Hallo meiden! @tamtam, veel plezier met het passen van je jurk! @lies, jammer dat je ongesteld bent geworden, maaaaaar wij laten de moed niet zakken hier en dus op naar de volgende ronde. Komt goed! @daphne, super dat je ongesteldheid is doorgekomen! Nu weet je weer een stuk meer en kun je met de ovulatietesten aan de gang. Je cyckus zal wel minder lang gaan worden. @mienimie, al een testje gewaagd? Of wacht je nog een tijdje? @pixie, vast stomme vraag...wa's Gardo? (ikke nieuwsgierig) @miss, AFBLIJVEN! Ook geen trekjes meer! Jij kunt dit! @kimmiej, klinkt als een geslaagde avond! Is wel een lekkere boost voor jezelf en je relatie, even lekker ertussenuit samen! Hier gaat alles zijn gangetje. Ben nog niet ongesteld.... Man en ik hebben besloten om toch eerder te gaan testen, we wilden 18 augustus testen maar mijn man is bang dat ik misschien dan toch meer teleurgesteld ben dan de bedoeling is op zijn verjaardag. Dus we testen morgen! Ben toch wel zenuwachtig.....ben toch wel bang dat het niet zo is..... Dan zou het betekenen dat mijn lijf me flink voor de gek heeft gehouden en dat ik maar moet blijven wachten totdat ik wel ongesteld word...wat lang kan duren en ik ben een tikje ongeduldig van aard Dus lieve meiden, morgen hopelijk goed nieuws van hier. Doen jullie meeduimen? Waaaaahhhh, wat ben ik slecht hierin zeg.......
is dat fijn die ovulatietesten? hoe werken die eigenlijk en welk merk kan ik dan het beste gebruiken? liefs
als je een onregelmatig cyclus hebt en je ei niet voel dan is het denk ik wel fijn ja. geeft een beetje zekerheid. Ik heb zelf ook gekocht.. maar ben eigenlijk niet zo tevreden mee.. misschien andere dames advies?
daphne, fijn voor je dat je ongi er is, en met de ovutesten moet het helemaal goedkomen. Gek eigenlijk dat jeiemand felcititeerd met d'r ongi. Lies, voor jou precies tegen over gestelde jammer dat ze bij jou ook zijn gekomen. Op naar de volgende ronde. Meintje, spannend zeg. hou ons op de hoogte. Suc6! Pixie, ik ken Gardo ook niet?
[quote=" Hier gaat alles zijn gangetje. Ben nog niet ongesteld.... Man en ik hebben besloten om toch eerder te gaan testen, we wilden 18 augustus testen maar mijn man is bang dat ik misschien dan toch meer teleurgesteld ben dan de bedoeling is op zijn verjaardag. Dus we testen morgen! Ben toch wel zenuwachtig.....ben toch wel bang dat het niet zo is..... Dan zou het betekenen dat mijn lijf me flink voor de gek heeft gehouden en dat ik maar moet blijven wachten totdat ik wel ongesteld word...wat lang kan duren en ik ben een tikje ongeduldig van aard Dus lieve meiden, morgen hopelijk goed nieuws van hier. Doen jullie meeduimen? Waaaaahhhh, wat ben ik slecht hierin zeg.......[/quote] Goh wat spannend voor je, heel veel succes. Ik heb niet alle pagina's gelezen maar hoeveelste ronde is het voor jou? Duim met je mee voor een positieve test, Liefs
@ Lies, Als je niet zo goed weet wanneer je eisprong exact is, kunnen ovutesten een heel goed hulpmiddel zijn. Ikzelf heb de dipstick testen van deze site gebruikt; http://www.sensitest.nl/ovulatietest.php Ze werken prima en zijn lekker goedkoop. Liefs
@ Meintje, veel succes morgen hoor! M'n duimen draaien zich bijna blauw @ Pixie, had m'n berichtje voor Lies net getypt, toen ik zag dat jij ook al een reactie had geschreven... Hahaha, 2 zielen, een gedachte!
1ste wondertje en Meintje ik heb nog geen test gedaan en wil er niet aan wagen tot de 15e, dan zou ik 1 weekje overtijd zijn. Heb sterk het gevoel dat ik aan t ontpillen ben en mn cylcus deze ronde NOG langer wordt dan die van vorige keer. Meintje spannend morgen!keep us posted ASAP! haha
jeetje wat een spanning allemaal meiden! morgen ochtend toch maar weer eens komen kijken dan lies88: wel fijn dat je nu wat van je cyclus weet... en zo'n babyshower kun je natuurlijk ook zelf organiseren... gewoon een lekker meiden avondje lekker beppen over rompertjes en grote tieten hahaha. Ik ken ook mensen die een BABYBORREL organiseren.. voor na de bevalling! Wel zo handig. Hoeft niemand te gaan bellen wanneer ze een keer langs kunnen komen, en zich niet verplicht hoeven te voelen dat ze nog steeds niet zijn komen kijken... en jij hebt maar 1 dag je huis vol Ik ben voor!
Een babyborrel... dat is handig! Niet twee maanden lang mensen over de vloer! Ach, eerst maar zwanger raken! Dan zien we dan wel weer!
hey damens ik heb ook ervaren wat de moeheid is. jeetje zo kan ik echt niet werken van de week. mijn ogen vallen gewoon dicht. niet normaal! de misselijkheid is minder maar dat komt omdat ik vandaag goed gegeten heb dus heb het onderdrukt denk ik. maar die moeheid pfffffff. niet normaal. ik kreeg nog op me kop van me vriend ook, we waren op verjaardag bij me schoonmoeder, maar ik as zooo moe dat me ogen dichtvielen. toen we in de auto zaten zegt ie, je deed zo ongeintresseert iedereen zat je aan te kijken dat vond ik neit leuk van je hooor! ik zeg zal ik jou een zwanger laten zijn dan wat een gek he. weet je wel hoe moe ik ben gek. ik ga dat echt niet voor me lol zo doen hoor. maar ik was zo moe dat ik niet eens ruzie met hem wilde maken. thuis op de bank gaan liggen en even geslapen. nu gaat het beter heb ff gegeten maar begin al weer aardig moe te worden. en heb zooo en zin in een sigaret.
Miss als dalijk de hele wereld het mag weten van je zwnagerschap kan je ze gelijk ook over deze bewuste avond vertellen en wedden dat iedereen je dan snapt. Mannen snappen gewoon niet hoe onze hormoonhuishouding is .
TJOH MISS wat een *hftr* !?&*%^$*(% :x ze begrijpen het echt niet he... ik gaf hem meteen een lijstje van wat er nog ging komen! van begin tot eind, van moe en misselijk tot dikke enkels en zwangerschapsstriemen en vooral HORMONALE AGRESSIE AANVALLEN! en maandag kocht ik een boekje met wat er precies allemaal gebeurt in een zwangerschap, dat ie t ff weet
ik heb ze maar gelijk besteld.. en dan maar afwachten zit er een duidelijke gebruiksaanwijzing bij hoe het werkt of kun jij mij dat alvast vertellen? liefs
Bedankt voor het duimen en de succeswens meiden...vind het doodeng! Tuurlijk laat ik het jullie morgenochtend meteen weten, kan het tegenover jullie echt niet stilhouden. @Michelle, het is trouwens pas mijn eerste ronde, dus ontpillen behoort helaas heel erg goed tot de mogelijkheden... @pixie, klinkt goed zeg, die Babysuperstore! Oei, helemaal fout om in zoiets rond te lopen natuurlijk Heb je je ingehouden? @miss, ik zou je vriend wel waarschuwen dat dit pas het begin is....hij moet je wel steunen en proberen te begrijpen....enne...blijf van die peuken af! Zodadelijk nog les met mijn paardje, veel te laat....heb ook geen zin eigenlijk. Mijn buik is zo overstuur, moet gewoon nu al rennen naar de plee van de zenuwen voor morgen Muts die ik ben.... Mijn man denkt dat het raak is en ik denk van niet, eens zien wie er gelijk heeft..... Tot morgen meiden! Knuffel van mij en welterusten voor straks!
@ miss: die moeheid verdwijnt wel hor. ik had t ook de eerste weken.kon alleen maar slapen...maar dat ging over...en op t eind kon ik niet meer slapen en dan wil je slapen! hahaha je lichaam geeft zelf aan wat hij nodig heb.