wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Ja gaat snel hier met die antwoorden haha..

Vlinderfladder, goed dat je een echo krijgt! Eindelijk meer duidelijkheid.. althans dat neem ik aan ;)

Pixie.. Nog lekker gegeten vanavond? Ondanks de niet zo geslaagde avond?
    Volgende keer kom je maar bij ons BBQ-en, sturen we de mannen weg..hebben we daar ieder geval al geen last van hahaha
    :D

Hier nog steeds geen ongi... maar heb ook echt niet het gevoel dat k zwanger ben...
    Heb soms met vlagen rug/buikpyn maar kan het niet echt plaatsen met me normale ongi...

ach ja morgen maar weer de vraag hoe ik uit me bed kom... Met goed of slecht nieuws haha...

slaap lekker meiden! xxx

2. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja wel lekker gegeten... dat wel :D
    was jij erbij misschien was het gezelliger hahaha
    nou ik ga een sigaret roken met vriend en dan ga ik naar bed.
    morgen afspraak met unive. kijken wat ze te zeggen hebben. maar dat is pas om 2 uur dus kan nog even lekker kletsen.

3. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Oooooh je moet stoppen met roken pixie! *Foei* :p

(terwijl ik net zelf een sigaret opgestoken heb hahaha)

4. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Nah myn banner telde ook niet mee :( dus ben ook maar weer naar de "saaie" gegaan... deze is ieder geval wel duidelijk... :)

5. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    goedemorgen allemaal! ik ben dr weer!
    heb ff vraagje he. ik heb zondag of maandag me ei gehad maar had gister wat sliertjes slijm die iets bruinig waren met heeeel klein beetje rood, zeg maar roodbruin. kan dat innesteling al zijn?

6. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Goedemorgen,

wordt een lekker heet dagje. Ben gelukkig vrij vandaag. Straks gelijk de klusjes maar even doen en dan niets meer :D 8)

Miss: ik weet niet precies wanneer er al een ennesteling kan zijn. Laten we het hopen ;)

Verder niet zoveel nieuws te melden.
    Iedereen een fijne dag en rustig aan allemaal :p

tot later vandaag.

7. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ja hier ook ik ga zo even 2 uurtjes werken dan heb ik de hele dag niks te doen tot 4 uur dan van 4 tot 7 werken.
    ook lekker niks doen vandaag!

8. Lijst voor de roze wolk!

Juni
    Spannendetijden (ronde 1)
    VlinderFladder (ronde 0)

23 mamakitty (ronde 1)

27 Es 1979 (ronde 1)
    28 Litsa (ronde 1)
    29 Limmeke (ronde 1) Mienime (ronde 1)
    30 soezah (ronde 1)

Juli
    1 Loesmar (ronde 1), BMD (ronde 1)
    2
    3 Sabrina24 (ronde 1) Northern (ronde 0)
    4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1)?
    5 Esmee81 (ronde 1) cin1979 (ronde 1)
    6 Yvo8 (ronde 1) Pixie (ronde 0)
    7 Ellen1982 (Ronde 1)
    8
    9
    10
    11
    12
    13 Alexia (ronde 1)
    14
    15 Miss (ronde 2)
    16 Daan78 (ronde 1)
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2)
    25 Tummetje (ronde 1)
    26 Lexi4 (ronde 2)
    27
    28 Moor (ronde 1)
    29
    30
    31

Augustus
    1 Snuffie(ronde 2)

* zwart = NOD
    * rood is :evil: ongi
    * roze is natuurlijk zwanger [-o<
    * blauw is uitblijvend ongi
    voor het overnemen van de lijst:
    klik rechtsboven op QUOTE
    haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes)
    haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!)
    vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen.

9. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @ sabrina WAAAT! wooohoooooo.... ok..
    heel voorzichtig gefeliciteerd of mag het een dikke zijn? :D
    vertel vertel. getest en heel duidelijk, weer getest en weer heel duidelijk? 3 weken, 6 dagen, wat ben jij er lekker vroeg bij! haha

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Oh wow!
    Super gefeliciteerd!
    TEST ZIEN! :D :D :D :D :D :D :D :D

Net mijn meisje naar school gebracht (1e wenochtend, in september definitief beginnen) en ik moest me inhouden, stond zowat te janken daaro....
    En zij? Ze keekme aan en zei; mama ga maar weg hoor, ik ben op school, ik ga zo lekker spelen! Whoehahahaha ze word echt groot nu... :(

Gisteravond kwamen mijn schoonouders langs. Kreeg ik een cadeautje. 2 rompertjes en 2 slabjes, zo leuk! Voor de baby. EN....we krijgen de kinderwagen van hun! :D :D :D

11. zit nu op mijn werk ik bericht vanavond weer

12. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @ mamakity. schattig zeg van je dochter. zo reageerde ik ook op mijn 1e dag. mijn moeder stond zelfs met de juf te praten en ik riep dat ze weg moest hahah.. lekker brutaal van mij!

wat lief dat je schoonouders, die cadeaus. zeer waarschijnlijk niet het laatste? ;)

13. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    zo. ik ga even mijn vriend wakker maken en lekker koffie slurpen met hem :D tot later

14. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Wat is er weer een hoop gebabbeld ondanks deze hitte! Of sluipt iedereen in huis voor afkoeling ;) Maakt ook niet uit, het is erg gezellig hier.
    En lees altijd alles even terug en probeer op iedereen even te reageren, al wordt het wel moeilijk onthouden soms ;)

Vlinderfladder: Succes donderdag, de duimen draaien hoor :D

Mamakitty: Kan me voorstellen dat je baalt dat je niet mee mag doen voor mvm. Maar je instelling was goed! Je wilde het wel! En dat is het belangrijkste toch?

Sabrina24: GEFELICITEERD MEID! :)

Nou ik ga even douchen en aankleden en dan lekker even in de zon 8)

Kom zo af en toe wel even kijken hier of er nog weer nieuwe berichtjes zijn ;)

Groetjessss

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    haha ik weet niet meer hoe ik was toen, mja...beter zo dan dat ze zit te janken dat ik niet weg mag...

ja lief he, nee zal zeker niet het laatste zijn hihi

Ik ga volgende week donderdag om 08:30 naar mijn huisarts die ook verloskundige is. Dus technisch ga ik dan dus voort eerst naar de vk ;)
    Ik ga denk ik toch bij hem mijn zwangerschap doen ivm de complicaties die ik had met de vorige zwangerschap die niets met mijn zwangerschap te maken hadden en mij toch een beetje bang hebben gemaakt. Hierbij voel ik me wat "veiliger" zeg maar.
    Ik hoop dat ik meteen een afspraak bij hem mag maken voor een eerdere echo.....

16. @vlinderfladder : Wat fijn dat je een echo krijgt! Eindelijk straks wat meer duidelijkheid!

@Daan78: Lekker met dit weer een vrije dag! Lekker genieten!

@BMD : Wel spannend zo... Geen ongi gevoel en geen zwanger gevoel ... Ben benieuwd ! ;)

@miss: Zou kunnen dat dat je innesteling is geweest... Maar zeker weten doe je het ook nooit! afwachten geblazen ;)

@yvo08: Geniet van je vrije dag!

@Sabrina24: Van harte gefeliciteerd!!!! :D :D :D Ook jij zit nu dus op die mooie roze wolk! Geniet ervan!!!

@mamakitty: Ohh je meisje voro het eerst zo naar school!
    Geloof meteen dat dat wel effe slikken was hoor... Knap dat ze zelf goed reageerde :D Staat ook zo lekker eigenwijs... Mama snikt en dochter steld haar gerust hahaha Die kleine van jou red het wel! :)

@Northern: zon ze ! :p

Hier ook van het zonnetje genieten!
    Kon er vannochtend haast niet uit ... Beetje laat geworden gisteren met man lief :p

Vandaag is mijn vader jarig! Vannavond daar heen en lekker bbqen !
    Verder viert hij het vandaag niet maar van het weekend!

Liefs

17. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    vanochtend toen ik binnen in de woonkamer kwam rook het hier nog prima, maar opeens stinkt ons hamsters hok. zal wel door de warmte komen, beetje broeien of zo.. ga even schoonmaken hahaha!

18. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    @ alle ATWT fans hier: ik ben ook een regelmatige kijker (regelmatig ivm onregelmatige diensten en @Lexy4 Carly en Jack moeten idd weer bij elkaar komen, punt! :) )

@minieme: goed dat je hebt doorgezet bij de HA. Je moet voor jezelf opkomen hoor. Is die echo nu aanstaande donderdag? Succes hoor. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

@Sabrina24: Gefeliciteerd meid (Maar dat had ik geloof ik ook ergens anders al gedaan. Toch?)

@mamakitty: ik dacht dat zo'n wendag voor je ukkie was, maar ik geloof meer voor de moeder in kwestie. ;)
    Ik weet daar natuurlijk niets meer van, maar mijn moeder kan het nog steeds niet laten om vol trots te vertellen dat ik zelf al mijn jas kon ophangen. (Schijnt heel wat te zijn of zo).
    En die cadeautjes, leuk zeg! wow en een kinderwagen cadeau krijgen. Dat is super, want ik heb al gezien dat die dingen nou niet echt goedkoop zijn :( Al enig idee welke je gaat uitzoeken?

@ pixie: hamsterhok al schoon? Hoeveel hamsters heb je? Ik heb ook atlijd hamsters gehad, maar al niet meer sinds mijn 23e of zo.
    Heb nu een kattenbak, maar die maakt manlief altijd schoon :D

vraagje aan you all: iemand nog een nieuwe banner of avatar nodig? Ben best wel handig met photoshop en heb geen inspiratie op dit moment. Dus misschien kan ik iemand anders verblijden? Laat maar weten hoor. PB is het handigst denk ik.

baaaaaaaaaaaai

19. Ik pb je hier effe over! :) [/quote]

Share This Page