@daan volgens mij bedoel je vlinderfladder ipv mienime ja hok is schoon. ik maak de hok altijd schoon omdat ik graag een hamster wou. (hou van dieren en kat past niet in appartement op 1e etage vind ik, die moet lekker buiten kunnen lopen) vriend was eigenlijk tegen maar een dag kwam ik thuis van werk en stond op tafel een hamsterhok al klaar hoefte alleen hamster uit te kiezen. misschien toen de tijd te dimmen over een baby willen? hahahah nou dagaaa, een hamster is geen kind haha. die red het prima zonder aandacht, en zorgt vrijwel voor zichzelf Ik heb ook 2 sluierstaart vissen.
Goedemiddag meiden! @ pixie: jammer van de bbq, vind dat altijd super gezellig! wij gaan donderdag bbqen @ sabrina: GEFELICITEERD! Hoop dat we je allemaal mogen volgen Heeft het bij jullie ook geregend? En nu schijnt de zon weer.. He bah.. heb buikkrampen...wordt er niet goed van Gaan jullie vandaag nog iets bijzonders beleven?
het gaat hier om 15.00 onweren en een bui.. zegt buienradar. ik heb een informatie gesprek met unive om 14.00 grrr...... hou er niet van om over dat soort dingen te denken maar moet wel. wil niet dat als ik kom te overleden dat anderen voor mij moeten dokken en geen waardige afscheid van mij kunnen nemen. is voor mij heel belangrijk en het zit me te achtervolgen al jaaren dat ik nog niks heb geregeld. maar alleen informatie eerst. wil wel bij een goede afsluiten. hebben jullie ook uitvaartverzekering ? en bij wie en voor welk bedrag? als ik mag vragen
Nee, ik niet Ik loop er hier ook al jaren tegen aan te hikken.. zie het nou ook niet zitten om over je dode ik te praten
Gelukkig zijn mijn ouders zo slim geweest om dit voor mij en mijn broer al toen wij klein waren te regelen. Dus ik ben al bijna klaar met betalen. Ik zou niet weten voor welk bedrag. Hetis onlangs wel aangepast omdat de kosten natuurlijk zijn gestegen. Iets van 8 of 9000 of zo? Het is niet prettig misschien om er over na te denken, maar het hoort erbij en als alles goed geregeld is, is dat wel zo'n prettig idee. Zeker als je zelf een gezinnetje wilt stichten of hebt. Ik heb zelfs al een soort uitvaart testament gemaakt. (kan je online doen) en daarin staat precies in hoe ik het wil (muziek, kaarten, wat voor kist, welke bloemen, wie uitnodigen, volgauto's, evt. orgaandonatie, etc, etc.) Ik vind het goed van je hoor pixie
Daan, heb je al spoilers gezien (hou nl nog ff me mond dicht)? ik heb nl al een stuk vooruit gekeken.... Sabrina wat een goed nieuws op deze benauwde dag! gefeliciteerd! Marloes, Ja joh word er nu ook chago van, ik heb gewoon iedere x wel IETS..dan ff buikpyn, dan ff rugpijn..maar dan is het over en heb ik niets haha.. Maar ik begin nu ook wel te twijfelen of myn cyclus altijd zo gelopen heeft...... we waren nl helemaal niet bezig, dus dit is echt de eerste ronde en heb het nooit bijgehouden! maar wat ik me kan herinneren is het altijd wel gelijk geweest...dus ja.. ik heb nog steeeeeeds geduld Mienime.. Hoe staat het ervoor meid? Pixie... Heeft je hamster het overleefd? hahaha En met de rest ook alles goed?
wow ik ben net zo nieuwschierig als jij hoor. Heb net even bijgelezen en we kunnen weer opmaken voor een paar maanden verrassende atwt afleveringen.
Hoe graag ik ook iets wens te zien, zie ik helaas niet meer dan een dikke controlestreep. Hoe is het met je?
@BMD ja hij is hartstikke blij met zijn schone hok.. graven graven rennen rennen hahaha @butterfly, ik zie geen streep. maar mischien mijn laptop beeld? @Mienime, aaah.. nou jij wou wel wachten dus dat is wel wat. hoop dat je je vriend lekker schuldig heb laten voelen dat je nu niet heb kunnen wachten tot zondag haha.. maar goed. nu weet je in ieder geval.. zal ik je op blauw zetten? wel jammer meid, maar volgende ronde dan maar he
ik zie idd ook alleen een dikke controle streep.... Pixie.. wij hebben een knijn.. zo vals als wat, desman is de enige die hem eten kan geven (met hand in het hok) en die het konijn kan aaien en vastpakken... hahah zo vreemd maar ook wel weer heel lief...
Sabrina24: van harte gefeliciteerd! Dat er maar veel mogen volgen. Butterfly: ik zie ook alleen de controlestreep. Minieme: balen zeg. Nu nog steeds afwachten. Ik volg ATWT ook wel, maar en keer in de week, dan ben ik vrij. Maar dan kan ik het nog prima volgen.
Thnx voor het kijken, hij is ook heel moeilijk te zien op de foto, met het blote oog kun je hem nog maar net zien Ga morgen nog een keertje testen.