Ja, groot gelijk, hoor.Het moet geen verplichting zijn he, kan ook averechts werken. ja presies! Ik wil het heel graag het liefst meteen maar we doen eht gewoon rustig aan en dan zien we wel hoe het gaat.
rechts boven de bericht van iemand op quote clicken . dan komt het in je bericht te staan. maar als je de text wil gebruiken zonder dat het als een quote eruit ziet moet je de [ quote ="naam van persoon" ] bovenaan en de [/ quote] onderaan weg halen
Je kan bij het berichtje waar je op wilt reagere/quoten op "quote" drukken, dan kom je meteen in een nieuw veldje en staat het al meteen goed gequote en kan je je berichtje eronder typen, heb je maar een klein stukje waar je uit iemands berichtje op wil quoten, dan kopier je dat stukje en maak je een nieuw berichtje aan en klik je in dat veldje op "quote" plak je en druk je er nog eens op en dan jouw bericht eronder. Je hebt de goede instelling hoor, qua zwanger raken!ga zo door en dan komt het vanzelf, succes!
*komt er ook een uit bed rollen* Goeiemoggel iedereen! *zwaait* @mooi, welkom! @miss veel succes en plezier met klussen, mocht het er van komen. @spannende tijden inderdaad heel spannend allemaal zeg. Ik ga even flink voor je duimen. Behoorlijk irritant trouwens dat jullie nu op je werk zitten. Moet wel een paar keer verversen voor een nieuw bericht hihi. Maar goed, ik zal mijn best doen om voor jullie wat achter te laten (hoef pas om 3 uur te beginnen, dus heb nog even de tijd), hebben jullie weer wat te lezen als jullie thuis zijn. (al lees ik dat er ook mensen zijn die op hun werk zo af en toe even komen neuzen). Weinig bijzonders te melden trouwens vanaf deze kant van de laptop, dus lekker saai bezig. Toedels!
hey girl als je een quote wil ...klik je in het berichtje waarop je het wilt op quote en dan gaat de rest vanzelf dan krijg je ipv van leeg tekste scherm een scherm met tekst waar quote voor en achter staat ik druk dan 2,3 x op enter en kan dan stukje onder de tekst waar ik op wil reageren antwoord geven je moet gewoon ff bij een tekst op quote klikken de rest kom je vast wel uit! groetjes
@daan78: duim maar flink voor me hahahah snap er echt geen bal meer van hier maar ik heb besloten het "los"te laten wie weet komt mn nogi dan vanzelf ik kijk het nog een week aan is er dan nog niets veranderd in de hele situatie dan gaan we na t weekend eens naar ome dokter misschien kan hij meer voor me betekenen! t is afwachten zit nu op dag 37 25mei was eerste dag laatste ongi maar had mn ongi allang verwacht maar mn lichaam geeft noch van ongi noch van zwangerschaps iets aan dus blijf lekker wachten op mn ongi! bedankt voor je reaktie iig girl !
ok ik heb weer ff wat geleerd vandaag! dames ik ga er even vantussen, ik kijk straks tussendoor nog wel even wt jullie allemaal krabbelen hier! tot straks! groetjes miss
Hoi hoi, MieniMe: Ja ik ben nog maar net gestopt met de pil, dit is eigenlijk nog ronde 0 zoals ze het zeggen. Dus dat het dan raak is zou een wonder zijn. Komt haast niet voor. Maar we zien wel, ergens van `t weekend moet ik ongi worden of anders testen Vorig jaar ben ik ook gestopt met de pil maar vanwege medische redenen moest ik in oktober weer starten dus ik heb wel geleerd om je niet ergens op te focussen want het kan maar zo weer anders zijn. Pixie: Nee het zit niet in de familie, ik ga er dus ook eigenlijk vanuit dat het een zoals de gyn. noemde extreme reactie is op het stoppen met de pil. Maar je weet nooit zei hij. Ik ga weer even wat doen hier. En lekker van het zonnetje genieten Groetjes Northern
ga zo richting mijn werk dus tot later vanavond dat lees ik alles weer terug! fijne dag allemaal en voor die die klussen... succes!
nou tijdens mn pil altijd 28dagen maar daar heb je natuurlijk niets aan ik ben ooit eerder gestopt geweest en toen was ie vrij regelmatig dat was niet om zwanger te worden trouwens! ik was wel eens "te laat" maar nooit meer dan 4dagen! en vaak na gemeenschap of een test begon ik dan spontaan ongi te worden ik ging nu idd uit van 28dagen maar ik ben pas 21mei gesopt 25tm29mei ongi geweest en daarna niet meer kan dus zijn dat ik vet mega lange cyclus heb! ik ben beetje mn temp aan het bekijken ik snap daar geen bal van maar heb vriendin die t me vast en zeker wil uitleggen misschien komen we dan tot een conclussie als ik uitga van 38dagen moet ik pas 2juli ongi worden.... denk ook niet dat t nog lang duurt mn tepels doen zeer klein beetje mn rug onderin en mn buik voelt vaag dus denk dat ik 1dezer dagen toch ongi ga worden. thanks again voor je bericht groetjes
*uche uche* Heb mij net gewogen en weeg 62,5kg al....ben dus in 2 weken 2,5kg al aangekomen...........zucht... Net buikfoto in de spiegel gemaakt......belooft wat he.. ben vandaag precies 5 weken zwanger... @pixie: etos zwanger worden lees ik ook veel nadelen over hier op het forum. Ik heb het met mijn dochter en deze keer beide gedaan met tarwekiemoliecapsulles en zwanger vitamines, meer niet. Ennuh..dat windjes laten had ik ook na eisprong en nu nog haha
jeetje mamakitty wat zul jij het zwaar krijgen met carnaval hahaha (ben ook brabantse ) hier nog steeds onderbuikpijn en (.)(.) pijn... heb nog 1 test in huis en die bewaar ik voor zaterdag... tot snel!
@mamakitty : je eet gewoon te veel hahahahahahahahahaha nee hoor girl ziet er goed uit! nice zo'n buik! die van mij is hhogstwaarschijnlijk leeg maar toch lekker bol hahahahah irri maar ik hou van eten hahaha ben benieuwd hoe je er over maand of 3 uitziet als het zo hard gaat ! maar t is wel mooi chick! ps ging net ff naar t toilet heb toch voor zekerheid laatste dagen tampon in je weet maar nooit en omdat mn buik zo irri voelt en mn tempels pijn doen en mn onderrug zeurt dagt ik ,....ben vast ongi nou mooi niet maar wel weer HOOOP afscheiding niet normaal tampie was helemaal opgezet nogmeer als bij ongi wat dat toch steeds is?!?! en weet niet of ik t goed zag of dat t t ligt was (plee op t werk is nogal donkerhol met vaag licht) maar er leek een heeeeeeeeeel klein beetje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht roze op te zitten :S mar dat zeg ik...kan heeel goed lichtinval/slecht zicht zijn geweest hoor! geen idee wat mn body aan t doen is girls groetjes xxx
Haha nou...ik doe niet aan carnaval......... Buikpijn en zere boobs zijn herkenbaar Ik eet wel veel, maar niet meer dan eerder hoor, wel sneller honger... ja wel mooi he hihi.. Nu jij nog! (en de rest!) Ik heb je gepb't..trouwens mijn temperatuurkaartje kun je zien bij temperatuurkaartjes, dan temperatuurkaartjes zwangeren, laatste bladzijde. Licht roze kan beginnende ongi betekenen he....dat ie eraan zit te komen over een aantal uur.