He meiden, Hier weer een nega test vanmorgen, en nog geen ongi. Vanmiddag/vanavond hebben we een feestje, nou weet ik nog niet zeker of ik een wijntje kan nemen
Erg vervelend dat je nog niet ongi bent en je nog geen positieve test hebt Als ik jou was zou ik geen wijntje drinken, je weet maar nooit
Missschien ben ik wel ongi voordat we er zijn Als ik dan toch niet zwanger ben dan mogen ze nu wel komen.
Hoi Cin, Ik heb precies het zelfde mee gemaakt. Ik heb een paar keer toch een wijntje genomen omdat ik het niet zeker wist en ook niet de indruk wilde wekken dat ik bezig ben met zwanger worden. Je kan ook net doen of je wilt afvallen en dat je daarom niet drinkt.. Dat heb ik ook gedaan een paar keer gedaan. maar ik denk niet als je een wijntje drinkt dat het gelijk heel schadelijk is, maar als ik zeker zou weten dat ik zwanger was dat zou ik toch niks drinken. Hoop dat je er iets aan hebt. Groetjes Lieke
Zou niet net doen alsof zijn wat dat afvallen betreft, dus ik ben niet bang dat mensen denken dat het daarvoor is. Ja, mijn zwager, maar die denkt iedere keer dat we gaan vertellen dat hij oom wordt Ik bedenk me net dat ik laatst ergens iets heb gelezen over alcohol en zwanger zijn. Het schijnt dat de eerste twee weken 1 of 2 glazen geen kwaad kunnen omdat er nog geen "bloedcontact" is? Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen...
hoi meiden heb net ff boodschappen gedaan heb van alle soorten fruit wel wat gekocht! en verse groente. ben nu lkker broodje met kaas en ham aan het eten daarna nnog 4 aarbeien en 1 bannaan en vanmiddag eet ik tussendoor nog een bakje vanille vla en dan avond eten! moet nu goed o me eten letten he. oh ja heb wel gezondigd al vandaag. heb een paar trekjes genomen. maar verder eigenlijk weinig last van, het is alleen wennen dat je geen sigaret meer mag roken maar ik denk wel dat het me gaat lukken misschien niet meteen helemaal maar ik kan me heel geod inhouden merk ik toen ik die sigaret opstak had ik al spijt. en mijn vrind mag het niet zien want die word echt boos! dus gewoon niet meer doen.
Goedemorgen allemaal! Voor degenen die proberen te stoppen met roken: heel veel succes! Ik ben , lekker origineel, 2 januari gestopt. 14 jaar een verstokte roker geweest, kon echt tot op het zielige af zijn als ik 'smorgens geen sigaretten meer in huis had. Wat heel erg meehielp was dat mijn vriend, familie en een groot deel van mijn vrienden niet roken, dan wordt je er ook niet zo mee geconfronteerd. De eerste week was ik echt levensgevaarlijk voor mijn omgeving. Kan me ook goed voorstellen dat als je nu net zwanger bent en de hormonen al door je lijf heen gieren het een hele opgave wordt. Echt heel veel sterkte Verder allemaal een heel fijn weekend!
Plezier moet voorop staan he goedzo Wij zitten in ronde 2...Had gisteren mn NOD en vandaag zijn mn er nog niet, maar heb sterk het gevoel dat ik gewoon nog aan t ontpillen ben en mn cyclus deze mnd weeeeer langer wordt.
@cin:balen zeg van je uitblijvende ongi, maar geen posi test!1 Drankje kan geen kwaad in deze periode, maar het zou idd wel helpen dat je zekerheid zou hebben, want wat de meeste ook zeggen, als je weet dat je zwanger bent en of dat nou in de periode zit dat je wel of niet dat bloedcontact met je kindje hebt, dan wil je gewoon niet drinken..Hopelijk snel duidelijkheid meid en voor iedereen die wil stoppen met roken:succes!
Oow. Dat is wel heel erg leuk, zo'n baby shower! Eerst maar zoveel weken zwanger zijn voordat dat kan
goeie morgen... Pff brakkie kim hier.. was gisteren met mijn mannetje naar de film en daarna de stad in dat was ook al 2 jaar terug denk ik.. Pff en nu mag ik er voor boeten... Nu weet ik weer waarom ik niet meer drink hahahah.. Ik ben ook niet bij gelezen..maar ik zag wel dat MISS ZWANGER IS! gefeliciteerd!
Haha wat grappig, heb net een babyshower gehad van het ene vriendinnetje en ben nu bezig met het organiseren van een babyshower voor een ander vriendinnetje! misschien krijgt ze er dan zelf ooit ook wel eentje
Mij lijkt het ook wel leuk om zoiets te organiseren.. maar mijn vriendinnetje houdt daar niet van.. misschien kan ik dr op andere gedachten brengen
als ze weten wat het precies is wel.. hier in de buurt kent niemand het dus ik denk dat ik mn eigen babyshower moet organiseren
Dat is niet leuk! Bij mij in de buurt weet ik het eigenlijk niet. In mijn vriendenkring zijn er nog geen kinderen geboren.