Hai hai, Ik dus ook eerste maand niet aan de pil, ik heb ene vraag en ik weet het, ik weet het, zou braaf geduld moeten hebben tot NJOD (zondag) maar de Lieve Heer (of wie dan ook ) heeft me met van alles bedeeld, maar geduld zit daar niet bij........ wie heeft er ook de eerste maand stoppen met de pil constant buikpijn gehad? Ik heb een hele vreemde soort van ongipijn, maar toch net anders, lijkt wel beetje bandenpijn (voor zover ik me datvan 8 jaar geleden nog kan herinneren) ik had afgelopen maandag mijn ei (duidelijk!) en vanaf dat moment beetje zere baarmoeder, werd steeds erger, zondag en maandag heel veel kramp gehad echt alsof ik ongi moet worden en nu niet meer zoveel last maar wel constant aanwezig en dan is zondag nog zooooo ver weg!
oh ja, heb ook al sinds zaterdag een zere rusg alof ik ongi moet worden, heel irri.......en heel aanwezig op veel momenten van de dag, maar is een dikke week voor de tijd van die duidelijk kachten krijgen niet erg vroeg?
Had je nu gisteren of vorige week maandag je ei Majkuh? En je NOD klopt dan niet hoor, want als jij op maandag je ei hebt, dan heb je niet op zondag je NOD. Dat is dan minimaal maandag. Of heb je een korte lutale fase? Ik heb geen constante buikpijn. Heb pijntjes gehad bij mn ei (2 dagen) En 5 dagen na mn ei en vandaag (7 dagen na mn ei) Tenminste, het is geen buikpijn, maar echt pijn bij mn baarmoeder/eierstokken. Als je vorige week maandag je ei hebt gehad en afgelopen zondag/maandag dat ongi gevoel had, dan kan dat een innesteling zijn geweest.
Hallo allemaal, allen die in ronde 1 zitten. Ik vind het wel erg spannend. Ik heb ook een strak gevoel rond mijn buik, valt me anders nooit op. Eigenlijk had ik mezelf voorgenomen om niet gelijk er zo erg mee bezig te zijn, mar volgens mij ben ik er meer mee bezig dan ik wil toegeven. 13 juni is mijn NOD en het worden nog 10 spannende dagen. Welkom voor alle nieuwelingen. Ik ben ook wel benieuwd vanaf wanneer je iets kan gaan voelen. Iedereen die mag "moet" klussen, veel plezier. iedereen die nog wacht, succes met wachten. Iedereen in ronde 2, duimen dat deze ronde succesvoller is. liefs Yvo
Hai Dreamer, Vorige week maandag was mijn ei, volgens de berekning zou het zondag zijn, vond dat al vreemd want dacht zelf ook aan maang, dus laten we maandag voor de zekerheid nemen. Dus maandag ei, vrijdag volgens mij duppie bloed (waterig hoor) en heeeeele zere buik en rug savonds gekregen, zaterdag viel redelijk mee, alleen smorgens pijn, zondagavond niet kunnen slapen vanwege het ongigevoel,(voornamelijk rechts alsof het mijn eileider ofzo was) nu geen ongigevoel meer, maar een vreemde soort pijn constant aanwezig, heb zelfs het idee dat het op mijn bekkeninstabiliteit lijkt (heel ernstig gehad bij nr 2) dus beurs gevoel helemaal van onderen, en die zere rug en zeer stuitje is best verdacht...... groetjes! -------------------------------------------------------------------------------- Had je nu gisteren of vorige week maandag je ei Majkuh? En je NOD klopt dan niet hoor, want als jij op maandag je ei hebt, dan heb je niet op zondag je NOD. Dat is dan minimaal maandag. Of heb je een korte lutale fase? Ik heb geen constante buikpijn. Heb pijntjes gehad bij mn ei (2 dagen) En 5 dagen na mn ei en vandaag (7 dagen na mn ei) Tenminste, het is geen buikpijn, maar echt pijn bij mn baarmoeder/eierstokken. Als je vorige week maandag je ei hebt gehad en afgelopen zondag/maandag dat ongi gevoel had, dan kan dat een innesteling zijn geweest.
pffff wat duurt het wachten toch lang.... Ben vanochtend de stad in geweest en kon het niet laten om een leuk rompertje te kopen... Hebben jullie dat ook, dingen willen kopen, artikelen lezen enz? Alles en iedereen lijkt wel zwanger of er mee bezig te zijn....hihihi Ik ben nog niet eens zwanger (tenminste dat denk ik) liefs José
Je klachten en dagen komen ongeveer overeen met die van mij Majkuh! Gaan we samen duimen Maar je kan al zwangerschapsklachten hebben, dus misschien dat je daarom last blijft houden? Ik wil ook leuke dingen kopen! Maar kan me gelukkig nog inhouden. Alleen de digitale zwangerschapstesten 'moest' ik hebben
ik heb het ook heel erg hoor.. wil van allerlei boeken hebben, en af en toe dan ben je bij de V&D of weet ik veel wat en bij ons moet je dan voor naar beneden terug over de kinderafdeling en dat is heel slecht voor me... maar heb me tot nu toe kunnen inhouden. alleen toen we in de Disney winkel in Parijs waren in november niet... toen heb ik wel wat gekocht *bloos*
Dat heb ik ook, en overal zie je baby's en zwangere vrouwen rondlopen. Ik zit ook steeds op internet om van alles te lezen. Dreamer, wanneer heb je je NOD dan? Kun je dan echt tot de 15e wachten? Welkom vliegje,
Thanks voor het welkom Ik heb tijdens het begin van mijn strip een fout gehad met de pil. Niks meer in huis waardoor mijn stopweek met 3 dagen verlengd is. Daardoor was de kans op zwangerschap groot zeiden de dokter, apotheek én gynaecoloog(waar ik toevallig die week heen moest ivm vele buikklachten al jaren). Ik heb 3 weken buikpijn gehad. Rare pijn, niet goed uit te leggen. heeeeel veel lucht in mijn buik, veel boeren, was zelfs misselijk. Omdat ik medicijnen zou krijgen van de gyn moest ik 2 weken na een eventuele bevruchting een test doen. Negatief. Maar, ze zeggen dat als je de strip niet goed begint, de pil de hele maand (in ieder geval een week) niet veilig is. Ik blijf hopen dat ik toch zwanger ben geworden... Heb nu weer buikpijn, mijn liezen zijn gezwollen (?) en veel last van mijn darmen. Maar dat laatste heb ik zowieso veel.. Maar het zal wel niet hoor. Gister dus echt gestopt met de pil en verwacht vrijdag mijn menstruatie (of niet )
Dag Dreamer, het zou natuurlijk zo maar raak kunnen zijn. De één heeft meteen de bekende kwaaltjes en de ander merkt alleen dat de ongesteldheid uitblijft! Nog even geduld en dan mag je testen!
Nu alweer zo misselijk. Vind het maar raar en vreselijk vervelend. Vraag me echt af of het iets betekend...
tsja, heb deze week veel minder gegeten dan anders, niet dat ik misselijk ben, maar het smkaakt me niet, maarw at ik echt raar vind is die pijn op mijn heiligbeen, jaaaaaaaaaaren niet gehad en dan nu ineens een paar dagen...hmmm, maar we wachten vrolijk af! succs dreamer! (en de rest uiteraard!)
Tsja, vin dhet echt raar allemal, ben al een week sjacho *heeeel gezellig en doe echt mijn best om het niet te zijnn) die ongikrampen zijn dus weg, maar er zit een andere hele vreemde pijn, nu ik net wakker ben niet, maar eind van de dag heb ik erg veel rugpijn. Ik heb ook veel minder honger (bij kind 1 eerst 10 kilo afgevallen, toen pas 12 aangekomen) terwijl ik ecth wel van lekker eten hou en normaal met de pil altijd MEER honger kreeg voor mijn ongesteldheid....maar ja, er is natuurlijk niets van te zeggen haha Mup, ik begrijp dat je zwanger bent, gefeliciteerd! voor de rest, tok tok tok (of heet dat toy toy toy? )
Iemand enig idee hoe het komt dat mijn liezen zijn opgezwollen? Goedemorgen trouwens Oooo ik zag bij kruidvat hele schattige babyslofjes Van Winnie the Pooh. Wij beginnen dus vrijdag pas aan onze 1e ronde, dus ik zal nog maar niks kopen haha.
Jee wat zijn jullie allemaal al ver in jullie 1e ronde, ik zit pas op dag 8. Mijn chart: http://www.fertilityfriend.com/home/153 ... 99426&u=1& Ben zo benieuwd wanneer mijn eisprong zal zijn, dus hoe lang mijn cyclus zal zijn! Hoop gewoon 28 dagen.... Haha ik heb echt heel veel nog, als er hier een kleine komt hoeven we alleen maar een box en kinderwagen te kopen en wat kleine dingetjes haha Ja, het KAN zw betekenen, maar goed, feit blijft dat we ook wel eens gewoon misselijk zijn of buikpijn hebben.... Kan met ontpillen te maken hebben..... Zegt mij niets...ik heb het niet gehad en kan me niet herinneren dat dit als zwangerschapsverschijnsel is langsgekomen....mja, je weet t maar nooit he Haha leuk he die slofjes! Ik zag ook al vanalles, maar hou me in!