Bloempje: Ik zal een stikje opschuiven zodat je er bij kunt op het ongi-wachtbankje. We zitten niet alleen. Helaas, zou ik haast zeggen.
Haha, nou ik slik netjes elke dag een pilletje hoor Nu 3 weken mee bezig , eig is 4 weken van te voren beter las ik,maja de kans dat ik in de 1ste ronde zwanger wordt lijkt me klein
mienime toevallig hebben we het net over ontpillen op NOD augustus ook.. ik vertelde net dat het duur van pil gebruik niets mee te maken heeft maar sterkte van de pil en hoe je lichaam er op reageerd.. misschien door je zwangerschap is er iets anders gebeurt in je lichaam waardoor je nu wel ontpillingsverschijnselen hebt.
Trouwens, over het foliumzuur. Wat kosten die pilletjes eigenlijk in Nederland? Niet dat ik nog weet wat ik betaald heb, maar dan kan ik daar nog even naar kijken. Ik zie ons straks al rijden, auto vol ovulatie- en zwangerschapstesten en foliumzuur...hihi
hahah ..uitzoeken in de tussen tijd is toch al leuk straks heb je ander belangrijker dingen te doen.. naaa.. ik hoor het wel hahaha
@cin: Ik heb foliumzuur van etos eigen merk, dit zijn 150 pilletjes voor 2,99. Heb het nagevraagd en de concentratie foliumzuur is in de dure variant even hoog als in het etos merk. Het enige verschil is dat er in de duurde meerdere vitaminen en ijzer enz in zitten, maar volgens haar was dat nu nog niet van toepassing. Als ik eenmaal zwanger zou zijn en je merkt dat je ijzer te kort hebt dan zo dat gecombineerd kunnen slikken de eerste 8 weken. Jij woont dus niet in nl. begrijp ik?
ZWANGER JUNI ronde 1 - mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI ronde 1 - Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 ronde 2 - victortje AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh ronde 3 - miss NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 08-08 Mienime (ronde 2) bloempje55 (ronde 3) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 25-08 Selle (ronde 1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 22-09 Daphne1984 ? (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL success selle
ik zag het idd..weet dat duur er niks mee te maken heeft, das hetzelfde met hoelang pil geslikt en zwanger raken, dat maakt nl ook geen snars uit, maar leuk is anders..hoop echt niet dat ik boven de 40 uitga...
in de duurdere zitten ook evenveel vit en ijzer, hoor dat schijnt hier in NL door de meeste drogisten verteld te worden, dus het zal wel...ikzelf voel me prettig bij Dagravit Mama&Baby.
Ik snap 'm niet helemaal! Ik heb nu alleen foliumzuur en geen xtra vitaminen etc. Vandaar dat de prijs ook een stuk lager ligt. In de dure varianten zoals dagravit zitten wel extra vitaminen en ijzer.
Geeft niks, niet dat je denkt dat ik het onzin vind als je dure pilletjes slikt, dat is niet m'n bedoeling nl! Bye , ben echt weg
pff ff uit huilen, kennis van mij zit net te vertellen dat ze ruim 4 maanden zwanger is maar niet geplant wij willen en het lukt niet :O. Waaro dan haha. Zo lucht weer ff op Maar ja ik ga over 3 dagen nog een keer testen als de ongi uit blijft. liefs