Er is hier in de nachtelijke uren en smorgens vroeg weer ontzettend veel geklets haha.. Goeie morgen allemaal! @spannendetijden ik denk dat de vraagteken er staat om aan te geven dat de datum niet zeker is @miss jammer dat er niet geklust kon worden. Nou ja, gebeurt he..helaas. en over die opmerking, heb ik zelf nooit gehad maar ben zo bang het te horen. Je zei dat je bent onderuit gezakt. Hoe bedoel je? Ik heb een snorscooter maar gebruik hem nooit meer. Stap nu op de fiets..toch wel.. en ja, ik ben ook liever lui dan moe.. hahah @esmee81 grote pillen, en 2 x per dag nemen vind ik niet zo ernstig het klinkt alsof je een echte baal dag hebt. @mamakitty buikklachten vind ik wel ernstig! Ik wil niet, maar zal wel het even opzoeken.Hahaha Ssucces zometeen met moeders voor moeders .. spannend. @BMD ja heerlijk weertje. Vanavond op een terrasje afscheid nemen van collega die naar zeeland verhuist en daarna lekker naar schoonouders voor bbq.. heerlijk! Hmmmm
@Sabrina: 1 aug is idd echt TE ver nog...maar de echo nog meer en die wil ik persee..hahaha...ach nou ja, het gaat al zo snel, ik wil alleen maar genieten! @Pixie, ja lees maar ff door dat topic, heb je wat te doen Maar ik zag echt die dingen langs komen, dus.....ach ik ben van de tarwekiemolie.....heeft bij mij 2x zijn werk gedaan!
meiden, wat zijn jullie enthousiaste schrijfsters! Heerlijk om te lezen, beetje voyeuristisch voel ik me wel af en toe De NOD datum klopt volgens mij wel op de lijst! Hier hard aan het werk geweest al 2 uur, nu ff koffie drinken en lezen op het forum. Hopelijk op tijd naar huis vanmiddag! Zulk mooi weer... Morgen lekker shoppen!
@pixie : oh sorry nou dan heb ik t verkeerd begrepen maar ik weet zelf mn dag op t moment ook ff niet! hahah maar bij 28dagen moest t idd 21ste zijn dus klopte wel enuh ik heb van mamakitty de tarwekiemoliecapsule tip gekregen dat zijn 3capsules (ik noem t knikkertjes) bij elke maaltijd en ik heb zo t idee dat die hun werk wel doen ! geen last iig van andere verschijnselen en denk dat ik snel ongi ga worden en hopelijk werken ze bij de volgende cyclus optimaal en is ie geen 38dagen minimaal!
Ik mag niet meedoen aan moeders voor moeders Omdat ik een hernia heb gehad. En operatie eraan. Dan zitten ze te dichtbij je beenmerg en dan iets met bacterieen..bla bla bla..Baal flink! Wel een mooie posi test trouwens...
oh meid. wat jammer! het is maar zo. je kan ook niet alles.. je wou het, maar het kan niet. geniet dan van je zwangerschap .. je hebt je best gedaan!
hey mamakitty ds mooi balen voor je girl! maar je hebt je best gedaan lieverd! helaas kan het niet maar de bedoeling was goed ! wel mooie positieve test weer!haha geniet gewoon maar lekker van je zwangerschap en zie er t voordeel van in geen stinkende urinepotten in je huis! helaas kan t niet maar er zijn genoeg vrouwen die wel hlpen wijfie je hebt t geprobeerd ! knuf
veel plezier vanavond Pixie! Tis heerlijk weer voor de BBQ je hebt me op een idee gebracht... Wat jammer mamakitty! maar goed je hebt ieder geval je inzet getoont toch? meer kan je ook niet doen! maar snap heel goed dat je je rot voelt, je bedoelde het zo goed! Spannendetijden! Wil je me zoontje ff een paar uur lenen? ben je zo van je verveling af hoor haha Ik moet hem zo alweer ophalen, die 2.5 uur vliegen ook voorbij.. maar goed over dik een half jaar moet ie naar school Dus moet het er nu nog extra van nemen nu ie veel thuis is! Soms lig ik in bed zelfs te denken, van.. Pffff over pakweg 10 jaar (mss eerder of later) komen de meisjes(of jongens) in de picture! En ik schaam me dood om het nu te zeggen, maar weet nu al dat ik geen enkele vriendin van hem leuk ga vinden! hahahaha waar je je al niet druk om kan maken he nou ja druk maken is het niet maar goed je denkt toch na over hoe zyn toekomst zou gaan zijn... *myn kleine man gaat het winnende doelpunt zetten op het WK voetbal let maar op * Ok genoeg onzin weer voor deze morgen (verveling)
Ja met mijn dochter heb ik het ook gedaan idd.. En toen kreeg je geen vragenlijst, nu dus wel. En als er al 1x ja tussenstaat mag je niet meedoen.. Ik weet het ik heb t geprobeerd etc etc maar er zijn nog steeds zoveel vrouwen die die medicatie nodig hebben om zwanger te worden! Zucht... Whahaha spannendetijden, mijn meisje lenen? Wedden dat je je nooit meer verveeld en denkt; ik ga weer aan de pil! Haha ennuh bmd, ik maak me nu ook al zorgen voor over ongeveer 10 jr....als mijn dochter ook maar iets op mij lijkt wat ik allemaal heb uitgespookt in mijn puberteit...moet er niet aan denken! haha
Hahaha zouden myn woorden kunnen zyn, heb ook staan springen toen ik hoorde dat het een jongen werd ik dacht oooh als het een meid word en ze lijkt op my dan hou ik me hart vast... komt er nu een dochtertje aan dan blijft ze ook vast tot dr 34ste binnen hahahahaa
ok. heb even wat gelezen over de etos pillen en van wat ik lees zijn ze idd gewoon vitaminen en kunnen geen bijverschijnselen geven. alle klachten die er zijn daarover komen zeer waarschijnlijk door hun eigen lichamen... ze zijn geen wondermiddelen hahaha mijn mening.. ik heb gewoon vitaminen nodig. maakt toch niet uit welke. maar kan ik die tarwekiemoliecapsules ernaast nemen?
Ok ik ga me draakje halen van de Psz... Wat een liefde weer voor onze kinderen hahahaha ennuh kelder? Das ook een goed idee idd mienime... nog steeds overtijd btw? je gaat me niet alleen laten nu he... tot zondag
Ik hoop nu op een jongen Ja die kun je er gewoon bijnemen. Mijn meisje mag voor dr 30e echt niet uit hoor!