wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0

SPannend! Ik ga duimen!

Oh spannend! Die testen heb ik ook in huis haha en de ovutesten ervan...
    Maar ik ga niet 5 dagen voor NOD testen hihi..hooguit 2 of 1 dag ervoor.
    Maar jee, als je wat ziet, t zou kunnen he....misschien morgen nog 1 doen? DUIM DUIM DUIM!

2. Kaantje

Kaantje Lid

28 mei 2008
    32
    0
    0
    Aalsmeer
    hehe, nee ik wacht verder even. Hooguit 1 dag voor me nod, vrijdag, anders maak ik mezelf alleen maar gek. Ik deed het ook puur uit nieuwgierigheid, ik geloof niet zo in die 6 dagen ervoor testen. En de volgende keer als ik test wil ik gewoon een duidelijk lijn of geen. Deze was wel heel vaag hoor, ik weet niet eens als ik hem wel roze mag noemen, hehe. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik een duidelijke lijn op de dag dat ik ongesteld moest worden. Trouwens wat is vijf dagen wachten nog. Moet kunnen toch? hehe. En wie weet word ik wel eerder ongesteld :(

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb ook nog 4 zw testen van sensitest liggen (1 van de vorige zwangerschap nog en 3 nieuwe) En heb van het weekend ook 3 digitale zwangerschapstesten van clear blue gehaald. Mocht ik niet ongi worden (duim duim) en de andere testen geven een (licht) 2e lijntje, dan krijg ik wel zekerheid van de clear blue.
    Kon het gewoon niet laten :)

De ovu testen van sensitest gaven bij mij niet positief aan trouwens (wel een 2e streepje 3 dagen, maar niet positief) Blijkbaar maak ik niet zoveel LH aan. Hoop dat ik wel veel HCG aan maak ;)

Even een domme vraag he :oops:
    Maar heb je altijd een innesteling of alleen als het eitje daadwerkelijk bevrucht is?
    Ik weet het echt niet :oops:

Ik vind 5 dagen wachten tot nog aardig wat!
    Ik wil pas de 15e testen, dus moet nog heeeeeeeeel lang wachten :)
    Tenminste .. als ik niet ongi ben voor die tijd natuurlijk, maar dat hopen we natuurlijk niet!

Ik hoop echt dat iedereen hier een uitzondering op de regel is en dat we lekker in ronde 1 zwanger worden :D

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Heel verstandig! Maar ben benieuwd of je zolang kunt wachten ;)

Je hebt dus maar 3 dagen ovutesten gebruikt? Das te kort he, dan kan die daarna nog geweest zijn...

wb de innestellingsvraag: het eitje nesteld zich alleen in als het bevrucht is. Zo niet, dan word ie "afgevoert" tijdens je ongi.

5 dagen wachten tot testen is idd heel wat, maar ja.....als je ziet hoe snel die dagen gaan en hoe lang ja al gewacht hebt...kan dat er ook nog wel bij he.

Suc6 he!!!

5. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Hey Daanjte

Hier gaat ie super, voel me goed ben alleen soms een beetje moe, vooral met dit warme weer, maar verder mag ik niet klagen, niks niet misselijk of wat dan ook, en qua gewicht er ook nog niks meer bij, maar dat komt denk ik omdat ik op vakantie 2 kilo was afgevallen :eek:

Hoe gaat ie bij jou? weer druk aan het klussen?
    En hoe bevalt het om door het leven te gaan als man en vrouw.....

liefs missa

p.s iedereen succes in de eerste ronde! of met zwanger worden

6. mamajojo7

mamajojo7 Lid

2 jun 2008
    28
    0
    0
    Hallo allemaal!

Leuk om jullie verhalen te mogen lezen, spannend allemaal he!
    Ik heb me vandaag aangemeld op deze site en ook ik zit in de eerste ronde! Ik vind het echt superspannend en leuk..
    Ik voel me al een paar dagen anders dan anders, misselijk raar gevoel bij baarmoeder en vaak moeten plassen....
    Mijn vriend vind dat ik het te graag wil en denkt dat het daardoor komt... ik weet het niet...nog 10 dagen wachten! :D

Oja ik zal me nog even netjes voorstellen, ik heet José en ik ben 20 jaar. Ik woon sinds een half jaar samen met mijn vriend en we hebben bijna 7 jaar een relatie.

Tot snel

liefs José :D

7. Hey Jose....

Welkom hier in dit topic!
    Hopelijk is het bij jullie ook snel raak.... Dat hoop ik voor iedereen hier!

Voor mijn is het inmiddels ronde 2 of hoor ik nu hier niet meer nu ik niet meer in de 1ste zit :rolleyes: :)

liefs

8. Es1979

Es1979 Lid

4 mei 2008
    10
    0
    0
    Dag meiden, graag zou ik met jullie willen meeschrijven en ervaringen delen. Zelf ben ik in januari gestopt met de pil. Vervolgens heeft het een paar maanden geduurd voordat mijn menstruatie op gang kwam. De afgelopen cyclus duurde 35 dagen. Hetzelfde als voordat ik aan de pil begon. Ben benieuwd of het deze maand gaat lukken om zwanger te raken. Succes meiden! Groetjes Es

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Welkom nieuwelingen ;)

Hier dag 7 en temp 36,4.....ovutest nega, dus nog paar daagjes wachten op ovulatie (denk zelf 11 juni)....
    Mja, we genieten lekker van mekaar hiero en hopen dat het in ronde 1 lukt. (voor dochterlief was het 11 maand, maar met andere man)...

10. Eva R

Eva R Niet meer actief

zo er zijn een aantal dames die een paar spannende dagen voor de boeg hebben :D leuk allemaal :D

José en Es: welkom :) ik hang hier ook pas sinds kort rond

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom aan de nieuwe mensen in ronde 1 :D

Ik was gisteravond echt kotsmisselijk.
    En nu heb ik het gevoel alsof ik de hele nacht buikspier oefeningen heb gedaan.
    En weer een drukkend gevoel bij mn baarmoeder.
    Ben benieuwd of het iets betekend of niet!

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik zit vanaf vrijdag in de 1e ronde ;) Mag ik meekletsen?

13. Kaantje

Kaantje Lid

28 mei 2008
    32
    0
    0
    Aalsmeer
    Dreamer ik voel helemaal niks, nou ja behalve dan dat ik het gevoel krijg alsof me NOD eraan zit te komen. Ik heb een paar dagen gehad dat ik een heel honger gevoel had, maar had net een buikgriep achter de rug, dus dat zou het goed kunnen verklaren. Het enige wat ik heb is dat ik vergeetachtig ben, dat had ik in beide zwangerschappen van mijn zoontjes ook heel erg, maar ook dat heb wel ik vaker als ik niet zwanger ben. Me man noemt het mijn blanco momenten, haha. Maar als ik gevoelsmatig moet praten denk ik dat ik straks keurig op zaterdag ongesteld word.

vliegje tuurlijk mag je meepraten! :D

14. Ook ik ben benieuwd of het tekenen zijn van een zwangerschap!
    Nog effe en je weet het ;)

Liefs

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik voel dus dat drukkende gevoel (soort opgeblazen balonnetje naast mn schaambeen)
    En gisteravond echt heel misselijk.
    Maar verder ook niks.
    Bij mn vorige zwangerschap had ik veel last van de buitenste zijkanten van mn borsten, maar nu geen last van.
    Heb dus echt geen flauw idee of het nu wel of niet raak is!

Wil pas de 15e testen.
    Ik zie wel of ik het tot dan volhou :)

Welkom Vliegje :D

16. Welkom vliegje!
    Natuurlijk mag je mee kletsen...
    Veel sucses , hopelijk ben je snel zwanger !

Nou Kaantje ook bij jou dus spannend....
    Nog effe afwachten .

Nu ben ik toch benieuwd vanaf wanneer je zwangerschap verschijnselen kunt krijgen/voelen ?
    Sommige hebben dat al best snel en anderen helemaal niet...
    Wanneer was dat bij jullie ?
    En dan bedoel ik dat je nog geen test hebt kunnen doen he... daarvoor

Liefs marloes

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik lees dat sommige echt net na hun innesteling al klachten hebben. Kan ook wel, want dan reageert je lichaam op het hcg.
    Dus denk dat je vanaf 5 dagen na je ei al last kan hebben van kwaaltjes.

18. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ook hier de eerste ronde! Van het weekend "moeten" we ;)
    Erg spannend! :D

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Veel klus plezier Danielle :D

Ik vond het de eerste keer dat we het onveilig deden echt superspannend :p Gaf een heel speciaal gevoel :D

Hoop dat het in ronde 1 raak gaat zijn voor jullie :D

20. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    Succes mensen die nu de 1e ronde ingaan! Ik hoop dat het allemaal snel raak mag zijn.
    Hier gaan we gewoon voor ronde 2.

Deel Deze Pagina