Maar ik ga eens richting mijn bedje..Morgen ochtend om uur of 6 word ik weer gewekt door mijn grote vriend Donny.... 8) Truste en tot morge!
joh als het zo goed gaat is 20 uur prima toch, je kan altijd nog meer gaan werken... maar slaap lekker meis! ik ga nog ff filmpie kyken....
He hallootjes, hier nog iemand in de 1e ronde. Het gevoel dat we nu toch echt zijn begonnen is momenteel nog sterker dan het gevoel dat het misschien 'raak' kan zijn. Ik voel me ineens zo volwassen (met mijn 30 jaar, jaja ) Herkennen jullie dit? Met pinksteren meende ik bijna zeker te weten zwanger te zijn. Toen mijn allereerste zw test gedaan en bleek het niet zo. Ik hoop dat dat gevoel van toen snel weer terug komt. Gr. en heel veel succes iedereen, Daan
Hoi Daan, welkom hier.. en inderdaad hopelijk mag je snel het gevoel van een zwangerschap terug krijgen ( haha excl. misselijkheid natuurlijk). Ik ben dan 27 maar heb ook het gevoel dat je opeens volwassen wordt ofzo terwijl we dat natuurlijk al 10 jaar zijn maar ja als het zover gaat zijn dan heb je er natuurlijk ook een hele verantwoordelijkheid bij. Hier nog niks te beleven, temp bleef hoog, tepels lijken elke dag groter dus vanochtend toch maar weer getest.. nou niks hoor! Maandag naar de dokter als ik dan nog niet ongi ben om een bloetest ofzo te eisen. Normaal als ik 1 of 2 dagen overtijd ben en we vrijen dan ben ik daarna heel snel ongi. Nou we kunnen vrijen wat we willen maar niks hoor. En ik zit heel snel vol, net een bakkie yoghurt met musli en het gevoel alsof ik de halve mac d heb leeggegeten. zucht... hoe is't met spannendetijden? groetekes
Hey meiden, hier het gevoel dat ik eerder ongi ga worden. Heb al de hele tijd last van de rand in mijn onderbuik. Die echte lage op je schaambeen pijn...pfff. jammer maar laat maar komen. Beter dan die pijntjes zeg... En sinds gisteren ook pijn in een van mijn (.)(.) tsjonge zeg want kan ik zeiken BMD volgens mij kun je dit laten vallen onder de aansprakelijkheid. Wanneer je kind het bij de buurman had gedaan en jij bent verzekerd voor aansprakelijkheid dan vergoed jou verzekering de tv van de buurman. Maar wanneer je eigen kind het doet bij jezelf weet ik niet precies meer helemaal. Zoek even je voorwaarden van je verzekering op, en bel anders je maatschappij even. Vlinderfladder en spannende tijden heeeel vervelend idd. Ik had het de vorige keer ook en na de eerste keer 6 weken te hebben gewacht had ik de eerste maanden een onregelmatige cyclus van dan weer 24 dagen en dan weer 36 dagen... om gek van te worden...maar je moet volhouden... tip: geen testen meer kopen. Eerst word je gek van het idee dat je ze niet in huis hebt en daarna kun je het loslaten. Pixie Aleve Feminax zeg ik! wonder spul. speciaal voor hormonale klachten en pijn bij de menstruatie en eisprong! En voor je pds: het is bekend dat je, wanneer je zwanger word, de eerste tijd erg veel last kunt hebben van verstoppingen. Dit komt omdat je lijf zo hard moet werken aan de beeb dat je darmen even worden vergeten en stopgezet.. flink aan het lijnzaad en rauwkost met olie dus of net wat voor jou goed helpt want dat zul je wel weten als je het al langer hebt... Zo mijn advies is weer verspreid hahahaha ik ga weer even werken... pfff als er straks een beebje is stop ik echt met de zaterdagen zeg.. x
Hallo allemaal, De afgelopen dagen niet echt veel tijd gehad om even onine te komen. Zie dat er al weer een hoop gezellig geklets is bijgekomen Heb afgelopen woensdag even heerlijk gereleaxt in een kuuroord samen met een vriendin, lekker even bijgekletst. Wat wil een mens nog meer, daar kun je elke dag wel vertoeven Marloes22: Ja wachten is niet 1 van mijn sterkste kanten Maar ja van welke vrouw wel die zwanger wil worden Maar we zien wel! Hebben geen haast en het gebeurd vanzelf, als het goed is Spannendetijden: Balen meid, zo weet je niet waar je aan toe bent. Maar ja moeder natuur doet er weleens geheimzinnig over dus wie weet Victortje: Sterkte meid, we slepen je er wel doorheen. Litsa: En? Heb je al getest? Alle nieuwe meiden, welkom hier! Hier verder weinig nieuws te melden, nog steeds stekende buikpijn Maar ja we wachten maar af Groetjes Northern
Ola ladies. Ik ben weer terug! Zeeland was heerlijk, supergoed weer gehad! Gister beide ouders verteld van zwangerschap. iedereen blij en erg verrast. We hadden dochterlief een shirtje aangetrokken, met op de voorkant: hoera! En dan draaiden we haar om en daar stond: Ik word grote zus! Nou dat vonden ze heel erg leuk! In totaal 8 testen gedaan (net als bij dochterlief) en nu stop ik ermee, ik geloof het nu echt! haha..... Zie foto...een paar nieuwe testen..... maandag 5 weken zwanger......
Vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger... 2 dagen terug dus met 4 weken en 3 dagen had mijn vriend een foto gemaakt van mijn buukske....want ik groei met de dag al zegt ie. Nu wil het geval dat ik met 6 weken zwangerschap bij mijn dochter al niet meer in mijn spijkerbroeken pastte en al een buik kreeg....en nu dus dit...dat belooft wat...haha
@Northern: ahaaa dus jij heb je lekker laten verwennen in een kuuroord! Beter joh! Had je mij niet mee kunnen vragen Vervelend joh dat je nog steeds last heb van die stekende buikpijn! Hopelijk is dat snel over... @esmee81: Vervelend he al die dingen die je voelt als je ongi moet worden... Bij mij is het nu zonder pil veel erger allemaal Werk ze vandaag! @vlinderfladder: Je houd het goed spannend he... Balen die nega test weer! Die onzekerheid is echt niks he.... Liever meteen meteen of het raak is ja of te nee En zo niet dan maar snel die zodat we weer aan een nieuwe ronde kunnen beginnen! Hopelijk weet je snel meer...! @Daan: Welkom hier! Hopelijk mag het snel raak zijn! @BMD: wat voor film heb jij zit kijken op dat tijdstip Was het mooi ? @Kimmiej: Lekker gewerkt gisteren ? En was het vanmorgen weer vroeg ? Hier niets aparts , niets spannends dus heb zelf weinig te melden Fijne dag allemaal!
Hehe mooi toch die posi testen! Ben super blij voor jullie! Hopelijk blijf je wel posten hier ! Hoe was het trouwens midweekje weg ? Lekker gehad en leuk ? En plopsaland ook mooi ?
Joehoe je bent er weer! En dat ziet er meteen goed uit joh! Lekker buikje al... Leuk dat je het je ouders en schoonouders verteld heb! En dan met het shirtje van je dochter... vind dat ook zo leuk ja om het op die manier te doen! Wanneer ga je vk bellen ? En hoe voel je je verder ? ps: Je hebt trouwens heel wat bij te lezen hoor Knuff
Ik blijf hier posten! Wil jullie in de gaten houden Midweek was super! Lekker weer en erg leuk. Plopsaland was geweldig! Kleine meid heeft het erg naar dr zin gehad!
Haha ja ze zeggen met de 2e krijg je sneller een buik, nou pffff nu al....whoehahahaha Ik bel maandag naar de vk. Ik voel me perfect! Wat kwaaltjes: steken in onderbuik, erge bandenpijn, zere boobs maar verder niets! Zit lekker op mijn roze wolk ff voor Victortje: heel veel sterkte meis! Ik denk aan je! Wat ontzettend kl*te! KNUFF
Ohhh goedzo! Ohh leuk ja ik ben benieuwd! Wij wilden dadelijk met de bouwvak naar plopsaland gaan... Joey is nog maar klein maar denk dat het toch wel erg leuk is ook voor hem
Ja ze zeggen het he! Had het ook al vaker gehoord... Fijn dat je je verder goed voelt... Op die paar dingen na dan! Maarja als je niets voelde of merkte was het ook weer niet goed he voor je eigen gevoel Geniet ervan en blijf maar lekker op die roze wolk zitten
GAAN! Echt, het is zooooo leuk! Maar wel erg duur. Broodje kaas = 4,50 euro. Raketje (ijsje) = 2,10 euro Dus erg duur,. maar super!
goeie morgen allemaal ten eerste gefeliciteerd MamaKitty! Geniet er van! @marloes: Ja ik had lekker gewerkt,zoals altyd erg druk en warm maar het was dan ook zo weer half 12... Don was er vanmorge rond half 7 dus dat viel alles mee. Lekker rustig ochtendje gehad.. Moet me nu nog aankleden...schandalig!
ps, we hebben een beebiesite gemaakt voor de aanstaande kleine, wie hem wil zien, ff een pb sturen, dan krijg je de link
Heey meid, je bent dus weer terug. Ik lees dat je het heel erg naar je zin gehad hebt! Lekker hoor. Nu gelijk weer aan het werk, of heb je nog even vakantie? Wat heb je het jullie ouders leuk verteld! Leuk idee zo'n t-shirt! Dus je hebt in totaal 8 testen gedaan! Kon je het bij 3 nog niet geloven . Lekker maandag een afspraak maken bij de vk. We zijn erg benieuwd. Gelukkig dus nog niet al te veel last van kwaaltjes. Ik hoop voor je dat je daar ook niet al teveel last van zult krijgen. Geniet er lekker van. Liefs lexy
Fijn dat je lekker gewerkt hebt en dat het snel ging! Jeetje wat was ie vroeg ? Of is dat normaal ? En is hij dan echt klaarwakker ? Joey wordt s'morgens tussen half 8 en half 9 wakker... Ach meid dat kan gebueren he... Ik moet me soms ook nog omkleden al shet al middag is Kan gebeuren en geeft niks!