@ Meintje: hmz, balen dat je nog zo in onzekerheid zit.. Afwachten is kl*te he.. Duurt zo lang.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Liefst een posi test! @ Miss: Snap dat je er moeite mee hebt om niet te roken, tis nou eenmaal een k*tverslaving! Moest afgeschaft worden zeg.. Probeer aan je beebje in je buik te denken en probeer wat afleiding te zoeken, misschien helpt het.. Hier kun je in ieder geval altijd terecht voor wat afleiding en steun! Je hebt wel een enorme lijst met zwangerschapskwaaltjes! Pff, vervelend! Hoop dat t snel minder wordt.. En dan ook nog zo'n mannetje erbij dat zo vervelend tegen je doet.. Pff! Hem een boek laten lezen vind ik een goed plan, hij begrijpt er natuurlijk ook niks van.. Het gebeurt ook allemaal in jouw lijf, jij voelt vanalles, hij niet... Laat m lezen en misschien dat ie dan wat meer begrip heeft voor je! Hope so! En anders stuur m maar eens langs op t forum Wat betreft je vraag of je stout bent geweest: nee, ben het helemaal eens met MinieMe.. Die afspraak had niet gemaakt moeten worden, da's voor jou onmogelijk.. Maar aangezien de afspraak wel gemaakt is, vind ik dat je t Luuk wel moet vertellen.. Dat voorkomt ook vervelende situaties in de toekomst. Wees gewoon eerlijk tegen hem... @ MinieMe: ik blijf ook hopen en duimen op een posi test voor jou! @ 1e wondertje & Michello04: welkom meiden, en veel succes met zwanger worden! @ Mamaline: spannend! Ikke duimen! Hoop echt dat je posi test binnenkort! @ Tummetje: oehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! You go girl! Is het gelukt? Bevrucht? hihi @ Jantsjuh: niet huilen meid! grappig zwangerschapskwaaltje vind ik dat, last hebben van emoties... @ Cin1979: Idd, je kunt beter een andere test doen.. Als je die in huis hebt tenminste!
Meiden, ik ben vrijdagavond wezen bowlen met mijn mannetje, een vriendin van mij en haar vriend! Lang geleden zeg, ik had er vroeger een hekel aan.. Maar tot mijn verbazing vond ik het erg leuk om te doen! Heb er alleen een bowl-arm aan overgehouden.. Spierpijn in mijn onderarm! Nog nooit gehad! Gisteravond vrienden op bezoek gehad.. Was erg gezellig.. Vandaag een rustige zondag, vind ik wel fijn.. Dadelijk maar s eten maken.. We eten biefstuk (nu mag t nog he ).. Dat zal ik nog missen straks, net als filet! Maar dat heb ik er uiteraard voor over Straks nog ff naar mijn oom en tante.. Die kunnen wel wat bezoek gebruiken, aangezien hun zoon afgelopen dinsdag voor 3 maanden stage op zee is vertrokken (hij moet in totaal 300 dagen op zee, maar dat mag met tussenpozen).. En aangezien zij voor mijn (en hun) gevoel mijn tweede papa en mama zijn, gaan we even langs.. Een maandje terug hadden we vast een voor-afscheidsfeestje.. Werd iedereen verzocht een kaart/brief te schrijven voor de postzak die hij mee op reis zou krijgen.. Ik had meerdere kaartjes geschreven, in eentje had ik verteld dat we voor een beebje gaan.. Wist hij nog niet, dus hij belde gister op en vroeg: En, ben je al zwanger? Ik had niet verwacht dat ie m nu al gelezen had haha.. Hij had een zak post met 50 kaarten/brieven. Maar die van mij lag dus bovenop Moest zo zijn blijkbaar! Maare, nee, nog niet zwanger.. Vond hij jammer.. Wel leuk, zulke reacties! Morgen ben ik lekker een dagje vrij! Hoop dat het weer goed wordt, dan kunnen mijn mannetje en ik lekker aan de waterkant gaan zitten met wat hengels en onze hondjes of iets anders leuks! Hebben jullie nog leuke plannen? Of nieuws? GROUPHUG
Cin, als je in de buurt woont mag je wel een test bij mij komen halen hoor Heb er nog een aantal van matcare liggen!
Ik zit in Brussel Niet echt in de buurt dus. Ik baal echt als een stekker dat we gisteren, toen we in NL waren, niet even langs de Kruidvat zijn gereden. Maar we hadden een feestje en m'n schoonvader had al gebeld om te vragen waar we bleven Achteraf had het natuurlijk best gekund, zul je altijd zien.
Dat is inderdaad balen ja! En dat zul je altijd zien.. Ik roep bij deze de meiden op die in de buurt van Brussel wonen om jou te hulp te schieten!
@cin wat stom zeg die nega test nou misschien niet genoeg HCG ...ik blijf duimen voor je @daphne dpo zijn de dagen van je eisprong tot je 1e menstruatie dag weer. dit is meestal tussen de 10 en 16 dagen dus als je weet wanneer je je ei hebt gehad kan je uitrekenen wanneer je NOD zou moeten zijn. tja.. is wel ruim he? hahaha ik ga verder schilderen nu en dan eten maken. makkelijk.. hotdogs.
@esmee nu weet ik dat ik niet dat hoef te gaan kijken hahaha.. ik ga de 30e testen. ik wil je niet teleurstellen maar de mogelijkheid zit erin dat je wel zwanger kan zijn (op je NOD) en nega test krijg.. sommige meiden testen echt pas na een paar dagen na hun NOD posi.. snap dat je wil feesten maar een nega test op NOD zegt ook eigenlijk nog niks..
Hoi, Hoe gaat ie met iedereen? Hier alles wel goed, beetje moe en hoofdpijn Het boekje van Kluun is een echte aanrader, gewoon kopen! Mijn vriend heeft hem ook gelezen, en was er eerst een beetje sceptisch over.....maar raad hem nu zelfs aan bij z`n vrienden Grouphug XXX
Ha (bijna) zwangere meiden! Nog bedankt voor de lieve berichtjes hier, doet me goed! Jullie lief! @tummetje, lekker geklust? (als je ons alle voorpret vertellen gaat dan ook de napret he! ) @cin, jammer van de test zeg! We zitten zo'n beetje in hetzekfde schuitje....samen vissen naar de @pixie, kun je ons schiklderijtjes laten zien? Ben heel benieuwd naar je creaties! @daphne, leuk he bowlen! Pasgeleden hebben wij dat ook weer eens ondernomen met vrienden en ik had er eigenlijk niet veel zin in. Maar ik vond het echt heel erg leuk, maar auw...die spierpijn! Wist niet dat je daar overal pijn kon hebben En wat lief van dat briefje, leuk als mensen er belangstelling voor hebben. @esmee, bedankt voor de waarschuwing van de X-files, wij waren aan het twijfelen tussen x-files en the dark knight en zonder het te weten heb je de doorslag gegeven voor ons Ben stout geweest..... Vandaag naar de koopzondag geweest in Deurne. Voelde me een tikkie zielig over de test van vanmorgen en om mezelf op te vrolijken heb ik 3 setjes babykleding gekocht daar, zo lief en mooi! Voelde wel lekker en geniet ervan het vast te houden en netjes op te vouwen enzo....mutsje dat ik ben He liefies, nog even de GROUPHUG en waarschijnlijk tot morgen!
Er zijn hier meer die een erg rustige zondag hebben. De mijne was wel lekker even heerlijk kunnen lezen, m'n haar even geverfd en nu de laptop van m'n vriend afgepakt. Hij had er wel lang genoeg achter gezeten. Wordt echt tijd voor een tweede. Vanavond nog maar even gezellig maken, want m'n ei komt een dezer dagen. Ik gebruik nog geen ovutesten, maar deze periode heel regelmatig aan de slag Wel vervelend hier hoor al die uitblijvende . lijkt me ook om gek van te worden. Miss: echt stoppen hoor, gaat je wel lukken. Denk maar aan het kleine mensje dat in je groeit, dan steek je er elke keer eentje minder op Pixie: leuk zeg van die schilderijtjes. Nu maar hopen dat je ze straks bij jezelf mag ophangen Verder niets bijzonders te melden. Morgen weer werken en daar heb ik nu al geen zin in
schilderijtjes in mijn album. als jullie zwanger zijn en al idee hebben wat je zou willen op de muren en dat blijkt schilderijtjes te zijn (1, 2, of een serie van iets en je hebt plaatjes) dan wil ik wel voor jullie wat maken al te graag.. mar ja dat kan nog even duren.. maar er zijn al meiden die snel genoeg op de 20 weken zullen zijn hehehe... denk maar alvast na wat je zou willen.. hoef alleen de doekjes te kopen (en die zijn goedkoop.. die die ik gebruik was voor 2 van 24x30 2, 50 ongeveer
hey leuk Pixie die schilderijtjes! En ja natuurlijk weet ik dat het kan zijn dat ik nog niets kan meten maar het is maar voor het idee hahaha. Ik kijk wel even hoe mijn ei valt en aan de hand daarvan pak ik de calculator er wel bij... @Meintje: waar kom je vandaan dan als je in Deurne bent wezen winkelen? en Deurne in Brabant of in Belgie?
Hai allemaal, Ben pas sinds vandaag lid en ben benieuwd of ik hier mee kan kletsen. Zit nu in m'n eerste ronde en vind 't allemaal erg spannend, blijf maar info lezen n zoeken! haha m'n vriend wordt er gek van , kan aan niets anders meer denken...
welkom selle. hoop dat het voor je snel raak is. zie dat je in je vruchtbare dagen sit. nou nu is het dus afwachten tot NOD. we hebben hier een hele mooie wachtruimte met fatboys, jacuzzi, lekker veel eten en drinken haha.. ben je van de pil af? of niet gebruikt? hoe is je cyclus?
Hoi meiden, ben weer thuis! Heerlijk bij mijn ouders in de tuin gezeten, het was echt superlekker weer. Kyan heeft van m'n broer en schoonzus een soort tunnel van Ikea gekregen en heeft de hele middag de slappe lach gehad als ie er door kroop! Zoooo leuk om te zien... In de bij sluiter van CB digitaal schijnt te staan (ik weet het niet zelf maar het het hier ergens gelezen dat er bijna altijd twee streepjes verschijnen omdat de test ook LH opspoort. Aangezien er bijna altijd wel een beetje LH in je urine zit, verschijnt er dus ook bijna altijd een tweede streepje. Helaas zegt het dus helemaal nix... Oow, Pixie wat ontzettend leuk zeg. Ik houd me aanbevolen hoor! Moet ik natuurlijk wel eerst zwanger worden of over twee dagen blijken te zijn Liefs
Selle Welkom! Veel plezier hier en klets lekker mee! Het gaat hier lang niet altijd over zwanger worden enzo, maar vaak ook erg slap geouwehoer. Goed middel om de w8tijd door te komen
Ik heb ong 5 jaar de pil gebruikt, daar ben ik nu sinds 25 juli mee gestopt. De bedoeling was om de eerste maand nog even af te wachten tot mn ongi, maar we (ik vooral) wilde niet meer wachten. Maakt 't allemaal onhandiger denk ik maar ja we zien wel! Hoe m'n cyclus dus echt gaat verlopen weet ik niet, was voorheen altijd heel regelmatig en heb en lichte pil gebruikt.