wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Nog een ATWT fan! Ik kijk het ook zeker al wel 12 jaar! Ben er nog steeds niet zat van! Baal wel dat ik het om 17.00 niet meer kan kijken ivm werk dus moet altijd 's avonds kijken en dan wordt het weer zo laat :S Maar ja je moet er wat voor over hebben :D

xx lexy

2. Eva R

Eva R Niet meer actief

:) dat is wel heeeeeel lang geleden dat ik ATWT voor het laatst heb gekeken.. zat ik volgens mij nog in het begin van de middelbare school :)

3. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Dank je wel meid!

xx

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    De 26 kan ik testen. Is dan mijn nod de 25 of de 26? Als het de 25e is dan klopt het!

5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Mijn vriend heeft zelf dan wel zo iets van oke, onveilig geklust, zwanger, het zat erin, leuk, financieel...., we moeten het wel gaan redden. Denk dat dat ongeveer zijn gedachten zijn. Het kindje is dan sowieso welkom hoor! Ik ga idd uit van een cyclus van 34 dagen. Weet niet of dat klopt, maar omdat dit ook mijn vorige was ga ik er nu ook vanuit.

liefs

6. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    ja ik vind dat gezeur met katie/simon en graig nu wel voldoende geweest... word weer tijd voor iets nieuws :)

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hihi hier kijken we naar de Bold :) Vond atwt een beetje langdradig worden..dus ben even geswitched.. als je van de week gaat kijken dan ben je zo weer bij :)

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    oke oke oke het is soms wat langdradig, maar kan er nog steeds geen genoeg van krijgen! Jack en Carly zijn mijn stelletje. Zij moeten dan ook snel weer bij elkaar komen :D.

xx

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    dat vraag ik me ook elke keer wer af. is de test dag je nod?

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Je NOD is de dag dat je dus niet ongesteld wil worden en is meteen de eerste dag dat je kan testen, dus ja als je het zo stelt, je NOD is je testdag, klopt dat.

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou ik be net terug van bbq'en n het was helaas niet geheel gezellig. schoonvader was helemaal gestresst. kon dingen niet laten voor wat het was en daardoor word ik dus ook opgefokt.
    maar ag, het eten was wel lekker.

en volgens mij gieren de hormonen door mijn lichaam want ik heb momenteel ontzettend last van stemmingswisselingen. voel me helemaal niet lekker in mijn vel vanvond. :( heb ook gebitched op mijn vriend. hij maakte een stomme opmerking dat ik ben 'gebuckled' voor een informatie gesprek met unive over een uitvartverzekering. sind ik ja zei voor het gesprek, kan hij alleen maar negatief daarover praten. 'je ga toch niets afsluiten met ze he, alleen informatie krijgen'..

but all is well now. we hebben het voor wat het is gelaten.hij weet ook eigenlijk dat hij niet bepaalde dingen kan zzeggen als ik pms hebt (en daar lijkt het nu op) en ik weet dat ik eigenlijk best onredelijk ben dan! dus .. zand erover heen.

12. Vlinderfladder

4 jun 2008
    56
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat kunnen jullie kletsen zeg... heerlijk hoor af en toe met een smile en af en toe met een balen voor haar... Van soap, naar een lekkere kerel, van opvoedvraagjes naar het niet kunnen meedoen met mvm en tussendoor ook nog nieuwe mensen, nieuwe zwangere en weer een positieve test bij mamakitty. Er zit in ieder geval een hoop variatie in.

En hoewel ik al bijna 2 jaar een cyclus heb van 33-35 dagen en er nu met dag 43 nog steeds niks roods te bekennen. Vanochtend naar de HA geweest, die zei precies waar ik bij haar op gerekend had: gewoon afwachten tot je ongi wordt. Dus ik, maar dat wil ik niet, ik wil verder onderzoek.. en ja hoor.. gelukt :) donderdag mag ik voor een echo van mn totale onderbuik. En wat het wordt? Ik heb zelf echt geen duidelijk gevoel. De diverse klachten zijn er ( vreselijk vol gevoel en tegelijk regelmatig honger, zeurend gevoel onderrug, blauwe adres borsten, moe, veel boertjes laten, gerommel in buik, steekjes onderin buik enzz) maar sommige weer te weinig om echt iets te kunnen betekenen en andere juist wel weer sterk. Maar ja, ik dacht, weinig hormoon in plas is weinig sterke klachten toch? Hoop nog nergens op dan kan het niet tegevallen ook. In ieder geval al heel fijn dat ik duidelijkheid krijg. Jullie horen zeker weer van me.

Slaap lekker en voor de atwt kijkers.. veel plezier zo..

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    Lijst voor de roze wolk!

Juni
    Spannendetijden (ronde 1)
    VlinderFladder (ronde 0)

23 mamakitty (ronde 1)

27 Es 1979 (ronde 1)
    28 Litsa (ronde 1)
    29 Limmeke (ronde 1) Mienime (ronde 1)
    30 soezah (ronde 1)

Juli
    1 Loesmar (ronde 1), BMD (ronde 1)
    2
    3 Sabrina24 (ronde 1) Northern (ronde 0)
    4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1)?
    5 Esmee81 (ronde 1) cin1979 (ronde 1)
    6 Yvo8 (ronde 1) Pixie (ronde 0)
    7 Ellen1982 (Ronde 1)
    8
    9
    10
    11
    12
    13 Alexia (ronde 1)
    14
    15 Miss (ronde 2)
    16 Daan78 (ronde 1)
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2)
    25 Tummetje (ronde 1)
    26 Lexi4 (ronde 2)
    27
    28 Moor (ronde 1)
    29
    30
    31

Augustus
    1 Snuffie(ronde 2)

* zwart = NOD
    * rood is :evil: ongi
    * roze is natuurlijk zwanger [-o<
    * blauw is uitblijvend ongi
    voor het overnemen van de lijst:
    klik rechtsboven op QUOTE
    haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes)
    haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!)
    vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen.

14. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Tsjah, jammer dat het niet gezellig was, wel lekker gegeten, ook belangrijk hihi

Ookal een "kranky bitch" hey *lol*
    Had het de dag voor en de dag van mijn NOD, pfff niet dat ik constant loop te tieren, maar kon niet veel hebben, hoor.

Gelukkig is het weer goed tussen jullie ;)

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh vlinderfladder. wat fijn voor je.. iets meer duidellijkheid.. gelukkig! en ook zo lekker om de hoek. :D spannend

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    heb je leuk en goed samengevat ;)

kijk!hartstikke goed dat je een echo krijgt!heb je wat meer zekerheid straks!hopelijk heb je de afspraak spoedig.

Weltrusten!

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja bij mij duurt het altijd een paar dagen voor ik moet ongesteld worden (DUS HOPELIJK IS DAT OOK ZO EN NIET VAN HET ONTPILLEN) Ja onze 'ruzies' duren nooit zo lang. ik trek mij dan terug en praat er even niet over anders vlam ik op, dus is beter zo. en dan als ik weer kalm ben kom ik weer erop terug. als hij mij begrijpt dan duurt het kort, als niet dan vlam ik alsnog, als het echt niet aan mij lag ;)

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Nou ik kan behoorlijk mokkig blijven hoor hahaha, 9 vd 10x moet hij dan ook maar naar mij toekomen, want ik zit natuurlijk nooit fout, dat snap je wel hahaha

ik ga slapen, doeiiii
    weltrusten allemaal!

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hahaha.. ik ken het. maar daarom loop ik even weg om echt over na te denken 'waar gat het eigenlijk om' en meestal is het niet waar ik ontplof maar kwam het eerder al aan. dus dan praten we over waar het echt over gaat.. en zoals deze keer zijn opmerking kan ik best hebben maar was al chagrijnig door zijn vader!

oh welterusten mienime slaap lekker

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zo, dat duurde lang dat bijlezen....pffff

Kan het niet allemaal onthouden hoor. :oops:

Hoor dat iedereen de dag weer enigszins is doorgekomen.
    Iedereen succes morgen trouwens met de hitte. Ik ben gelukkig vrij, alleen even een vergadering om 3 uur.

Oh nog wel even een reactie op sexy boy................................hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm had ik graag een foto van gezien.

kisses.

Deel Deze Pagina