he girl! bedankt voor de tips! moet nog ff wachten en dan toepassen hahaha deel doe ik natuurlijk al en dat smsje van gister meende ik hoor! en doe t graag voor je you know that! hahahahah xxx
hallo meiden, even een dagje niet hier en gelijk pagina's te lezen. het is echt een hennenhok Er komen spannende dagen aan. Ik hoop op veel goed nieuws. Welkom nieuwe meiden. En mienime wat spannend. Wanneer ga je testen? En hoe zit het met de meiden die de NOD al voorbij zijn? Al nieuws? Lexy: wat spannend. Dat komt vast wel goed. Als je eenmaal op gang bent gaat het wel. Zeker als je zo vaak geoefend hebt. Zet hem op Moor: Ik heb nog geen testen in huis. We laten het een beetje op ons afkomen allemaal. We klussen gewoon wanneer we er zin in hebben Spannendetijden en vlindervladder: dat is inderdaad om gek van te worden. Dat wachten lijkt me ook niets Hopen dat jullie snel (positieve) duidelijkheid hebben Verder hier nog rustig, dus ga maar lekker aan het werk nu. liefs
Goedemorgen allemaal! Bedankt voor de tips, mamakitty [/b]Hier nog steeds geen duiveltje te zien, dus nu met gisteren NOD 2 dagen overtijd. Brenda Ik denk dat mijn lichaam mij idd heel erg voor de gek houdt, maar wie weet...heb nog steeds geen neiging om test te pakken, voel me niet zwanger nl.
Goh, moet nog veel oefenen met dat quoten en alles haha na de vraag is mijn antwoord, maar dat snappen jullie denk ik wel
Hoi hoi allemaal, Wat is iedereen er weer vroeg bij jah! Heb even weer teruggelezen, en er is weer een hoop geschreven. Ook een aantal meiden die al overtijd zijn Spannend 8) Hier alles wel goed, nog steeds last van buikpijn Vamorgen even naar de gyn. geweest. En er zitten 2 cystes.............het kan natuurlijk zijn dat 1 of beide bevrucht zijn maar dat moeten we maar afwachten Ik laat me de kop niet gek maken en zie wel of de komen. Groetjes Northern
Northern, ik ga duimen! Mienime, waarom een week wachten? Als je 2 dagen overtijd bent kun je ook testen Ik testte bij beide 1 dag ervoor posi....mja, je weet natuurlijk je cyclus niet dus is 1 week idd slim
Northern!Wat spannend, ik leef met je mee! Mamakitty en yvo, dit is ronde 1 voor 2e kindje. Toen we voor ons 1e bezig waren was ik na het stoppen emt de pil meteen regelmatig ongi en dat was met een cyclus van 30. Maarja, ik neem niets voor garantie wat de 1e keer was, misschien ben ik toch nog aan het ontpillen of mn lichama houdt me idd echt voor gek. Ik weet dat ik nu al kan testen, maar heb nog geen neigingen, omdat ik dus toch nog denk dat de duiveltjes kunnen komen.Ben aan de ene kant wel nieuwsgierig, maar ben denk ik ook gewoon bang om toch nega te testen ofzngeloof, onwerkelijk, zal toch niet nu al...Dat houdt me bezig.
Hoi, Ja het is gewoon afwachten Er zijn drie mogelijkheden - zwanger van 1 - zwanger van 2 - niet zwanger en ontpillingsverschijnselen We zullen zien....... ik kan gelukkig nog heel realistisch denken, en ga nergens vanuit. Het is immers ronde 0. Maar het zou wel geweldig zijn als het wel zo is natuurlijk Ergens tussen donderdag en volgende week maandag moeten de komen als ze er niet zijn dan gaan we natuurlijk even testen dinsdag de 8e juli. Groetjes Nicole
Hey, Nicole! Goedzo, ook knap van jou om zo realistisch te blijven, dat probeer ik dus ook Heb je kans op een tweeling?Wow, leuk, maar wel heftig Succes met afwachten!
ja mamakitty vanavond moeten we idd nog ff klussen, ik dacht dat me ei gister was maar had me vergist maar dat maakt niet uit beter te vroeg als te laat! hmmm dat word weer gezellig dan vanavond hahahaha.
@ miss ik ga voor je duimen. @spannendetijden ik heb ook ruim gerekend met eisprong. Zodra vriend en ik beide goed voel gaan we ook gewoon klussen. Maar wat ik mij afvraag. Stel dat je cyclus langer dan 60 dagen is, kan je nog een eisprong krijgen tussendoor? Of is het zo dat je helemaal geen eisprong krijg dan. Weet iemand dit? @mamakitty. Bedankt voor de tips. Ga zeker dat van de tarwekiemopliecapsulles doen. Mar helpt etos zwanger worden pillen ook niet voor regelmatige kortere cyclussen? @mienime ik vind knap dat je kan wachten. en met de quotes. Duurde mij ook een tijdje en heb het lang niet allemaal onder de knie. Oefenen haha @northern wat spannend.Als het een tweeling zou zijn, hoe sta jij ertegen over? Zit er tweelings in jullie familie? behalwe dat ik veel windjes moet laten anders krijg ik kramp gaat het met mij nog wel goed. Heb een late dienst en hoop dat de bewoners niet voor chili con carne kiezen hahaha
Vind het ook best knap van mezelf haha, dank je. Ik denk dat ik het wel door heb nu met dat quoten enzo
haha dank je mienime! maar aan de andere kant is het ook weer zo als ik of mijn vriend vanavond geen zin hebben dan houd het ook op he! ik ga het niet verplicht doen. ff bekijken nog dus