wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @Daan78 haha misschien een ander even rekenen.. ik ben echt te slecht voor woorden daarin.29 dagen cyclus. je zit al op dag 13, de 29e dag is dan 15 juli? 16 juli nieuwe cyclus. uhmm... zal wel dan toch? :(

EDIT dan heb ik idd de andere verkeerd gerekend. heb volgens mij niet de dag van nieuwe cyclus gerekend maar laatste dag van cyclus. oh ik weet het niet meer... hahaha

2. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik hou het op de 16, heb ik ook een beetje armslag, je weet maar nooit. Wachten moet ik toch.

Geeft niks, ik ben zelf ook niet wonderbaarlijk goed in rekenen hoor. Ik heb hiervoor ook het rekenmasjientje van mijn mobiel gebruikt.

En wat de rest betreft, die melden zich ook wel als iets niet klopt, precies zoals je gevraagd hebt toen je de lijst hebt geplaatst. Dat heb ik immers ook gedaan toch?

x

3. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
  4. Snuffie

Snuffie Actief lid

Jun 22, 2008
    141
    0
    0
    Jammer dat de lijst zo weinig roze bevat!

5. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja, daar moet verandering in gaan komen. Maar wel een lange lijst voor juli hihi.
    En mamakitty is wel zwanger, JeeeeeeeeeeeeeeeeJ

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Welke lijst? Waar?

7. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @mamakitty bl 56. heb ik even weer opgehaald, die zat op bl 48 en er waren een paar nieuwe dames bijgekomen.

@snuffie. waneer is je volgende NOD?

8. Snuffie

Snuffie Actief lid

Jun 22, 2008
    141
    0
    0
    @ pixie. Ik zou het niet weten. De eerste ronde na het stoppen met de pil was 38 dagen (echt lang hoor!). Als ik daar van uit moet gaan wordt het ongeveer 31 juli, maar ja.... ik geloof niet dat ik zo regelmatig was voordat ik met de pil begon.

Dat vraag ik me ook wel af. Hoe weten jullie zo goed hoe lang jullie cyclus duurt? Na 1 ronde.....

9. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Sommige meiden hier zijn al eerster gestopt met de pil en hebben eerst nog een ander voorbehoedsmiddel gebruikt. Zo hebben zij toch kunnen nagaan hoe lang hun cyclus ongeveer duurt. Heel slim.

Ik ben gestopt met de pil, mijn eerste cyclus duurde 29 dagen. Zit nu in mijn eerste ronde en heb dus eigenlijk ook nog geen idee van hoe of wat. Ben dus uitgegaan van 29 dagen, maar misschien volgende maand (als er niets gebeurt) wel 35 dagen. Het is dus gewoon een kwestie van afwachten en noteren.

Succes!

10. Snuffie

Snuffie Actief lid

Jun 22, 2008
    141
    0
    0
    Wat in ieder geval een opluchting was, was dat er :evil: :evil: kwamen.
    Nadat ik hier op het forum had rondgesnuffeld, kwam ik tot de conclusie dat dat niet altijd het geval is. Het zal je maar gebeuren.

Hebben jullie trouwens ook zo'n moeite om je gedachte bij dingen te houden?
    Wij gaan nu voor de eerste en ik moet zeggen dat ik toch heel vaak mijzelf even wakker moet schudden...

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    hoe bedoel je snuffie met gedachten bij dingen houden? en wakker schudden.

12. Snuffie

Snuffie Actief lid

Jun 22, 2008
    141
    0
    0
    Ik zit te vaak met mijn gedachten bij het zwanger worden.... hebben jullie dat niet?

13. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    de hele tijd behalve als ik op het werk ben

14. Snuffie

Snuffie Actief lid

Jun 22, 2008
    141
    0
    0
    Pixie, is het trouwens voor jou ook de eerste?

15. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    ik ben er wel mee bezig, bedoel hou wel bij wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb. Maar verder nog niet echt zo. Ga er vanuit dat het nog wel even kan duren.
    Waar ik meer mee bezig ben is dat ik toch echt moet stoppen met roken.

16. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ja en ik heb totdat ik besloot ervoor te gaan, ook veel over gedacht. al 2 jaar bezig mee.
    edit = dan wel aan en uit he niet constant geweest in die 2 jaar ..maar veel verlanging

17. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    stoppen met roken ben ik ook mee bezig. ik rook al niet op mijn werk. dat lukt al aardig. thuis is moeilijker maar kan wel uren zonder! 's avonds op een of ander manier heb ik het moielijk.. alsof ik moet inhalen.. dan rook ik veel.. oke veel is ook overdrijven maar ik rook meer dan ik wens.

18. Snuffie

Snuffie Actief lid

Jun 22, 2008
    141
    0
    0
    Vruchtbare dagen bijhouden..... wordt wel een lange periode als je periode tussen de 28 en 38 dagen kan liggen!

Gelukkig vind mijn man het klussen niet erg! :)

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Hallo allemaal,
    man en ik gaan ook voor de eerste ronde! net gestopt met de pil dus erg spannend allemaal!

20. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    goedemidag meiden!

wat kan uitgebreid uitslapen toch lekker zyn :D
    straks komt de kleine man weer thuis.. hy is met opa en oma naar de dierentuin... dat zal ie vast heel erg vinden :D

hier nog niet ongi... ik heb alleen wel waan ideeen... wrs word ik gewoon gek of het is de leeftijd die eraan komt ;)
    maar ik heb een bobbel! bij me buik..maar dat kan toch helemaal niet?
    en het is hard! en ik kan me herinneren dat ik bij desman pas na 6 maanden echt een dikke buik kreeg... dus dit lijkt me sterk...
    ben er ook echt niet zo mee bezig... ik vind het alleen wel spannend...

zal strax eens kijken of het te zien is als ik er een foto van maak! want kan dan wel "gek" worden maar het zit er toch echt hahaha...
    ik hou me hart aan de ene kant ook wel vast nu, bij desman kwam ik er heel laat achter dat ik zwanger was.. was byna 6 mnd toen ik erachter kwam :confused: en was al die tijd ook "gewoon" ongi... Ojee het zal nie toch hahaha..., hou het er maar op dat ik gewoon gek word ;)

verder alles goed met iedereen?
    heb nog niet terug gelezen dus doe ik zo nog ff! :)

Share This Page