wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    BMD Niks te zien hier, nog...Dus we zijn nog "samen" hihi

Ik zou een jongen nu ook wel erg leuk vinden, maarja...je hebt het niet voor het zeggen he..Heb nog geroepen, ja zwemmen jongens, maak een jongen, maarja, of ze daarna luistere? ;)

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    :) :) :) :) :) :)

Spannend spannend! duim duim duim!
    Ach ik heb een meid, en nog een meid zou ik net zo leuk vinden als nu een jongen!

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Tsjah, afwachten maar haha bijna zondag joh *uche* whaha
    Owjaaaa, nog een meid vind ik ook super, hoor!:D Volgens de chinese kalender moet de conceptie pas in Nov. plaatsvinden voor een jongen, dus mocht ik nu zwanger zijn, is het een meid ;) *lol*

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Chinese conceptie kolopte bij mijn dochter.
    Deze keer sta ik voor een jongen.....hihi benieuwd of het uitkomt.
    Trouwens, qua kleertjes en speelgoed zou een meid het beste uitkomen ;) hihi *geintje*

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    volgens de chinese kalender heb ik ook de komende maanden maar een mogelijkheid voor een meisje.. november hahaha dus. kom op jongen! (of meisje).. volgend maand verwacht ik je goed te zwemmen.

van mijn vaders kant is er een jongen eerst geboren (vader was eerst geboren), van mijn moeder een meisje (haar zus is het oudste). mijn broer is eerder geboren.. haha dus heeft mijn vader de strijd gewonnen. van mijn vriend zijn kant lijkt het dat van zijn moeders kant ook meisje eerst geboren (moeder oudste) en van zijn vader de jongen (hij de oudste) en Bas is jongste. zus is eerst geboren hahaha.. probeer in dat puzzel een achter te komen waar wij kans op hebben hahahaha... weet dat het ook niet zo werkt, maar grappig naar te kijken.

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hey mama kitty en bmd breng de kids maar bij me hoor! gezellig! hahahaha
    en dochter of zoon mmmmmm mij maakt t niet uit man lief heeft t altijd over een zoon maar nu begint ie meiden toch ook wel erg leuk te vinden! maar wat het ook zal worden ze worden vast door papa gedrilt en zitten tot hun 30ste binnen nou ja tot 15 daarna verplicht werken ! hahahahha (papa is marinier he hahahahahahahhaahahhaahahhahahahahhahaha lol hahahahha) ach allebei van harte welkom maar ze moeten wel eerst ff goed gaan zwemmen hoor! hahahhahah ;)
    groetjes

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ach meiden het boeit ook allemaal geen reet wat het word...als het maar gezond is, hoe cliche ook, maar tis wel zo. Een gezond kind mogen krijgen is gewoon een wondertje! En ik ben ook superblij met mijn mooie gezonde slimme meiske ook al wil ik dr soms op marktplaats zetten ;) hihi
    Benieuwd hoe nr 2 word....hou mijn hart vast! ;)

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    zo de ju! zit ik van verveling ff naar buiten te staren hoorde getimmer en geboor enzo staat me daar toch een bouwvakker in zn blote barst en niet eentje met een bierbuik ! hahahahahahahahhaha dat ik dat nou niet eerder heb gezien hahahahahahahahhah

nou als zo mijn zoon zou worden blijft ie tot zn 50ste binnen! hahahahahahahhahahaha

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    bij mij klopte hij ook idd, bij de 20wk echo hadden ze het ook goed en ik had een collega die dat kan "zien" en die zei ook, meisje:D

Halleluia!Helemaaaaal mee eens!:D:D:D
    Het is een wonder, een geschenk!

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    whahahaha, coca cola light breakkkkk

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    whoehahahahahahahahahahahaha FOTOOOOO! ;)

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    bij mij ook beiden welkom! vriend zegt altijd hij wil 2 kindjes en ik altijd denken, een is al een geschenk! :D

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Juust! 1 mag je al blij mee zijn.
    Ik hoop ook zoooo dat deze zwangerschap goed mag gaan en dat ik weer een gezond kindje mag krijgen!

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @ mama's met een kindje al
    hebben jullie trouwens in jullie zwangerschappen problemen gehad?

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    niets foto is lekker voor mezelf hahahahahaha i love my job! hahahahahaha

en idd jonge meisje eerst maar eens zwanger zien te worden! das al een geschenken
    soms zeggen mensen ik neem 3kinderen of wij nemen 2 kinderen kinderen neem je niet die moet je krijgen!

o nog 1x DAMN wat een uitzicht! hahahahahahahahahahahahhahaah

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mijn test van moeders voor moeders van vanmorgen:

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Juust! Daar heb ik ook zo'n hekel aan! Of van die mensen die zeggen; als we 30 zijn, dan NEMEN we een kind want dan zijn we er klaar voor....yeah right...aaaaaaaaaaaaaaargh

Ja hou maar voor jezelf...mms eens door ;)

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
  19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    duidelijker kan niet he ;)

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes

ja heeeeeeeeeeeeeeeel irritant maar misschien leven die mensen beetje in eigen wereld ofzo ik ken genoeg mensen die al jaren bezig zijn! nou als het dan eindelijk lukt is het toch een wonder dat heb je niet voor het kiezen net of ze over iets materialistisch praten (sjonge wat een woord) heeeel irritant zulke mensen maar ja die moeten er ook zijn denk ik dan maar!

en jep das mijn uitzicht hahahahha en dnek niet dat die vent t zal waarderen dat ie op deze pagina komt te staan hahahahahahha maar moet zeggen hij kan niet tippen aan mijn mannetje! ;) :D :p

o en mamakitty.......WEER VETTE DIKKE POSITIEF girl ....GOEIEZAAK! hahaha mooi hoor!

Deel Deze Pagina