wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    JE MAG MIJ OP 23 JUNI ZETTEN TOEN WAS MIJN NOD! ;)

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Lijst voor de roze wolk!
    Juni
    20
    21 Lexi4 (ronde 1) Spannendetijden (ronde 1) ?
    22 VlinderFladder (ronde 0)
    23 mamakitty (ronde 1)

24
    25Snuffie (ronde 1)
    26Kimmiej(ronde1)

27 Es 1979 (ronde 1)
    28Litsa (ronde 1)
    29 Limmeke (ronde 1) Mienime (ronde 1)
    30
    Juli
    1 Loesmar (ronde 1), soezah (ronde 1 ) BMD (ronde 1)?
    2
    3 Sabrina24 (ronde 1) Northern (ronde 0)
    4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1)?
    5 Esmee81 (ronde 1) cin1979 (ronde 1)
    6 Yvo8 (ronde 1) Pixie (ronde 0)
    7 Ellen1982 (Ronde 1)
    8
    9
    10
    11
    12
    13 Alexia (ronde 1)
    14
    15 Miss (ronde 2)
    16 Daan78 (ronde 1)
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24Kimmiej(ronde1) Marloes22 (ronde2)
    25

* zwart = NOD
    * rood is :evil: ongi
    * roze is natuurlijk zwanger [-o<

voor het overnemen van de lijst:
    klik rechtsboven op QUOTE
    haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes)
    haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!)
    vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen.

3. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen

Heey!
    Ik wist dat ik zwanger was met 5 weken..en ik had wel degelijk een buikje .. ik liep met 6 weken al in zs broeken... :confused:
    Dus misschien is het een voorteken... Ik hoop t voor je!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    *uche* check mijn album maar hoe snel het kan gaan met je buik...morgen pas 5 weken...
    Met mijn dochter liep ik met 6 weken al in positiebroeken...

5. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    Wow MamaKitty....

Heb je ze nog in de kast hangen, die positiebroeken?

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Bij mij ging het toen ook vrij snel...Ik geloof dat ik met 9 weken al wel heeeeel krap aan ging met broeken en heb het nog wel tot ong 14 weken weten te rekken, voordat ik aan de positiekleding ging.

Bij de 2e gaat het buikje idd wel vaker wat sneller heb ik gehoord...

Ik maak mezelf denk ik een beetje gek, maar mocht het zijn dat ik zwanger ben, ben ik nu pas 4 wk en heb ik ook alweer een aardig buikje :oops:

7. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Pixie.. Klopt hoor hoe je mij in de lijst gezet hebt...
    Ronde 1... 1 juli ;) Thnxx :)

Kimmiej... Dat is idd snel! Nou we zullen zien.. ik heb niet eens positiebroeken meer dus ff afwachten wanneer ik de stad inkan..
    Ik heb bij me eerste zwangerschap vaak trainingsbroeken gedragen (in de avonden thuis) en overdag was het nog lekker weer dus dan meestal rokje ofzo.. had ook maar 2 positie broeken..

MieniMe.. haha meid blijf rustig! volgens mij is het bij jou gewoon al raak hoor! :D of jouw gevoel moet je nu erg voor de gek houden!
    je hebt testen liggen...... dussss ;)

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ah, ik geloof dat ik begin te begrijpen hoe de lijst werkt! :)

Ik mag daar dan nog niet op ;) "technisch" gezien zit ik
    nu in ronde 0 :)

ik ga eens even bedenken wat ik allemaal in huis moet gaan halen, als ik zo een beetje lees hier en daar, heb ik een complete zwanger wordt uitzet nodig ;) testen in allerlei soorten en maten, termometers...

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja, je moet nog ongesteld worden vanuit de pil. Zodra je ongesteld word kan je op de lijst , met een gok NOD dag :p

10. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Dat valt wel mee hoor ;) Ik heb ook niets in huis van testen enz.. ;)

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh ..voor je uitzet. ik heb niks anders alleen ovulatie testen. 15 stuks voor 7 euro. korting omdat ze nieuwe verpakkingen krijgen of zoiets. tempen ga ik nog niet aan mee doen. vind de ovu tests even een voldoende

12. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi ik ben dr ook weer.
    wat hebben jullie veel gekletst zeg!

mammakitty, ik zie dat je weer terug bent van vakantie!
    gefeliciteerd! nogmaals ik weet nie tof je me eerdere berichtje hebt gelezen.

voor mij word het nu weer even afwachten hebben van het weekend flink geklust ;)

nou maar weer wachten op de nod!

hoe is het verder met iedereen hier?

13. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    goeie morgen meiden!
    hier ben ik weer had sinds vrijdag middag geen internet dus had heel wat bij te lezen hahah

@vlinderfladder @ northern en @prixie (en natuurlijk alle anderen: hier nogsteeds niets! geen ongi en geen ongi gevoel word er gek van hey! ik probeer het los te laten met de hoop dat t nu toch eens gaat komen! ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest hooguit 4dagen maar geen 9! vind t echt niet leuk meer maar ja ik kan dus net als andere niets anders doen dan wachten! wel heb ik besloten als ik volgende wk maandag 7juli niet ongi ben eens ome dokter ga bellen kijken wat hij zegt maar verder laat ik mamanatuur dr werk doen en hopelijk doet ze t snel hahahaha heb wel sinds gister zere tepels mn manlief zet eraan en moest echt ff op mn tanden bijten en zei doe maar niet schat ze doen vet zeer hahahaha ben wel nogsteeds moe maar na een vette relaxdag gister is t minder vandaag! temp is nogsteeds 37.0 (das voor mij redelijk hoog!) had de hele wk op mn eten gelet en mn buik zakte eindelijk af en was mn "volle"gevoel en harde dikke buik bijna kwijt maar na lekker gewoon normaal gedaan te hebben t weekend is ie weer terug en heb ik gewoon weer volle bolle harde buik :( zat ik net op te wachten....not hahahahhaha verder alles dus normaal! word er gek van!
    hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben meiden!

@ mama kitty BLIJ DAT JE TERUG BENT GIRL! hahahha enuh kan wel heel verhaaltje voor je neer zetten maar je weet wat ik je allemaal heb gestuurd he girl! ;) x

@litsa: heb je al getest!?!?!?! je houd me in zenuwen meid!

@ moor en @ mienime: WELKOM! en heel veel succes!

@miss: hoop dat je goed heb geklust girl en snel met roze letters op de lijst kunt! ik duim voor je! enuh goeie morgen meid je bent lekker vroeg vandaag hahah

groetjes x

14. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    jaahaa ik ben altijd vroeg.
    ik zit altijd smorgens ff het forum door te spitten, lekker rustig.
    ik moet over een half uurtje gaan werken.
    ik zit me net te bedenken dat we eigenlijk nog nooit in mijn vruchtbare tijd hebben geklust dat was gister voor het eerst!
    spannend hoor!
    Ik ben alleen zooo ongeduldig! maar ja vorige maand was ik ook een week overtijd dus ik hoop als ik dat nu weer ben dat ik wat meer gedult heb, maar dat zal wel niet zo zijn hahahaha.

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

goedemorgen ladies!

gelukkig, voor de uitzet niets te halen, zal manlief leuk vinden!

hier ook een vroege vogel, ben al weer een half uurtje op het werk. Gauw mail lezen, bakkie koffie zetten... blijkbaar werkt zo'n forum ernstig verslavend, als je na 1 dag al meteen vroeg aan het forummen slaat ;)

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hey miss ik zit al vanaf 6uur op mn werk hahaha ook lekker op mn gemak doorlezen was al paar dagen niet geweest en wij dames kunnen lekker kletsen dus had hoop te lezen hahaha maar zit lekker alleen dus heb de tijd haha
    nou ik duim voor je dat jullie t goed hebben gedaan hahah ik moet zoals je misschien wel hebt gelezen wachten op mn ongi voor we weer kunnen klussen! ik kan dus ook niet zeggen of we het op mn goeie dagen hebben gedaan zeg maar omdat ik uitging van 28dagen en ei op 8juni toen hebben we wel op mn goeie dagen geklust en daarna gewoon wanneer we wouden hahaha (regelmatig dus hahahahhaha) groetjes en succes girl!

17. Vlinderfladder

4 jun 2008
    56
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nog steeds niets te beleven. De pc een paar dagen met rust gelaten om rust bij mezelf te krijgen maar klachtjes blijven aanhouden ( vol gevoel, steekjes, andere borsten, vaker plassen)en test blijft nee zeggen. Ik schat in dat het wel begonnen is maar dat het uiteindelijke een vmk wordt. Morgen een afspraak met huisarts, vandaag lukte niet meer.

Laat het nu maar rood worden dan kan ik gewoon verder want dit vage gedoe is vermoeiend.

Hoop op een volgende ronde..( haha ik heb er nu al weer zin in) Nieuwe ronde, nieuwe kansen, vage ronden, geen kans.

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    vlinderfladder: ik weet prcies wat je denkt/voelt en leef met je mee meid en wens je heeeell veel succes !

ik word je hele morgen al gek van mn linker tepel! hahahaha
    wat ik me afvroeg he....stel: mij cyclus was langer dan 28dagen en had dus mn ei ook later dan 8juni kan het dan zijn dat ik later pas kan testen ?!?! en later eventueel zwanger zou zijn?!?! je kan natuurlijk pas na aantal dagen na je bevruchting testen dus als je dan later ei hebt ed dan kan je ook later testen enzo toch!?! als mijn cyclus in de war is kan t toch zijn dat ik pas later vruchtbaar ws?!?! ik ga er niet van uit hoor denk dat ik toch wel snel ongi ga worden en echt niet zwanger ben maar ik vraag me gewoon sommige dingen af.
    groetjes x

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Spannendetijden, Yup dat klopt...later je ei = later zwanger = later testen
    E#nnuh dank je voor je lieve sms gisteraaf! Had ik ff nodig! ;)

Miss, spannend hoor...nu duimen! En vanaaf nog een keer klussen ;)

Suc6 iedereen!

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nog ff wat "tips" die wij zelf hebben toegepast en meteen zwanger:

- ga tarwekiemopliecapsulles slikken (verkrijgbaar bij kruidvat) Hier word je cyclus kort en regelmatig van.
    - Koop ovulatietesten van Sensitest, lekker goedkoop en goed. De zwangerschapstesten zijn ook perfect!
    - Na de daad half uurtje met een kussen onder je kont blijven liggen! (deed ik ook in de maand dat ik zwanger werd van dochterlief)
    - Laat je man multivitamines slikken...je kunt gewoon goedkope halen van bijvoorbeeld de DA drogist.
    - Wij deden het elke dag ronde de eisprong....

Nou dit zijn dingen die wij hebben gedaan en meteen zwanger. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij 1 van jullie ook zo zal gaan, maar ja....tis het proberen waard ;)

Deel Deze Pagina