Litsa...spannend meid! is het je eerste zwangerschap? irritant is dat hé, Als iets tussen je oren zit kan je er aardig gek van worden, maar goed je zult toch echt nog ff geduld moeten hebben... en dat is nou net zo vervelend haha.... ik mag over 4 dagen.. althans als er het weekend niets gebeurd @ spannendetijden, Pff snap je volkomen meid! dan maar liever ongi dan weet je ieder geval waar je aan toe bent!
Litsa: welkom en de duimen draaien weer hier is het verder allemaal rustig. Ben een beetje aan het bijkomen. We hebben feestweek in onze woonplaats dus dat is alke avond laat. Nu een beetje uitrusten om vanavond weer lekker te kunnen feesten. Laatste avond en dan gelukkig het hele weekend om bij te komen. Is wel goed een beetje afleiding tijdens het wachten, anders ben ik er onbewust toch wel veel mee bezig. Alexia: nog een week en dan is het zover Trouwen Krijg je al een beetje de kriebels?
Pfff sta op het punt om gek te worden! haha Desman die was net bij de buren, en ik riep hem in de achtertuin offie ff terug kwam naar huis..en dat duurde en duurde dus de buurman zegt ik heb de deur al open staan hoor en toen kwam ie eindelijk aangekakt.. Ik moest boven nog ff de stofzuiger pakken dus ik zeg ga maar ff wat drinken pakken (doet ie zelf) kom ik beneden kijkt ie me aan, en dan zie je al dat ie wat geflikt hebt dus ik zeg wat heb je gedaan? zegt ie ik heb mama gehelpt met schoonmaken! dus ik zeg nou dat is lief maar wat heb je schoongemaakt dan? zegt ie "de tv" dus ik krijg al een steek in me buik haha..ik d8 Oooh shit... maar zag niets... wel een beetje nat.. dus ik zei is dat water... zegt ie nee desman heeft goed gehelpt he met een trotse big smile op dat bekkie... ik voelde het al dus ik zet de tv aan die we nog geen half jr hebben en ik zie dit! dus ik vraag, waarmee heb desman schoongemaakt dan? liet hij me een flesje zien wat hy dus uit de tuin van de buren gepakt had, wat dus een middel was tegen mieren! en dat is dus giftig toch? heeft hy in de hoek van de TV staan spuiten (met zyn goede bedoelingen) en die tv is gewoon naar de klote nu! heb hem op video kanaal gezet zodat je die strepen goed kunt zien... lijkt wel of dat in 1 x weg gevroten is? ik moest echt even tot 100 tellen in snelvaart maar goed uit me vel springen tegen hem heeft geen zin... al moet ik dat me vriend ook aan zn verstand brengen straks heb hem wel meteen in de hoek gezet en verteld dat hy met zn tengeltjes van de tv af moet blijven en dan zegt ie nog heel sneu "maar ik heb goed gehelpt toch mama" dus ja wat moet je dan.. ik vind dat hy het niet expres gedaan heeft.. maar toch hy moest wel ff weten dat dit absoluut niet kan en dat hy uberhaupt niet aan de tv mag komen en al ZEKER geen vreemde flesjes mag pakken dus ik vraag me nu af of dit een zaak voor de verzekering is want heb nu niet ff snel snel geld voor nog zo'n dure LCD..en dit valt denk ik niet onder garantie, als zoonlief met giftig spul erop staat te spuiten al moet ik echt de papieren er ff bijpakken van de verzekering...
Tjeetje he! Lief bedoeld, dat zeker, maar wat heb je eraan! Beetje jammer. Volgens mij heb ik precies dezelfde tv. Ik zou niet weten of dat onder de verzekering valt, hoop het wel voor je. Is moeilijk om je zoontje daarvoor te straffen. Ik vind wel dat je het goed hebt aangepakt. Op deze manier weet hij wel dat het niet weer mag gebeuren (althans dat hoop ik voor je). Als ik jou was zal ik de verzekering gewoon even bellen. Succes. liefs lexy
hallo vandaag gaat het al wat beter met de pijn, mijn vriend en ik kunnen er goed over praten, het doet emotioneel veel pijn maar we weten dat we kunnen zwanger zijn. dus dat is al iets goeds. hopelijk stopt mijn bloeding nu rap en kunnen we weer met een nieuw begin starten. groeten nogmaals bedankt voor de bemoedigende woorden die helpen me echt!
victortje : sterkte girl! gelukkig kan je goed met je mannetje praten dat scheelt hopelijk een boel voor jullie maar zoals je ook zelf al zei je KAN zwanger worden das op zich best fijn om te weten toch meis?! maar evengoed blijft het klote ....leef met je mee meid hopelijk kunnen jullie snel weer aan de slag! succes en sterkte meid! voor you all: ik ben nog steeds niet ongi ...pffffff word er niet goed van maar heb besloten als ik maandag nog niet ongi ben er nog maar eens een test tegen aan te gooien ( al zal die vast en zeker WEER negatief zijn teminste ik voel gewoon dat er niets is) en is ie ook echt negatief dan bel ik ome dokter eens op kijken wat hij ervan zegt! en dan zien we wel weer verder dan ben ik 9dagen overtijd en t hoogswaarschijnlijk ECHT ZAT! hahaha ik hou jullie op de hoogte ik kan waarschijnlijk maandag morgen pas weer van me laten horen ivm internet verbinding maar kijk er nu al weer naar uit! allemaal een heel fijn weekend! dikke knuf
@spannendetijden Ik kan me voorstellen hoe frustrerend dat is. wachten op iets dat je gewoon niet weet wanneer die komt. ik heb je verhaal terug gelezen en zie dat je in mei gestopt was met de pil. zoals je misschien al weet, sommige mensen worden maanden niet ongesteld. Ik hoop echt voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je toch moet rekenen op een wat langer cyclus dan. vervelend.. maar ja, is toch iets dat er in zit als je van de pil af kom. Ik snap het ook echt goed dat je al bezig bent met zwanger worden en wil het heel graag. Zijn je partner en jij echt goed bezig geweest met klussen.. ook nu dus?
hey pixie ik ben na t stoppen al 1x ongi geweest en nu niet meer ik heb dat wel eens eerder gehad maar nadat ik dan teste en t wsa negatief begon ik spontaan ongi te worden hahah of na 4 dagen na mn nod maar geen 7dagen heel irri dus en mn vriend en ik klussen volop hoor! gewoon rond mn "verwachte ei" (al was dit niet de afspraak maar goed ) en nu ook gewoon dagelijks hoor we zijn er niet bewust mee bezig maar doen het gewoon wanneer we zin hebben hahahahahhah thanks voor je reactie en we wachten weer rustig af! x
oke.. ik was even aan het meedenken goed dat jullie gewoon verder klussen.. put jezelf niet uit he ok van 4 dagen overtijd en nu al 7 kan ik snappen dat je onrustig daarvan word. ik moet nog helemaal afwachten. dus ik lekker praten. zal zeker net zo gespannen zijn als jij bent. maar heb tot nu toe niet echt goed geklust. zit gewoon niet in.. heb constant wat.. alsof ik MOET door een maandje verplicht niet aan medoen hahahhaa
Ha luitjes, Toch wel lekker om zo'n uitlaatklep te hebben, dus Pixie gewoon gebruik van maken hoor. Twee weekende terug kreeg ik ook steken rechts in mn onderbuik ( beetje ter hoogte van bovenkant heupbot), laterop in de week ook aan de linkse kant. Na 5 dagen dokter gebeld, vorige week vrijdag langs geweest, plas getest maar door plas en voelen niks kunnen vinden. Nu af en toe nog wel maar neemt gelukkig wel af, ook wat gerommel in mn buik. Hoop dat het bij jou snel oplost want zoals ik lees heb je er echt wel pijn aan en een langere tijd pijn hebben kost veel energie. Sterkte hoor BMP wat heb jij een aardig kindje zeg! Wel minder voor je. Maar ik denk wel dat dit onder de inboedel verzekering valt hoor, altijd proberen, is tenslotte niet met voorbedachte rade gedaan. Marloes, inderdaad erg leuk joh zo'n site en wat een mooie foto's met name die shoot. Leuk om daar een bon voor te krijgen. Dat idee ga ik pikken. Zelf ben ik net als spannende tijden al daaaagen overtijd en geen idee waarom. Nadat ik di nog een negatieve test in handen had heb ik het los gelaten en verwachte ik snel ongi te worden. Maar niks hoor. Wel af en toe lichte steken naar onder toe, steekjes bij mn navel en heb constant het gevoel dat ik vol zit, alsof mn maag omhoog geduwd wordt. Verder niks aan het handje dus nog niet erg duidelijke aanwijzingen voor mij. Morgen hoge temp betekend dat ik toch nog maar een testje gaat doen. Welteruste allemaal en een fijn, relaxed weekend.
zo meiden mijn werkdag zit er weer op... Alle bejaarden liggen weer netjes in bed hihi.. @spannende tijden en vlindervladder: Bij mijn vorige zs heb ik ook pas na ruim een week positief getest.... Ik d8 elke keer ik word ongesteld en weer negatief getest.. na week toch een heel licht streepje en na een aantal dagen heb ik weer getest en werd hij donkerder. Dus hopen dat jullie testen alsnog postief gaan worden! Succes! Hier nog weinig nieuws... de zijn er nog maar kan niet wachten om te gaan klussen...
hey meiden ben ook weer achter me pctje beland...me vriend slaapt al.. wekker gaat weer om 6 uur voor hem.. ach ja einde van de maand is het altijd leuk dus mag eigenlijk niet klagen jij kan weer met een gerust hart gaan slapen kim haha.. nu de mensjes op bed liggen.. wat doe je precies voor werk? in een verzorgings tehuis ofzo? Vlinderfladder Ja ik zie je banner! spannend hoor...deze onzekerheid is wel erg vervelend! hopenlijk draait het positief voor jullie uit! en ja leuk he kinderen... helaas heb ik geen behang.. anders zou ie er vaak achter hangen denk k haha...
ik werk idd in een verzorgingshuis,als verzorgende..zorg dat de mensen in en uit bed komen... je kent t wel.. Zuster Kim haha..
Nou ik heb echt een hele hele hele boel respect voor mensen zoals jij! zet mij daar 10 min en volgens mij vliegen de bejaarde mensjes langzaam het raam uit mijn moeder werkt ook met oudere mensen, ik heb daar geen geduld voor.. al lijkt het me ook wel heel dankbaar werk...
hahaha ja ik dacht dat ook altyd..maar moet zeggen ik heb t naar mn zin... Ook al kan ik ze soms echt wel wat aan doen en denk ik ach ga dood.. FOEI ! Maar ja het is gewoon zoals in alle zorg te druk te zware mense en te weinig personeel.. Dus je rent je poten uit je lijf en dan nog afgezeken worden van wat duurd t lang enzo.. Maar gelukkig zijn dr ook vaak momenten dat ze heel dankbaar zijn en je kan met ze lachen.. Wat voor werk doe jij?
Hahahaa...Foei idd... maar goed zou het ook denken... Denk ik Ik werk parttime op een reisbureau...als desman in januari naar school gaat wil ik wel meer gaan werken, nu vind ik het voorlopig genoeg... werk je fulltime of parttime?
ik werk 20 uur.. wil wel meer maar kan dat niet oplossen met oppas en wil donny niet naar cress ofzo doen want dan werk ik daarvoor... En in de zorg heb je altyd onregelmatige diensten en met deze 20 uur heb ik t voor elkaar een redelijk vast rooster. Dus ik heb niet te klagen.. Misschien als don wat ouder is dat ik weer meer wil gaan werken..maar ja dan heb ik als het goed is de 2e al rond kruipe hahah.. Ik wil ook al lang wat anders gaan doen maar ik weet niet wat dus zolang blijf ik waar ik ben en zie ik t wel.