ow wat heerlijk, zeg Brenda!! Hier zit er 1 al 3 dagen gek te doen in bed...Heb haar tegen 19.00uur naar bed gebracht en ze was moe!Maaar ze is nog steeds wakker *zucht*
Heey BMD, dank je wel! Ga er vast en zeker ook nog wel van genieten (zodra de hoofdpijn gezakt is). Wil vanavond een borrel drinken met mijn vriend, maar dan moet de hoofdpijn wel afzakken. Heb al een ibruprufent genomen, dus dan moet het wel goedkomen dacht ik zo. Dus jij hebt lekker het huis voor je alleen! Kan idd soms heerlijk zijn om even je eigen ding te kunnen doen, eigen programma's kijken etc. Woensdag gaat mijn vriend weer voetbaltrainen en vind het dan ook wel lekker om even languit op de bank te hangen liefs lexy
Dank je wel voor je felicitatie! Ben er ook erg blij mee. Het einde van de opleiding is niet geheel vlekkeloos verlopen, dus ben dan ook blij dat ik er nu klaar mee ben. Op naar de volgende fase van het leven... fulltime werken. Ben benieuwd hoe me dat zal bevallen. liefs lexy
he spannenedetijden je hou ons wel lekker op de hoogte zeg... haha. live verslag wel 3 keer op een dag.. das nog eens up to date info.. maar helaas nog steeds geen zekerheid voor jou. En die lage rugpijn zegt volgens mij niet zoveel hoor. Kan je hebben bij zowel zwangerschap als ongi. Ik heb nu al bijna 3 weken een zeurend gevoel onderin mn rug en nog geen duidelijkheid. Hier dus ook nog de nodige onzekerheid/ spanning. Ik dacht wel... zwangerschapshormonen bepalen een hoop van de klachtjes, als ik nu van alles wat heb maar niet heel sterk is het logisch dat er nog niks uit die urine testen komt. Morgen ochtend naar de HA, wie weet dan meer duidelijkheid. Hou jullie op de hoogte.. slaap lekker
Zo ik ben er weer. Lekker gewerkt! Kan ik even weer wat reageren hahahaa Wat word er veel in een dag gekletst. @spannendetijden hoop dat je snel ongi wordt nu, want ik wil wel dat je gewoon naar de volgende ronde mag @vlinderfladder jij mag ook van mij nu ongi worden hoor! haha. @mamakitty wat een mooie buik heb je. Nu is mijne wat groter dan die van jou al ondanks niet zwanger te zijn haha maar een zwangere buik is toch mooier! over de etos pillen, ik heb goede berichten gelezen. Wat voor nadelen heb je daarover gelezen? Heb ze al in huis. Nog 3 dagen puur foluimzuur en dan overstappen. Wat goed dat je mvm ga doen. Wil ik ook maar zie dichter bij de tijd zien hoe ik dat kan halen, heb namelijk geen auto om af te leveren. Is toch wel nog even wachten voor je afspraak, maar gelukkig staat die in de planning. spannend zeg. @Esmee81 hoop dat je test zaterdag positief is @moor gelukkig zeg. Ik zet je zo dan op de lijst. @BMD knap dat jij ook wacht met testen. Zou ik echt niet kunnen haha.. lekker even rust te hebben en tijd voor jezelf te nemen als je huis hebt voor jezelf he @sabrina24 toch maar wachten tot je ECHT mag testen hehe. Eerst lekker wat afleiding op je werk. Duim voor je! Hou ons op de hoogte @Lexy GEFELICITEERD. Heerlijk zeg. Welkom nieuwe fase van je leven. Heb je nog een borretje kunnen doen te vieren? Als jij 36 uur gaan werken, ben je dan na je zwangerschap ook van plan fulltime te blijven werken?
Lijst voor de roze wolk! Juni 20 21 Lexi4 (ronde 1) Spannendetijden (ronde 1) ? 22 VlinderFladder (ronde 0) 23 mamakitty (ronde 1) 24 25Snuffie (ronde 1) 26Kimmiej(ronde1) 27 Es 1979 (ronde 1) 28Litsa (ronde 1) 29 Limmeke (ronde 1) Mienime (ronde 1) 30 Juli 1 Loesmar (ronde 1), soezah (ronde 1 ) BMD (ronde 1)? 2 3 Sabrina24 (ronde 1) Northern (ronde 0) 4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1)? 5 Esmee81 (ronde 1) cin1979 (ronde 1) 6 Yvo8 (ronde 1) Pixie (ronde 0) 7 Ellen1982 (Ronde 1) 8 9 10 11 12 13 Alexia (ronde 1) 14 15 Miss (ronde 2) 16 Daan78 (ronde 1) 17 18 19 20 21 22 23 24Kimmiej(ronde1) Marloes22 (ronde2) 25 26 27 28 Moor (ronde 1) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger [-o< voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen. @moor je staat erbij hoop dat het klopt, heb namelijk de dag vanuit calculator gepakt waar je mag gaan testen @Lexy en snuffie wat zijn jullie nieuwe nod dagen zodat jullie voor je volgende ronde op de lijst mogen komen staan @Limmeke je hebt een tijdje hier niet gekletst maar zocht je lekker op en wat zag ik.. ja, ZWANGER 4 weken haha gefeliciteerd @Kimmiej je staat in juli op ronde 1 maar ook in juni. moet je nu niet naar ronde 2?
Hoi hoi Zo boeltje weer opgeruimd hier, zolang het duurt dan... Pixie.. Ja joh ik hou dat wel vol...als ik morgen al ga testen kun je zien dat woensdag de komen.. kan dan beter ff wachten en dan hopenlijk zekerheid hebben dan mezelf straks blij te maken met een dooie mus! zit nu ondertussen ook ff ATWT te kijken... word nu wel een beetje moe van die verhaallijn, neem me ook vaak voor niet meer te kyken, kijk al een jaar of 13 denk ik... maar toch zet ik em elke dag weer aan haha
hahah @ BMD dat had ik met the bold and the beautiful. kijk al lang niet meer want als ik het dan kijk weet ik een beetje na een aflevering wat 6 maanden tot een jaar lang heeft afgespeeld h
haha ja irritant is dat he, verhaallijn nu is ook al weeeeeeeeeeeeeken bezig... tijd voor iets nieuws... maar ben al 1 stap vooruit, normaal ging ik er echt voor zitten, nu heb ik het opstaan en hoor ik het en soms draai ik me ff om van me pc Bold heb ik ook een tijdje gekeken maar vond dat echt drama!
ja ik ook eigenlijk doe ik echt als er niks anders op tv is.. en dan bedoel ik echt niks anders hahah heb het laatst 6 maanden geleden gekeken. en toen was ik werkloos hahhaa
nou ik moet zelf wel erom lachen maar ja, mannen.. ze zijn idd jaloerse typjes en snappen niet dan waar ze een beetje makkelijk over mogen doen hahah.. maar eh.. BMD mannetje is gewoon te gevoelig daarvoor waarschijnlijk. wel jammer dat die niet lekker mee kan lachen maar snap van 'man'kant wel hoe hij zich daarover kan gaan voelen. en ehh.. als hij dit ook leest.. niet te serieus zijn joh! BMD wil kindjes met jou!
Ho Pixie.. Niet te snel vooruit lopen... hahaha Haal die s maar weg..voorlopig is het kindjE hahaha dr zitten veel tweelingen daar in de familie en daar zit ik NU echt niet op te wachten..dus ff snel afkloppen en gewoon 1 voor 1 ja joh je word er soms gewoon echt moe van... haha maar het lullige is dan ook hy kent nigel wel, maar dan van idols, van myn verhalen, van me broertje..maar leren kennen ho maar... als het nou een lelijke gozer geweest was die niet op tv is gekomen dan had ie hem wrs heel snel thuis uitgenodigd haha
Zit nu ook expres open en bloot en in Fullscreen naar filmpjes van Nigel te kijken op Youtube.. haha.. hy wil het hebben dus hy ken het krijgen ook Soms is dat ff leuk zo gemeen te doen http://www.youtube.com/watch?v=_iJ5Z7NLr-w Meneer kwam net alweer een kusje halen... Slijmbal.. Bah.. hahahaha
Ja daar woont hy idd haha maar heb het maar ff uit me tekst weg gehaald... want er zyn er genoeg die hem kennen en mss niet weten Maar hy zat bij de laatste 4 toen werd ie weg gestemd heb net een foto in me album gezet..is wel lief.. moe je maar eens kijken (als je wilt)