wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    @ selle: welkom hier. Ik zie dat je aan de klus moet deze dagen :p Wordt je vriend daar ook gek van? ;)

@mamaline: Dank je wel, ik had dat inmiddels ook gevonden hier op het forum en manlief de bijsluiter onder z'n neus gedrukt.

Ik kwam er trouwens wel achter dat ik de test verkeerd gebruikt heb (en ik ben niet eens blond). Ik heb eerst de patroon in de urine gehouden en toen pas in de houder gestopt :oops: Maar hij gaf geen foutmelding, dus ik ga er maar gewoon vanuit dat hij klopte.

2. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Welkom Selle,

Heel veel succes met zwanger worden. En heel herkenbaar, had ik ook, raakte maar niet uitgelezen hier. Eerste week van mijn vakantie hier al lezend doorgebracht. hihi.

3. selle

selle Actief lid

Aug 10, 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Nog niet, maar wat niet is kan nog komen ;)

cin1979: Ik zie dat jij druk bent met testen maar dat je nog niet echt veel duidelijkheid hebt, balen zeg!

Pixie: ik heb als het goed is mijn NOD rond de 25ste aug. als ik het goed uitgerekend heb, vallen we ong gelijk!

mamalin: Voor jou komen er nu spannende dagen aan!

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    herken je je ei of word dat gokken?

5. selle

selle Actief lid

Aug 10, 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Ik heb heel wat forums bekeken maar vond ze allemaal maar saai, weinig mensen online enz. hier is tenminste wat actie!

6. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    idd. en als er niemand op topic online is dan is er ook altijd een ander topic. wanneer is je NOD dan? kan je ook bij NOD augustus aansluiten. daar word ook veel gekletst.

7. selle

selle Actief lid

Aug 10, 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Het wordt gokken dus, gewoon om de dag klussen dan zullen we wel zie wateruit komt. Heb niet echt haast, ben pas 24, maar 't kriebelt gewoon!

Als het goed is is mijn NOD 25 Augustus maar twijfel een beetje of dat wel klopt.

8. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Ik heb teveel champignonsoep gegeten. :confused: :( :rolleyes:

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Selle van harte welkom hier en superveel succes met zwanger worden, ik hoop dat het allemaal soepeltjes gaat verlopen :D

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    owjeej, voel je je niet lekker?

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    championenboertjes?

12. selle

selle Actief lid

Aug 10, 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Dank je wel,
    voor jou spannende dagen aan je banner te zien :D

13. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    nou is te proberen toch? je merk van zelf wel als het niet die datum is haha..

14. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    heb ook een lichte pil geslikt en ookal heb ik hem nu korter geslikt asl voor de zwangerschap van mn dochter, heb ik nu wel ontpillingsverschijnselen, terwijl ik dat voor mn zwangerschap niet eens heb gehad.maar vorige mnd was ik ookal "overtijd" dus de mensen vh forum vinden het allemaal spannender dan ikzelf...ik wordt gewoon ongi, ik weet het gewoon, alleen weer NOG later!

15. selle

selle Actief lid

Aug 10, 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    28 juli was mijn eerste dag van mn laatste ongi, dus dan zou ik 25 aug (bij een cyclus van 28 dagen) weer ongi moeten worden, wat eig. niet de bedoeling is, dat is dan mn NOD toch?

16. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    hoi hoi,

Hoe is het met jullie? Hier gaat alles wel owke, nog steeds geen menstruatie :S en gister morgen 2de test gedaan en nog steeds nope nada niks :S.
    het is weer af wachten.
    Voor de rest ben ik stevig moe :( veel gewerkt en pas over 5 weken vakantie hahaha, maar schiet wel lekker op al :D

Liefs Bloem

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    dat heb je helemaal goed :) de Niet Ongesteldheids Dag :D

18. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    selle: Al aan de foliumzuur? (gewoon nieuwsgierigheid, ik zal je niet vermanend toespreken als het niet zo is, haha)

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    balen bloempje, dat je test nega was...hopelijk vliegen de weken voorbij en kan je heerlijk van je vakantie genieten.

20. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Leuke schilderijtjes Pixie. Als het zover is bestel ik zeker wat, maar dat kan nog wel even duren haha.

Share This Page