Eehhh nou jah, was wel ernstig Heb 2 hersenbloedingen gehad, was halfzijdig verlamd Maar ben voor 95% hersteld, en heb een risico van onder de 5% dat het weer komt, heb een zeldzame aangeboren vaatafwijking
Hoi Hoi, Ben nog nieuw hier op het forum. We zijn nu in de eerste ronde voor ons eerste wondertje. Wou dat even hier neerzetten, en toen zag ik dat er al meer dan 500 pagina's zijn. Waar ik geen tijd voor heb om ze allemaal te lezen. Jammer genoeg. Groetjes
1ste wondertje, van harte welkom, meid! we snappen heel goed dat je niet alles terugleest, hoor..het meeste is toch onzin Heel veel plezier en succes met zwanger worden!
ik heb een vraag ik heb sins vandaag erg last van witte afscheiding zou het een teken van een zwangerschap kunnen zijn? hoort dat er bij? liefs
GEFELICITEERD MISS @miss: dat stoppen met roken lukt je wel! Je hebt toch een goede reden? Ik ben al 8 maanden gestopt, van de een op de andere dag. Het zal de eerste paar weken wel moeilijk zijn, maar het gaat je vast lukken! @pixie: je zult versteld staan hoeveel mensen er wel niet engelse boeken lezen. Ik lees bijna al mijn boeken in het engels, behalve als de auteur nederlandstalig was. Mijn mannetje hetzelfde. Op het werk ken ik ook genoeg mensen die net zo gek zijn als wij. Je moet alleen de juiste mensen tegenkomen! Ik wilde iedereen hallo zeggen! Wat duurt het toch nog lang tot mijn vruchtbare dag. Ik wil ook! @de rest: deze maand nog meer roze erbji maken! Iedereen moet die HCG van mamakitty maar opvangen! *Snuffie houdt haar armen wijd open om nog wat extra HCG te pakken*
@MISS: Ik heb ook altijd gerookt ! Een pakje per dag... Heb ook altijd geroepen dat ik zou stoppen met roken als ik ooit zwanger zou zijn! Wel eerder geprobeerd te stoppen maar niet gelukt! Toen ik posi testen ben ik meteen gestopt met roken... Vond het toen ook helemaal niet moeilijk want ik wist waar ik het voor deed Ben er nu nog steeds blij mee! joey is inmiddels alweer 1 jaar en heb geen sigaret meer aan geraakt Hopelijk lukt dat jou ook! Je hebt nu een hele goeie rede om te stoppen dus probeer het vol te houden!
Bedankt voor alle lieve berichtjes en de kaarsjes! Heel lief van jullie ... Dikke kusss ! Bowen ook jij heel veel sterkte ! Blijft moeilijk he.... *knuff*
@pix:fijn dat je de boeken van je vader hebt kunnen verkopen. @lies:afscheiding kan van alles betekenen, dus kan beide kanten nog opgaan,meis.. @Marloes:geen dank!kom je deze moeilijke dag een beetje door? *extra knuffel*
Toen ik 14 ofzo was heb ik geprobeerd te roken..Paar vrienden/vriendinnetjes deden het en tsjah op die leeftijd doe je dan mee..Bij de 1e siagaret heb ik het mijn moeder meteen opgebiecht haha.Had het een paar dagen nog geprobeerd, maar vond er niks aan, past ook niet bij me. Later met stapperiodes wel eens voor de gezelligheid meegerookt...proefde ik toch niks meer van door al die mixjes hahaha
Hallo allemaal, Miss: echt super. Er heerlijk van genieten ondanks alle kwaaltjes. Misschien helpen die kwaaltjes wel om makkelijker te stoppen met roken. Pixie: goed geregeld met die boeken. Mooi dat je het kan afsluiten. Verder hier komt een klusweekend eraan. Maandag of dinsdag m'n ei. Dus gaan lekker aan de slag en dan maar duimen dat er snel meer roze namen in de lijst staan. Fijne avond allemaal. Ga zo lekker filmpje kijken.
He meiden! Alles goed hier! Mannetje staat op de Wii, dus heb mooi even tijd om hier te koekeloeren @tummetje, leuk pakje dat zwarte! Wil ik ook..... @pixie, fijn dat je de boeken hebt kunnen verkopen! @mamaline, ik hoop dat je voorgevoel klopt! 12 augustus is al snel, even volhouden nog.. @yvo, veel pezier met klussen! @miss, als je ooit van het roken af kunt komen dan is dat nu wel. Een betere reden dan dit krijg je niet @all, sorry als ik iemand nu vergeet...denk wel aan jullie allemaal! Sta ik om half 6 buiten om met paardje te oefenen, komt er tocheen hoosbui over ons heen Niet normaal! Sneld e stallen opengedaan zodat de paarden erin kunnen, maar die snapten de hint niet.... Paard boos op mij omdat ie nat werd...ja hoor, en bedankt dan! Hier is je emmer eten weer, van je lieve baasje Ach ja, hebben het alweer goedgemaakt. Verder niks nieuws te melden, nog niet ongesteld, nog niet getest. Geen symptomen verder meer dus vrees dat mijn hoop op een goedwerkend lichaam dat me niet voor de gek zou houden vervlogen is Tot morgen weer! Of tot zo....you never know....
@ pixie: inderdaad.. weer een boek dicht! gefeli @ 1ste wondertje: welkom! @ meintje; het pakje is van prenatal.. maar hoorde dat ie uit de collectie gaat, misschien kun je hem nog ergens scoren? hele pakje is geloof ik 25 euri zo meiden.. mijn weekend home alone is aangebroken.. heb dr glad geen zin in.. ik hou wel van gezelligheid om me heen.. zijn er meiden om te beppen?
hoi allemaal! ja idd is dit de perfecte reden om te stoppen met roken. ik heb er nog 1 en dan is het op! of een halve eigenlijk want hij is afgeknapt. ik word idd steeds misselijker dus dat maakt het wle makkerlijker denk ik. zoals ik al zei heb ik 2 testen gedaan gewone en digitale die zei meteen zwanger ik kan het nog steeds niet bevatten vraag me steeds af hoe het toch kan! heb het stiekem al wel een paar mensen verteld, mijn vriendin mocht ik het vertellen en de buren ook wel omdat we die dagelijks zien. een andere vriend en vriendin weten het ook maar dat weet mijn vriend niet en mijn oma dat weet hij ook neit en mag hij ook niet weten want dan word hij boos, hij wil het per see 3 maanden voor zich houden, dat gaat echt nooit lukken want als ik stop met roken valt het op, en volgnede week is mijn verjaardag als ik dan moet overgeven dan weet ook iedereen het. ach ja we zien wel. ik hoop da thet zo goed blijft gaan in iedergeval
We steunen je bij het stoppen meid anders even googlen op de gevaren van roken, en bij voorkeur foto's en filmpjes opzoeken..