Over de babyshower..Het is een welness babyshower waar ik over las in Ouders van NU: babyshower-arrangement van kuuroord Urban Oasis in Den Haag.De aanstaande moeder en vriendinnen worden de hele dag verwend met massages, zuurstofbehandeling en lekkere hapjes.Vanaf 29euro. www.urbanoasis.nl Miss, balen van je moeheid en je vriend die daar wat over zegt. Meiden, probeer te onthouden dat een man zich sowieso buitenstaander voelt, het gebeurd allemaal in jouw buik, dus logisch dat hij er niks van weet.Het gaat ook wel weer over, die moeheid.Bij de 1 duurd het langer dan bij de ander..Ik had er toch echt wel in t 2e trimester nog steeds last van, terwijl het dan meestal bij de meeste wel voorbij is, omdat je lichaam dan wel zo ongeveer gewend is aan al die hormonen ed. Gewoon toegeven wanneer mogelijk, hoor meid!Je kan er je hele zwangerschap gewoon het beste van nemen, want daarna kom je (bijna) nooit meer aan je rust Ik was gisteren ook zoooooo MOE!Ben half 10 s avonds naar bed gegaan, alleen dacht dochterlief toen, jah hoe is het..Ik zet hem op t krijsen (en dat doet ze echt nooit, zodra ze echt slaapt, slaapt ze de hele nacht door), ze is tot half 1 s nachts bezig geweest, dus ik denk dat ik 1 uur sliep.Half 8 werd ze wakker en van vriendlief mocht ik zowaar blijven liggen (gebeurd niet zo heel vaak..)tot 10.15uur gedommeld en mn lichaam vooral mn benen voelden zooooo zwaar! en ben eigenlijk nog steeds de hele dag moe geweest, dus vanavond poging 2, optijd naar bed....
@ MienieMe, Je klachten komen wel erg overeen met een zwangerschap. Heb je al getest? Ben heel benieuwd en hoop voor je dat het raak is. Liefs 1ste Wondertje.
Ben wel vaker moe, hoor hihi Heb nog niet getest en dat wil ik ook pas vrijdag doen, als ik dan nog niet ongi ben. Denk zelf dat ik aan het ontpillen ben. Eerste ronde had ik al een 35 dagen cyclus, terwijl ik voor de zwangerschap van dochterlief dezelfde pilsoort had en meteen om de 30 dagen ongi werd, dus ging weer van 30 uit, maar werd het pas van 35 en nu zit ik tot nu toe alweer op 36.Mijn gevoel zegt dat er weer 5 dagen bijkomt tov vorige cyclus, dus dat ik bij de 40e dag ongi wordt. Heb ook afgelopen weekend hele erge ongi-pijnen gehad al, alsof mn rechterheup in brand stond, heeel erg gloeien en dan steken erbij die doorstraalden naar mn onderbuik en -rug.Wat ik trouwens ook pas sinds vorige ronde ken. Toen ik in mn tienerjaren ongi werd, kroop ik ook over de grond vd pijn, maar niet zoals ik het nu beschrijf.Had het ronde 1 dus voor het eerst, 1 dag voordat ik ongi werd na die 35 dagen.
ik heb me in kunnen houden bij de babywinkel ja.. maar heel moeilijk.. werd helemaal gek.. wou eigenlijk snel eruit.. hahaha maar toch niet
wordt alleen maar erger geloof me haha als je zwanger bent helemaal en als de kleine er is helemaaaal hihi
Heej Lies, Aan de binnenkant van de envelop war ze in zitten staat een hele duidelijke gebruiksaanwijzing. Er zit ook een schema bij; aan de hand van je cyclus staat er een dag dat je moet beginnen met testen. Ik ben deze keer iets eerder begonnen, ik geloof op dag 9. Iedere dag een keer testen (niet met ochtendurine, minstens 2 uur plas ophouden en liefst in die tijd ook niet drinken) en als de streep meer zichtbaar begint te worden, kun je twee keer per dag gaan testen zodat je je ei zeker niet mist. In mijn album staan een paar foto's. Op de laatste foto kun je duidelijk zien dat de teststreep donkerder is als de controlestreep, positiever dan dat wordt en test niet... Bij sommige meiden wordt de teststreep nooit donkerder als de controlestreep. Als de test eenmaal positief is betekent dat dat je binnen dan 12 tot 48 uur een eisprong hebt. Klussen geblazen dus Hoop dat je het snapt en er iets aan hebt! Liefs
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje AUGUSTUS Jantsjuh (ronde 3) miss NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) 24-07 Daphne1984 (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 08-08 Mienime (ronde 2) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
ik hoef voorlopig lekker niet meer op rood (als alles goed gaat dan) maar mijn roze wolk word al minder roze. ik kan het nog niet beseffen maar voel vanallles. ik zal het eens opnoemen. heel moe pijnlijke borsten misselijk kan niet zitten waarschijnlijk aambeien rusteloze benen pijn onderin buik en steken in mijn zij jeuk daar beneden je weet wel dat was het wel zo een beetje maar die aambeien zijn het ergste. ik had gehoopt dat ik niet zoveel last van symptonen had maar ja wel dus. oh ja en chagerijnig maar dat komt door het niet roken
Vervelende klachten allemaal! Maar het hoort er bij! En voor wat betreft het niet roken: niet aan denken, gewoon andere dingen doen. Probeer jezelf bezig te houden met andere dingen en zorg dat je niet in de verleiding komt. Wat bij mij werkte was met mijzelf afspreken om geen sigaretten meer te kopen. Als je dat al kan en niemand om je heeb koopt ze, dan maakt dat het ook al een stuk makkelijker. Sterkte miss!
ja dat klopt zeker. heb toch weer een pakje gekocht. maaaar ik heb maar 4 sigareten gerookt vandaag terwijl ik normal een pakje tot anderhalf weg rookte dus dat vind ik al heel wat! maar het gaat me zeker lukken.
@ MienieMe, Oh jammer dan zeg als je er zelf al niet teveel vertrouwen in hebt. Het zou wel kunnen ja, het ontpillen. Toch hoop ik voor je dat je positief test. @ Miss, Gefeliciteerd. Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan. Liefs 1ste Wondertje.
1ste wondertje.. heb ik je al gegroet? uuhmm. ik kan het niet meer bijhouden zeg. welkom hier in ieder geval.. veel sucess
Goedemorgen allemaal! Net getest, niet zwanger Ben toch wel teleurgesteld en vind het ergste van alles dat ik nu maar af moet blijven wachten tot ik dan eens ongesteld word. Geloof me, liever vandaag dan morgen, dan kan ik tenminste verder..... Mannetje stiekum toch ook wat teleurgesteld... Ik wist het eigenlijk al, ik voel me niet zwanger. Heb alleen wat last van mijn buik en verder af en toe een vlaagje misselijkheid, maar dat is het dan ook. Heb nu de bevestiging en neem nog maar voor een tijdje plaats op de fatboy in het wachtkasteel Ik heb eigenlijk nog een dom vraagje, als je ongesteld wordt heb je dan zeker een eisprong gehad of kun je zonder eisprong ook ongesteld worden? liefs
balen meintje.. *knuffel* vind het wel vervelend voor je maar dit is iets dat met zoveel meiden gebeurt.. zal vast ook nog een keer met mij gebeuren. treur niet, is maar het begin.. je ga ervoor . de ongi komt binnenkort.. niet te diep ermee zitten anders blijft ie alleen langer weg.. zo erg zijn onze lichamen. en wie weet.. misschien is er gewoon nog niet genoeg HCG in je lichaam, en dat je daarom niet posi test, maar wel zwanger bent oh je vraag weet ik geen zekere antwoord maar volgens mij hoef je geen ei te hebben gehad om ongi te worden, maar waarom vraag je dat?
hey meintje, wat jammer voor jullie! ik weet dat niet eiggenlijk of je dan wel of niet een ei hebt gehad. ik hoop ook voor je dat de ongie snel komt!
Bedankt lieve meiden, ik had het ook al verwacht.... Zou ook te mooi om waar te zijn geweest als het zo snel wel raak zou zijn. We gaan gewoon verder, onze tijd komt nog wel, nu eerst maar eens ongesteld worden. Niet gedacht dat ik om de zou vragen @pixie, ik vraag dat omdat ik 1 van die grieten ben die dus volgens mij niet kan voelen wanneer en of ze een eisprong heeft. Nu vroeg ik me af of je sowieso een eisprong hebt gehad als je ongesteld wordt omdat ik dan als ik uiteindelijk ongesteld word weet dat er dus een eisprong is geweest.... snap je? Beetje vaag opgeschreven volgens mij...
lastig he meintje als je je eisprong niet voelt. Hier hetzelfde en ook mijn cyclus is erg onregelmatig maarja ooit komt die dag dat hij min 9 mnd weg blijft hahah succes iig met wachten