wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    is dat niet "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"van Kluun?
    (of bedoelen jullie echt een serieus boek? (alsof mijn man dat zou lezen haha) )

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    denk eigenlijk dat de tweede meer voor je vriend zou zijn.. als je de beschrijving leest..al wel geschreven voor vrouwen

4. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    bedankt!
    ik zal het een voorleggen anders ga ik morgen ff naar de boekenwinkel hier.
    ik ga weer ff tv kijken en dan ff slapen pppf ben zo moe, en heb zo last van rusteloze benen moet echt om het kwartier ff lopen.
    tot laterzzz
    kussies

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    welterusten en sterkte..

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik ga eens even kijken bij dat boek van Kluun, misschien ook wel wat voor mijn mannetje.

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik moet zo erg plassen maar moet inhouden want is niet lang genoeg geweest sinds laatste drinken...uuuhhh.... ik hou het gewoon niet vol zo..

is toch 2 uur tussenin van drinken en testen?

8. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Daphne: eindelijk ongi. nu op naar de volgende ronde. Succes.

Lies: balen hoor, maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

9. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Mijn vriend is ook wel sceptisch hoor, maar ondertussen..
    s'morgens al hij wakker wordt komt hij naast me liggen en legt zijn hand op mijn buik echt superlief :D

ik heb gelukkig niet zoveel kwaaltjes, s'morgens een beetje misselijk, en zo nu en dan kramp, en moe maar thats it :D
    ik heb ook gelezen over bloedverlies en witte vloed maar ik heb daar geen last van. denk meteen zou dat wel goed zijn? :( naah jah beter niks dan wel wat toch? :)

bleeeh tis weer eens zo'n zondag dat ik denk wat zal ik nu even doen :(

oooo trouwens dat nummer van marco borsato slaap maar is zoooooo moooooooooi :D (ik heb ook last van emoties, kan janken om niks :oops: )

GROUPHUGGGGGG

10. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hier niets bijzonders. Het is wel er regenachtig, dus dat wordt een dagje bankhangen en filmpjes kijken. Kom vadaag nog wel even weer kijken.

11. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Goedemiddag allemaal,
    Voor mij een suffe zondag, loop al een paar dagen flink te snotteren maar nu heb ik toch echt een griep te pakken vrees ik. Nu maar een dagje in bed doorbengen met de laptop en hopen dat het morgen weer beter gaat..

@miss: wat lullig voor je dat je vriend zo reageert op je vermoeidheid. Misschien moet het nog even tot hem doordringen dat je toch echt zwanger bent en dat dat er nu eenmaal bijhoort. Veel erover praten (als je tenminste een beetje wakker kan blijven ;)

12. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    En meintje, echt jammer voor je. Nu dan maar wachten op je menstruatie

Liefs

13. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    oh god ik ben zooo moe! vanacht werd ik elke keer wakker en sliep heeeel er licht. werd om 1 uur wakker om 3 uur en om 6 uur 7 uur ben ik er maar uit gegaan.

ik heb nergens geen zin in. zit maar lui op de bank.
    het ergste is nog dat ik mijn mond niet kan houden en dat een aantal mensen het al weet. mijn vriend denk dat niemand het weet.
    een paar goede vrienden weten het al en de buren. verder mijn oma en mijn vader en zijn vrouw.
    eigenlijk schaam ik me diep dat ik het heb verteld, ik heb er ook wel bijgezegt tegen ze dat ze het niet mogen laten merken dat ze het weten omdat luuk wil wachten tot de 3 maanden.(maar ergens moet hij weten dat ik het niet stil kan houden) zaterdag is me verjaardag en ik hoop dat niemand wat laat merken, die vrienden is nog niet zo heel erg maar hij mag echt niet weten dat mijn vader het weet! ik kan me ook wel voorstellen dat ie daar boos om zou worden zou ik ook zijn maar hij weet dat ik alles tegen mijn vader vertel ik kan niks voor hem verzwijgen plus dat mijn vader me iedere keer vraagt of ik al zwanger ben en ik kan niet liegen!

ben ik nou heel erg stout geweest?

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    miss denk niet dat jij het enige vrouw bent die zegt niet te gaan vertellen maar wel doet. dus nee. vind niet dat je stout bent geweest.. als je maar weet tot hoe ver je ga.. mijn mening. ik kan het ook niet voor me houden als ik zwanger zou zijn.. weet mijn vriend. ben gewooon slecht in geheime houden.. (over mezelf)

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    miss jij hebt ook een mening en als je vriend sowieso al weet dat je iets slecht geheim kan houden tegen je vader-en zeker over zoiets-dan vind ik dat behoorlijk naief en vind ik niet dat hij van jou moet verwachten je mond te houden.
    daarbij heb je het hem wel beloofd zover ik dat uit je verhalen hoor, dus vind wel dat hij nu van JOU moet horen, dat je het toch hebt verteld.
    dus mijn mening is dat je niet stout bent geweest het hem te vertellen (en meerdere), maar wel dat je het nu geheim wil houden en vd anderen verwacht hun mond te houden, terwijl je dat zelf ook niet kon ;) dus zelf vertellen, meid..anders komen er van die dubbele opmerkingen uit op die verjaardag en komt ie er via via toch achter, dat lijkt me voor hem nog zuurder.hij heeft voor hem een goede reden om er voorzichtig mee te zijn en wil wachten met vertellen, ik denk idd dat hij best bang is dat het fout gaat en dat is natuurlijk ook wel weer super natuurlijk, datie zo bezorgd is en daarmee is hij dus niet ongeinteresseert, maar bij een man gaat het nu eenmaal meer leven, zodra er een buik is en ze leven op de echo hebben gezien.

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hé meiden, weer lekker thuis.
    Ik doe nog snel even mee met de grouphug

Miss: Ik snap wel dat je het verteld hebt, ik zou het zelf ook niet voor me kunnen houden. Maar ik zou het wel even vertellen vóór die verjaardag.

Hier nog steeds geen ongi... ik weet niet meer wat ik ervan moet denken, ik zou op zijn minst al de 'voorbode' moeten hebben (krampjes en bruin zo'n 2-3 dagen voor de échte ongi). Ik haal me van alles in m'n hoofd over de testen en twijfel nog een beetje of ik er een digitale clearblue tegenaan wil gooien...
    :rolleyes:

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    als je gevoel zegt nog eens te testen zou ik dat gewoon doen...dan afwachten of de":evil: toch nog komen alsie nega aangeeft en anders daarna even een bloedtestje doen bij de HA.

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    M'n hubby wil ook graag dat ik nog een testje tegenaan gooi, ik twijfel nog een beetje tussen straks (als ik weer moet, haha) of morgenvroeg.
    Waarschijnlijk wordt het vandaag nog, haha.

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    spannend ! ik zal voor je duimen :)

Deel Deze Pagina