meisjes,

Ben net weer thuis van m'n werk. Heb niet de puf om op iedereen te reageren, alleen het bericht van Miss had ik vanmorgen al stiekem op m'n werk gelezen...

Meid, ik ben zo blij voor je! Ik hoop dat 12 aug NOD een vruchtbare dag is en dat ik strax dus ook posi mag testen... Als ik m'n lijf mag geloven ben ik idd weer zwanger, maar ja welke vrouw die zwanger wil worden gelooft haar lijf nog :(

Liefs

17. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    @ Misss, geweldig van harte gefeliciteerd,

Mooie banner hoor!! Toppie Wil ik ooooooooook [​IMG]

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    mijn dag kan niet meer stuk
    ik heb in augustus bus gevraagd wie interesse hebt in engelstalige boeken (van mijn vader. zijn zeker meer dan 150 boeken die ik tot nu toe nergens kwijt kon) en female81 komt ze maandag ALLEMAAL ophalen.. als cadeau aan haar vriend.. die is boekengek en leest echt alles!

dit is zo lang een oud zeer voor mij geweest.. (6 jaar) want ik wou zou graag het wens van mijn vader vervullen om iemand anders een plezier met zijn boeken te doen... en in nederland is dat moeilijk... engelstalig..

kan ik die 'boek' uiteindelijk dicht doen

19. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    en natrrulijk weer ruimte in mijn schuur haha

20. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    @ Marloes en Bowen: Heel veel sterkte vandaag.
    @ Miss: GEFELICITEERD! Super! Hopelijk heb je van je laatste sigaretje genoten, en echt, over een tijdje weet je echt niet meer wat je er zo lekker aan vond.
    @ mamaline: En ik maar denken dat je bij de tweede keer zwanger het wel weet. Aan de andere kant is het helemaal waar wat je zegt, als je zwanger wil worden voelt ineens alles anders.

Ik heb nu een beetje krampjes, maar het lijkt volgens mij niet op m'n normale ongikrampen... Aan de andere kant durf ik bijna te wedden dat ik morgenvroeg niet hoef te testen. Dubbel is dat toch.

Share This Page