Hoi Moor. Welkom hier. Succes met het zwanger worden. Wij houden trouwens een lijst bij met de data. Je kunt op pagina 48 lezen hoe en wat...
Welkom moor. spanned voor jou ook dus. hoe je cyclus is enz. hier zijn er veel dames op de wachtbank. die begint een beetje vol te worden, begint op een hennenhok te lijken. heb je een beetje een idee hoe je cyclus zou kunnen zijn? Ik hoop wel dat je snel zwanger bent. gaan jullie voor eerste kindje? succes
hallo pixie, snuffie! Ik heb de lijst gezien, prachtig maar ik snap er niet zoveel van Mijn cyclus is altijd erg regelmatig geweest, laatste 2 jaar pilgeslikt ipv spiraaltje. Met spiraaltje dus erg regelmatige 28 dagen cyclus gehad. en nu dus eergisteren de laatste pil geslikt! wij gaan inderdaad voor de eerste!
@moor ok dus je moet nog snel ongi worden. en dan wachten op je cyclus van hopelijk 28 dagen. @BMD lekker dat uitslapen.. lukt mij niet later dan 11.00 te slapen
lijken? uhmm...ik zeg niks hahaha edit = ik maak zeker dat de dames die een dage weg zijn veel te lezen hebt. net zoals zij bij mij doen als ik werk ahaha mijn beurt nu!
Oja pixie me tv... nee moet morgen ff de verzekering bellen... en anders hebben we in overleg met een vriend van ons al wat geregeld in de hoop dat dat wel lukt.. hy heeft ook een zoontje en ja hy zegt ook we zyn goed verzekerd dus dan maar een keer zo ik heb nog nooit zolang ik een verzekering heb , iets geclaimed dus ja hoe erg kan 1 tv zyn hahaha... maar er valt niet meer naar te kijken ieder geval, als ik hem aanzet de strepen worden steeds erger en veranderen ook heel mooi van kleur..tis meer een kermis attractie als je dr naar kijkt...
Moppies, ik ga naar mijn werk. Zal vanacht wel nachtportiertje spelen. Even de boel in de gaten houden als jullie van jullie welverdiende nachtrust genieten. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag en een fijne dag gewenst.
welkom alle nieuwe meiden! voor degene die niet helemaal weten wanneer jullie NOD is maar wel weten hoe lang je cyclus ongeveer is. Er zit in het menu links van jullie een calculator. Hiermee kun je alles uitrekenen. Tot aan je vermoedelijke bevallingsdatum aan toe! Cin1979 samen testen de 5e? ALS de niet eerder komen... ga nu samen met mijn schoonouders naar een festival.. ff gedachte op wat anders dan onderbuik en tietpijn hahahaha
Zo daar ben ik ook weer! Het is idd zo dat het forum erg verslavend is. Ik zit de hele dag door (kan nu nog) mijn inbox te vernieuwen om te kijken of er weer een nieuwe reactie geplaatst is! Hoezo verslaafd En dat terwijl vriendlief te kennen heeft gegeven toch nog even te willen wachten! Ik kan er gewoon niks aan doen dat ik hier steeds rond blijf hangen. Ik vind jullie zo gezellig denk ik! Stiekem blijf ik ook nog hopen dat vriendlief van mening veranderd! Maar meiden, ik vind het heerlijk dat er zoveel gekletst wordt. Heb ik ook weer wat te doen om de dag door te komen. Dinsdag begin ik bij mijn nieuwe baan, dus dan zal ik 's avonds genoeg stof hebben om te lezen. Liefs lexy
Hallo allemaal! Wij ziten ook in ronde nummero uno! Ik heb vandaaaaaaag mijn NOD en ik zie nog steeds niks en vind mijn tepelhof ineens groter, of het lijkt maar zo
Lijst voor de roze wolk! Juni 20 21 Lexi4 (ronde 1) Spannendetijden (ronde 1) ? 22 VlinderFladder (ronde 0) mamakitty (ronde 1) 23 24 25Snuffie (ronde 1) 26Kimmiej(ronde1) 27 Es 1979 (ronde 1) 28Litsa (ronde 1) 29 Limmeke (ronde 1) Mienime (ronde 1) 30 Juli 1 Loesmar (ronde 1), soezah (ronde 1 ) BMD (ronde 1)? 2 3 Sabrina24 (ronde 1) Northern (ronde 0) 4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1)? 5 Esmee81 (ronde 1) cin1979 (ronde 1) 6 Yvo8 (ronde 1) Pixie (ronde 0) 7 Ellen1982 (Ronde 1) 8 9 10 11 12 13 Alexia (ronde 1) 14 15 Miss (ronde 2) 16 Daan78 (ronde 1) 17 18 19 20 21 22 23 24Kimmiej(ronde1) Marloes22 (ronde2) 25 * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger [-o< voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen.
Ik ga werken bij een notariskantoor. Ik heb hier ook mijn afstudeerstage gelopen. Morgen mijn verantwoordingsgesprek op school over mijn onderzoek en dan dinsdag gelijk beginnen. En als het goed is volgende week dinsdag mijn diplomering. Hopen dat het morgen afgerond wordt met een voldoende! Ben best wel zenuwachtig al. Heb inmiddels al wel 8 keer geoefend, dus hoop dat ik morgen geen black out krijg. liefs lexy
wat spannened zeg! nou dan wens ik je alvast veel succes ermee. Zet em op! ik zal voor je duimen, maar komt zeker goed.
Dank je wel! Is zeker spannend! Als ik morgen weer thuis ben zal ik even posten of ik het gehaald heb of niet. Als iedereen voor mij gaat duimen, dan moet het wel goed komen toch?
nou zeker weten. jij heb al je werk gedaan dus nu alle anderen om je heen.. positieve gedachten.. positieve gedachten.. nou moet goed zijn hahahaha