sommige meiden worden ongi maar hebben geen eisprong (eiren zijn te klein.) daarom wekken ze de eisprong op met clomid zodat de ei groter word en makkelijker te vinden.. misschien toch ovutests gaan doen meid?
Hoi Meintje, Super jammer voor je meid. Hopen dat je menstruatie snel komt. Kun je weer op nieuw beginnen. Ben je al lang bezig? Liefs 1ste wondertje.
@1ste wondertje:neuh, heb het vorige mnd al meegemaakt, dus er is nog mee te leven Is ook pas ronde 2, dus komt wel goed.tuurlijk hoop ik ook wel dat ik vrijdag eventueel posi test, maar mijn intuitie zegt sterk van niet.Heb ook geen symptomen..Niet dat iedereen die heeft, maargoed..Ik zit gewoon in afwachting van mijn @miss:tjeej wat een kwaaltjes al..hopelijk in het begin dan veel, zodat je de rest van je zwangerschap fluitend doorbrengt @meintje:baluh!vreselijk die onzekerheid!nou, hopleijk snel je of toch binnekort een posi test!
Nee, ben net pas bezig, ben 1 juli pas met de pil gestopt, dus zit in 1ste ronde, hoop dat ik gauw ongi word dan gaan we vol goede moed naar de 2de ronde. Wachten is niet leuk, maar weinig keus en ik kan het delen met mijn man en de meiden hier en dat helpt echt! @pixie, heldere uitleg. Ik vroeg me al af wat die clomid deed die veel vrouwen krijgen als het zwanger worden niet lukt. Maar daar gaan we pas over een x-aantal maanden aan denken, ik ga er gewoon vanuit dat mijn lijf de kluts kwijt is na 15 jaar pil en dat het allemaal gewoon op gang moet komen. Waren er nog meer testers vandaag?
Hey Meintje, hier ook de eerste ronde. LEUK! Fijn dat je het met je man erover kan hebben. Ik heb veel steun aan het forum, mijn man is veel weg en hij praat er niet zo over. Liefs 1ste wondertje.
@miss, ik hoop dat je snel van die stinkstokken af kunt blijven. Ik ben 3 jaar terug gestopt. Was er in mijn hoofd al lang mee bezig maar toen mijn vader in het ziekenhuis lag en ik elke keer mijn mijn stinkkop boven zijn hoofd hing bedacht ik me dat dat vast heeeel vies moest zijn voor iemand die ziek is. Sindsdien nooit meer sigaret aangeraakt. En ik hoop voor je dat die aambeien snel weggaan. @1e wondertje, ik weet ook niet meer of ik je al wel welkom geheten heb, in ieder geval wens ik jou ook heel veel succes met zwanger worden. Ik zit ook net in de 1e ronde. Heel spannend allemaal nog. @meintje, balen meid, knuf, Ik kan me wel voorstellen dat het toch een teleurstelling blijft. Ook als je toch denkt van het is deze maand niet hou je denk ik toch altijd iets hoop. Maar geen bloed geeft moed, toch? @ Babyboo, volgens mij heb ik jou ook nog niet eerder gezien, jij ook heel veel succes met zwanger worden. @Mieni me, ik duim met je mee voor vrijdag,
dank je bowen. ik heb sinds vanacht al buikpijn weet iemand of dit normaal is. niet de hele tijd mar met vlagen.
Heej, @ Meintje, balen hoor van je ongi! Laat die nu dan idd maar snel komen zodat je verder kunt. Maar ja, met ontpillen weet je het natuurlijk maar nooit... Ik vind het trouwens helemaal geen domme vraag. Eerlijk gezegd had ik er nog nooit zo bij stil gestaan, maar het antwoord van Pixie lijkt me idd heel duidelijk. @ MiniMe, ondanks dat je intuitie zegt dat je niet zwanger bent, blijf ik voor je duimen dat het wel zo is! @ Miss, vervelend meis, dat je al zoveel kwaaltjes hebt. Misscien dat het idd snel minder wordt... En dat je daarna fluitend de rest van je zwangerschap door kunt. @ 1ste Wondertje, Ik heet je ook (misschien wel voor de 2e keer ) van harte welkom! Jammer dat je er met je man niet zo goed over kan praten, maar hier kan je alles kwijt! @ mezelf, nog maar een paar daagjes wachten je kunt het @ All, hele fijne dag gewenst. Het weer is hier enorm K*T, hoop dat het bij jullie beter is. We gaan zo de kleine man weer ophalen, die heeft vannacht bij opa en oma gelogeerd. Wij hadden gisteravond een feest. We zouden op de fiets gaan, maar het regende dus hebben we toch de auto maar gepakt . Voor mij trouwens wel een goed excuus, ik wilde sowieso al niet drinken (normaal op dat feest lust ik er wel een paar ) en ik was een beetje bang dat iedereen dan vragen zou gaan stellen. Nu kon ik dus gewoon zeggen dat ik nog moest rijden
Hoi Hoi, @ Bowen, jij ook welkom hier. Leuk zeg ook in de eerste ronde. Heel veel succes met zwanger worden. En ik hoop voor je dat het gelijk raak is. Ik duim voor je. Wel laten weten he. Ik vind het zeker fijn om hier mijn vragen en alles kwijt te kunnen. Thanks everybody! Liefs 1ste wondertje.
Thanks mamaline en bowen, jullie laten wel een glimlach op mijn gezicht verschijnen allemaal die met me mee duimt, hoor miss:"buikpijn" is normaal.zolang je niet heel veel helder rood bloed verliest met ontzettend veel pijn, zit het allemaal goed dat had ik ook en was zo onzeker als de pest toen, maar dat is ookal iets wat erbij hoort (volgende post...denk ik per ongeluk op quote gedrukt ipv wijzig...mijn laatste smiley was niet goed )
goedemorgen! Miss; nu echt een hele dikke vette gefeliciteerd!!!!!!! super meid ik moet er ook nog wel om lachen dat we vorig weekend er samen nog over hadden dat we toch echt nog even geduld moesten hebben o en die buikpijn heb ik ook hoor, echt stevige kramp schijnt normaal te zijn en hoe ist met de rest? in iedergeval een hele stevige dikke knuffel van mij voor all
ik doe ook mee *grouphug* zwangere meiden met buikpijn. maak je niet te veel zorgen daarover. En als je bloed krijgt (moet geen rood zijn) is dat ook vrij normaal omdat je lichaam de volgende ongi mist moet ie toch even een schoonmaak doen.. maar als je rood bloed krijg wel aankloppen bij de doktor. Kan mij zeker bij voorstellen wat voor onzekerheden bij zwangerschap komt spelen. gelukkig heb ik ook mensen in mijn omgeving die daarover praat en natuurlijk ook het forum heb ik al veel geleerd tot nu toe. ben zo blij met het forum leer iets nieuws dagelijks. zet je wel aan het denken van hoeveel we eigenlijk NIET weet over zwanger worden en zwanger zijn.. er zouden apart lessen moeten zijn op school voor meisjes hahahaha... en een apart vak huishouding voor mannen @mienime duim ook voor je kan nog altijd!
jantsuhh jah dat wee tik nog wel ja en nou zijnwe allebei zwanger! ik kan het nog steeds niet geloven en mijn vriend is heel sceptisch. ik heb het idee dat ik alleen blij ben. het is net of hij niet durft blij te zijn ofzo omdat ie bang is dt het fout gaat. ik had vanmorgen een gewone onderbroek aangedaan en hij vroeg meteen waarom ik dat deed was ik ongesteld geworden ofzo? ik zei nee dat is voor een inlegkruisje omdat ik heb gelezen dat ik wel wat bloed kan verliezen en omdat ik licht urineverlies heb wat echt heeeeel erg stinkt! oh zei hij met een toon alsof hij me niet geloofd. ik weet soms niet wat ik met hem aan moet hoor! hij doet net of het fout gaat ofzo. ik doe mee met de grouphugg ik snap nog steeds niet hoe je dat doet in kleur.
ik doe ook mee aan de grouphug En die aparte lessen van Pix vind ik een heeeeel goed idee. Ik vroeg me vanochtend af hoe al die mensen dat doen die niet op ZSP komen?
meid. kijk hoe weinig we zelf weten.. kan je nagaan wat mannen wel weten? ECHT NIKS... tot het moment dat ze het op een echo zien beginnen ze mee te leven. misschien kan je hem een boek kopen over zwangerschap (zou hij het lezen?) is wel een boek speciaal voor mannen geschreven. weet alleen niet hoe ie heet