uh-oh.. ik had een dikke streep op de ovutest.. nog niet zoals de controlestreep.. maar wel duidelijk zichtbaar.. dus als jullie me missen
Tummy dat je nog tijd vrij maakt om dat aan ons te vertellen je hoor nu andere dingen te doen HAhaha Go Girl!
hahah hij is nu voetbal kijken.. en dan gaat het dus niet gebeuren.. hahah dus.. nu 72 minuut.. nog eventjes hahaha oh..dat ik jullie dit vertel zeg..
ga even naast hem kruipen en stoor zijn beeld.. lief kusjes geven.. beetje verleiden. kom op meid je kan het
schilder schilder schilder voor mij ik heb vanmiddag ook ovu testje gedaan. wit wit wit.. dus nog even wachten..
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje AUGUSTUS Jantsjuh (ronde 3) miss NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 08-08 Mienime (ronde 2) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 22-09 Daphne1984 ? (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL Zo, ik sta ook weer in de lijst, NOD ff aangepast.. Hij staat nu op 22 september als ik weer zo'n lange cyclus heb... Deze maand moeten ovutesten uitwijzen of ik een eisprong hbe.. Hoop dat mijn cyclus deze maand korter is, maar we zien het wel!
@Daphne: fijn dat je eindelijk je ongi hebt gehad! @Lies: Sterkte, en alvast veel succes in volgende ronde! Groetjes
Ook de digitale clearblue was duidelijk negatief. Als jullie me missen dan ben ik naar m'n ongi aan 't vissen (Ik word hier een beetje flauw van...).
Hoi Meintje, balen van je negatieve test Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Laat die maar komen, of natúúrlijk wél een positieve test!
Balen Kan me voorstellen dat je er flauw van wordt.....afwachten maar... Hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid! Groetjes
Mijn hemel, wat moet ik met die man van mij. Hij heeft de test weer uit de houder gehaald en ziet een vaag blauw lijntje naast de testlijn. Kan iemand hier even zeggen dat dat niet de bedoeling is van zo'n digitale test, dan kan ik dat even voorlezen.
NEEEEEEE! Heb ik net een enorm bericht getypt... Gaat ie ineens terug naar de pagina! Weg bericht..... grrrrrr
Hey Cin, ik wil je niet ontmoedigen maar die clearblue heeft wel veel hgc nodig. Dus het kan goed zijn dat hij wel gelijk heeft... Heb je niet nog een gewone test liggen? En anders moet hij even geduld hebben en over een paar dagen weer testen
Poging 2 (waarschijnlijk wat minder uitgebreid)... @ Lies88: Balen van je ongi meid, maar op naar de volgende ronde! Kga voor je duimen dat t deze keer wel raak is! @ Mamaline: inderdaad, hoop dat ik deze ronde wel een eisprong heb (er vanuit gaand dat dat de vorige ronde niet zo was..) De ovutesten zullen t uitwijzen.. Kzag dat ik (dom dom) veelste dure ovutesten heb besteld! Die van sensitest zijn veel goedkoper! Hmz, beetje jammer.. Maar goed, die bestelling kan ik toch niet meer annuleren... Ik duim voor jou dat t raak is! Spannend! * Zingt uit volle borst: "wij willen roze zien, wij willen roze zien!" En vlug! Bij iedereen natuurlijk... @ Pixie: Wat is DPO? Ikke (gansje) nie snappuh? Enne, jammer van de nega ovutest, maar de posi ovutesten zullen snel volgen en dan kunnen jij en je mannetje aan de slag! De rest volgt in een volgende post, want ben bang dat alles dadelijk ineens *floep* weer weg is..
Ik heb nog een Predictor liggen, dat schiet dus ook niet op... Gisteren wel al met een trekpleister test getest (die met zo'n pipetje). Dus ik denk echt niet dat ik zwanger ben. Het is alleen zo vreemd dat ik ook nog geen symptomen heb: geen echte ongikrampen, geen bruin/roze 'voor-ongi' en geen extra ongi-kilo. Het zal allemaal wel tussen m'n oren zitten...
zal wel aan de zondag liggen, drukke dag hier hahaaha gisteren naar X-files geweest: wat een ruk film is dat zeg.. zeker als diehard fan van x-files, lost, heroes en nog meer vage serie's is dit een zware tegenvaller. Eerder een goede aflevering over een helderziende man die een ontvoering 'ziet' en uiteindelijk leid tot een russische bende die organen jat... pfff erg jammer weer.. hadden beter toch naar The Dark Knight in A'dam kunnen gaan * naar mannetje* ik ga maar weer eens, iets doen, geen idee wat, man achter WII en ik heb geen klap zin om ook maar IETS te doen. Zelfs niet die 10 super tijdschriften te lezen waarvan ik er alweer 5 heb gehad, de krant van 2 dagen en Vrouw natuurlijk niet te vergeten. Hyves alweer bijgewerkt en al 10 minuten op een ovutest gewacht... ga zo maar door... nog steeds geen twee strepen te zien wat betekend dat ik idd een langere cyclus ga krijgen zodat ik LEKKER ongesteld ga worden tijdens het meest geweldige festival Hilversum On Air... hmmm maar flink aan de alcohol dan.. Of natuurlijk helemaal niet meer! Dus Pixie, ik ga wel even van te voren testen, de 27ste dus, voordat ik me volgiet met alcohol en daarna spijt heb omdat ik Toch zwanger zou zijn hahaahahaha Ik zeg weder vaarwel, vermaakt uzelf