Had het zo druk op het werk en er is zo veel gebeurd vandaag... het is wel even flink doorlezen vanaf gisteren! Waar halen jullie trouwens al de tijd vandaan om te kunnen lezen en schrijven hier?
Lijst voor de roze wolk! Juni 20 21 Lexi4 (ronde 1) Spannendetijden (ronde 1) ? 22 VlinderFladder (ronde 0) 23 mamakitty (ronde 1) 24 25 Snuffie (ronde 1) 26 Kimmiej(ronde1) 27 Es 1979 (ronde 1) 28 Litsa (ronde 1) 29 Limmeke (ronde 1) Mienime (ronde 1) 30 Juli 1 Loesmar (ronde 1), soezah (ronde 1 ) BMD (ronde 1)? 2 3 Sabrina24 (ronde 1) Northern (ronde 0) 4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1)? 5 Esmee81 (ronde 1) cin1979 (ronde 1) 6 Yvo8 (ronde 1) Pixie (ronde 0) 7 Ellen1982 (Ronde 1) 8 9 10 11 12 13 Alexia (ronde 1) 14 15 Miss (ronde 2) 16 Daan78 (ronde 1) 17 18 19 20 21 22 23 24 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) 25 26 27 28 Moor (ronde 1) 29 30 31 Augustus 1 Snuffie(ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger [-o< voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen.
zo, ook hier even een berichtje achter laten voor de volgende morgen. Moet eigenlijk gaan slapen, maar het er zooooooooo geen zin in. .................................................................... (wat ik hier zou moeten typen zit nog in mijn hoofd en das niet fijn, maar ben niet zo'n prater) xxxxxxxxxx voor een ieder van jullie. Daan
Haha alles tegelijk doen, laptop op schoot... ondertussen opruimen, kind verzorgen, typen op forum.. wat is er allemaal gebeurd vandaag of wil je het daar niet over hebben? Kunnen beter zeggen tot straks! hahaha Slaap lekker daantje... Zo ga nu ook in bed..wilde ff wachten de wasmachine stond nog aan, en die begint te piepen als ie klaar is dus dat is irritant! xxxxx slaap lekker allemaal
goeie morgen dames! hey vlinderfladder...tja ik hou idd iedereen op de hoogte hahahah maar ook gewoon omdat ik van kletsen hou en af en toe mn ei kwijt moet (zal tijd worden hahahahah) en hoop erover te kletsen maar zal me proberen beetje in te houden! hier is alles rustig verder nog geen ongi maar denk dat dat niet lang meer duurt...temp was vanmorgen behoorlijk gezakt! pijn in boobs zakt ook al dus denk morgen maar we wachten gewoon nog ff af hahaha hoest met jou?! hou je ons op de hoogte van wat de ha zegt?!? en BMD ik snap je mannetje best wel hoor! maar mannen kunnen idd soms heeeel erg jaloers zijn maar zeg nou zelf ...wij vrouwen zijn vaak erger hahahahha lol komt vanzelf goed joh jullie zijn net als de rest serieus in de relatie dus geen reden voor jaloezie ! toch!?! en wie weet drinken ze ooit samen nog een borrel haha en PIXIE ik hoop t oook! en hoe pas ik mezelf aan in je lijst?! er staat een ? acchter mij denk dat dat slaat op eerste ronde en zoals je weet is dat idd zo! haha nou dames fijne dag vandaag! groetjes
goedemorgen allemaal! jullie hebben weer wat afgekletst gister pffff heb het wel allemaal even gelezen leuk hoor. heb ik wat te doen smorgens! gister was vruchtbare dag maar hebben niet geklust. vriendlief had geen zin. jammer maar dan gaat het over he! maar ja misschien is het wel raak, wie weet daar moeten we nog even op wachten. gister was ik op me werk, zegt een man zoo ik zie dat jij ook in blijde verwachting bent! ikke kreeg een rode kop, ik zeg nee hoor, ohh sorry zegt ie, ik zeg ja dat denken er wel meer, maar heb nou eenmaal zo een buikje dat komt omdat ik onderuit gezakt sta. hij schaamde zich rot! ik vind het niet leuk dat mensen dat zeggen en denken maar ja ik snap je wel. ik zeg dan altijd, was het maar waar!
hey miss goeie morgen! die opmerking komt denk alle dames wel bekend voor! ik hoor m ook regelmatig en zeg dan nou dan weet u meer als mij! hahaha maar denk idd bij mezelf was t maar waar! hahaha en idd lekker gekletst gister moest ook ff terug lezen maar das altijd wel leuk hoor vind ik! alleen als t heel veel is dan moet ik bijna notities maken als ik antwoorden wil geven hahahah gr fijne dag
ja idd, ik weet nou sinds gister hoe je moet quoten hahaha. maar vind het erg leuk om smorgens ff hier te lezen voordat ik naar me werk ga. vanmiddag ga ik een nieuwe snorscooter bestllen! heb er echt zin in hoop dat ik er snel op kan rijden.
ja leuk is dat he!? vind ik ook hoor alleen ik lees als ik al op mn werk ben hahaha heb thuis NOG STEEDS geen internet! word er gek van en nieuwe scooter?......tof joh! ik doe alles op mn fietsie op t moment heb wel een auto hoor maar fietsen is gezonder en ik woon vlak bij centrum en werk dus eigenlijk is t zonde om niet te fietsen alleen soms is t balen als het hard waait ofzo en dat doet t hier nogal vaak hahaha nou werkze vandaag meis groetjes [/b]
onze auto staat om de haverklap bij de garage. ik had een snorfiets maar verkocht ga nu dus snorscooter halen. heb ook nieuwe fiets, mama fiets maar ik woon in een buitenwijk en moet heel ver fietsen en daar heb ik geen zin in. ik houd niet zo van fietsen, ben liever lui dan moe hahahha
hahahhahahahahah nou je bent niet de enige hoor maar ben beetje met mn figuurtje bezig dus kan beter gaan fietsen hahahahaha maar ook ik ben liever lui dan moe hoor! hahahahah dacht er gister nog aan omdat ik met de auto vlees ging halen das op de fiets echt 3min doe er met de auto langer over hahahaha maar zoals een dag als vandaag is het heeeeeerlijk om 5.30 op de fiets! x
hey meiden wat een verhalen allemaal zeg.. sabrina spannend zeg... lexie gefeliciteerd! pixie die etos pillen zijn echt gigantisch, en je moet ze twee keer per dag. Dat zijn de nadelen vind ik. Voor de rest... zit geen smaak of kraak aan.. ik zij de ongeduld heb gisteren natuurlijk Toch die test gebruikt en natuurlijk niets te zien... nu is het geval dat ik gisteren mijn bankpas heb ingeleverd en ik dus niet meer kan internetbankieren (LEES: NIEUWE TESTEN BESTELLEN! ) god wat haat ik mezelf, wat ben ik toch een vergeetachtige muts.. nou maar werken vandaag dan en testen in de winkel kopen... tot snel dames
hey esmee81 das niet zo slim he je pas inleveren hahaha maar 1voordeel als je m in de winkel koopt heb je m eerder hahahahaa en ik kan me voorstelln dat je je niet kon inhouden hoor is teste zelf ook te vroeg en ook negtief en nu 14dagen later nog steeds geen ongi maar test ook niet meer laat t lekker op zn beloop en wacht op mn ongi want ben nu toch wel zeker dat ik nie zwnger ben maar die ongi komt maar niet! GGGRRR word er niet goed van! haha werkze vandaag ! ik heb er al weer 2uur opzitten nog 6 te gaan!
Goedemorgen allemaal! Nog geen ongi te bekennen hier...... wel een beetje buikpijn... ik ga snel de kleine man op de psz afgooien..... tot later!
Mogguh...hoe ist hier? Met mij perfect! Zometeenkomt moeders voor moeders...........weer een posi test straks dus (ze doen altijd een zwangerschapstest)...leuk leuk leuk! @BMD...spannend! Ik duim! Nou ik had ook nog wat over van mijn corige zwangerschap hoor Etis pillen: ik hoorde; buikklachten en cyclus ineens raar...er is een topic over die pillen, Misschien kun je daar wat vinden.
Hallo Allemaal wat is er weer veel afgekletst gezellig hoor! mamakitty: duurt het nog lang he 1 augustus het klinkt nog zo ver. hahaha, esmee handig weer! nu zul je testen in de winkel moeten kopen. Heb af en toe behoorlijk pijnscheuten (denk me baarmoeder ofzo) wordt er misselijk van. Wat kan dit nu weer zijn? Dan begin ik weer te twijfelen he maar toch heb ik een streep gezien op de test Denk dat ik vanmiddag maar (zit nu op mijn werk) digitale testen ga halen dat is tenminste lekker duidelijk.
Wat een weertje al! word je sowieso vrolijk van! net de kleine man afgedropt op de psz.. Donderdag is alweer het eindfeest en dan zyn ze vrij tot geloof ik 17 augustus... zal ie wel weer balen want hy gaat graag naar de Psz... Goh, dat probleem heb ik nou ook hahaha...
Goedemorgen allemaal,. Wat is er weer een hoop geschreven Was gisteravond nog online! Wel leuk om altijd even bij te lezen Hier verder niet zoveel nieuws, w8en w8en of die komen of niet. Fijne dag vandaag! Het is mooi weer! Groetjes Northern