Oh jee, da's zeker ernstig! Dan liever een allergie. Voor 95% hersteld, dus je hebt er wel iets aan overgehouden? Je kunt nu wel een 'normaal' leven leiden, zeg maar?
Ladiesssssssss! Yes yes, ik ben EINDELIJK ongesteld! Ik ben nog nooit zo blij geweest met ongi worden... Pff.. Zal wel een cyclus zonder eisprong zijn geweest, maar goed, blijkbaar moet alles op gang komen.. Ik heb alleen geen idee wat voor cyclus ik nu aan moet houden... Eerst 19, nu 45... Hm... Hebben jullie een idee? Kzal ovutesten bestellen in ieder geval, om te checken hoe en wat... Ik ben zo blij!
Gefeliciteerd met je ongi! Ik zou de langste cyclus maar aanhouden en je kan ovutesten bestellen of een thermometer...
In de cyclusbanner van deze site kan ik geen 45 dagen invoeren.. 38 is het maximum... Hmz.. Even verder zoeken dus...
Las net in een tijdschrift over een babyshower met massages ed, heb het even niet bij de hand, maar zal vanavond meer vertellen, dan pak ik het er even bij. @Daphne:feli met je ongi!Je kan idd het beste je langste cyclus aanhouden, of het gemiddelde berekenen.
Gevonden.. Ik hou wel 45 dagen aan.. Al ga ik er vanuit dat mijn cyclus korter zal zijn nu.. Hoop ik in ieder geval.. Ga nu even ovulatietesten bestellen, dan kan ik het een beetje in de gaten houden.. We willen natuurlijk geen kansen verspelen
Ow, mooi dat je een banner hebt gevonden en beter idd de lange aanhouden dan een kortere, weet je zeker dat je niet te vroeg kan testen en/of dat je in de stress zit dat je maar niet komen. ben benieuw hoelang mijn banner doorloopt...denk dat ik even weer de standaard banner van zsp neem hier...nu is niet duidelijk hoever ik over NOD ben..ja weet ik zelf wel, maar mocht ik wat verstrooid raken ofzo...en de meesten hier vinden het wel leuk om op de hoogte te zijn
Zo besteld, kunnen we weer aan de slag Ik ga nu ff de grote boodschappen doen.. Dat gesjouw iedere week.. pff.. Fijne dag en tot later vandaag en anders tot morgen!
Daphne, Gefeli met je ongi! hihi dat is raar! Met die ovutesten bij de hand kan het niet meer misgaan toch? Lies, balen van je ongi. Dikke knuf voor jou! Lief Mamaline
hahah hier ook brak. en idd weet ik ook weer waarom ik niet drinken eigenlijk prettig vind. the day after.. en dan voornamelijk mijn pijnen die dan ZEER aanwezig zijn...van kop tot teen. wel gezellig kimmiej?
YIPEEEE.. uiteindelijk daphne... moet zo een opluchting zijn ondanks dat het toch een ongi is... hoop nu echt voor je dat je met ovutests je ei kan vinden. zodra het gevonden is kan je een beetje uitrekenen hoe lang je cyclus is, en dan de hoogste DPO nemen... is volgens mij 10 tot 16 dagen.
oh lies dat is wel balen, maar aan de ander kant wel fijn dat de onduidelijkheid weg is. toch? nieuwe ronde nieuwe kansen. ga jij ook ovutests doen ?
Balen Lies. Ik hoop voor je dat de volgende ronde goed komt. @ MieniMe. Zie aan je banner dat je twee dagen overtijd bent. Heb je al getest? Mijn banner klopt niet... Vandaag toch erge buikpijn gekregen. EISPRONG? Ik denk het wel. Heb gisteren nog geklust, dus hopen dat het goed zit. PLEASE!
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje AUGUSTUS Jantsjuh (ronde 3) miss NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) 24-07 Daphne1984 (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 08-08 Mienime (ronde 2) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 1ste wondertje (ronde 1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 05-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
meiden ..er is iemand weer zwanger! hehehehe die staat alleen niet meer op de lijst en dan even wat anders. ben vanmiddag naar kasteel groeneveld geweest. was wel leuk.. alleen werd dood zenuwachtig van een wesp op het terrasje.. ben ook met schoonzus naar gardo geweest (zij is bijna 20 weken zwanger) oh ik word zo hebberig! is echt erg!
ja het was onwijs gezellig..zeker omdat we sinds don er is niet meer weg zijn geweest met z´n 2e.. Nu zijn we samen brak pix wel gezellig 8)