wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Nou dan mss toch nog HOOP minieme ;)

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    NOOIT predictor kopen....koop dan een clear blue of een apothekers test..die worden snel positief (als je zwanger bent dan he) :) ;)

3. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Oké thnx voor de tip..weer wat geleerd vandaag :D

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ladies....als jullie hier in je bericht een foto willen laten zien, doe je het volgende:

-je gaat naar http://www.imageshack.us
    -je klikt op bladeren en kiest een foto en klikt op OK
    -je vinkt resize image aan en kiest ernaast voor 320x240
    -je klikt op host it
    -ff wachten
    -je scrolt naar beneden en kopieert de onderste link waarachter staat: Direct link to image
    -Dan ga je hier weer heen en begin je een nieuw antwoord (dus niet snel antwoorden)
    -Daar plak je de link die je net gekopieerd hebt.
    -Die link highlight je (selecteer je hem) en dan klik je op het knopje IMG
    -klik op OK

En je foto staat er!

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh dank je wel mamakitty! :D

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    You're most welcome ;)

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi damens
    ik vertelde gister dat ik wat donker rood bruin achtig slijm had nou vandaag dus weer en iets meer. zie mijn banner, ik hoef nog lang niet ongie te worden. zou het dan toch een innesteling kunnen zijn. ik heb dit nog nooit eerder gehad tussentijdse bloedingen heet dat dan toch?
    ik hoop op een innesteling maar ja moet toch nog 2 weken wachten met testen hahaha.
    ik ga zo werken dus ik kan vanavond pas de racties lezen maar ik lees altijd trouw alle berichtjes even door!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    en je had 2 dagen geleden je eisprong? Dan kan het geen innestelling zijn...

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    zo de ju dames! ben ff 24uur niet online en heb meteen een heel boek te lezen hahahahahah awel weer erg leuk!
    @sabrina24 : GEFELICITEERD meid!

en over sexy boy had graag foto van m laten zien dames maar dat kan ik echt niet maken en zo sexy was ie niet hoor gewoon beetje blokjes en spierballen maar gewoon normaal hahahahhaha

en hier eindelijk nieuws! gisteravond rond uur of 8 ongi geworden dus kan eindelijk op naar ronde 2 en weet teminste dat mn lichaam doet wat ie moet doen al heeft ze me wel erg laten wachten deze keer hoor! 37dagen cyclus! maar er is teminste duidelijkheid nu en kan weer lekker klussen en weer opnieuw zenuwachtig gaan zijn hopen dat het nu WEL gaat lukken! maar ga deze keer ook alles goed bijhouden en aan de slag met ovu testen!
    nou dames dat was t weer! ik kan vandaag ook niet veel op internet maar zal zo lang mogelijk alles proberen te lezen hahahah maar morgen middag kan ik weer uutje op internet en t hele weekend snacht kan ik lekker op mn gemak antwoorden en lezen hahaha groetjes

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Oeh!Dank je voor de tip idd...Heb met mijn vorige zwangerschap wel predictor gebruikt en die was posi haha, dus had goede ervaring mee *lol* maar toen testte ik idd pas na 2 weken..goh en ze zeggen nog wel dat je op de NOD kan testen :(

Ik durf niet te hopen BMD....

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    IK HEB VOLGENDE WEEK VRIJDAG MIJN 1E ECHO!
    Ben dan 6 weken en 4 dagen (net zoals met dochterlief).
    heb gewoon een echobureau hier in de buurt gebeld en ze maken dus vanaf dan al echo's.
    Owwwwww ik ben nu echt zenuwachtig!

12. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Doe ik wel voor je meid! ;)

mamakitty... SPANNEND! :D

Spannende tijden, gelukkig ben je ongesteld geworden! gelukkig klinkt ook zo raar maar dat afwachten was ook niets! Op naar de volgende ronde meid...

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Owwwwww, wat gaaaf, MamaKitty! :thumup:
    Heel veel succes, snap dat je zenuwachtig bent, ik weet e 1e keer nog asl de dag van gisteren...

Ow, MamaKitty en BMD, nu wordt ik toch ook een beetje nervious van dat late posi testen van predictor :-& :pale:

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    geweldig spannendetijden.. het is wel lang maar beter lang dan helemaal niet haha.. nu naar de volgende ronde. :D
    hopelijk deze keer een kortere cyclus

oh mamkitty... door zetten en dan zie je wel, word er gedaan naar hoe jij het wil haha... heerlijk over ongeveer 10 dagen gewoon lekker echo maken :D

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Spannende tijden, gelukkig zit je niet meer in onzekerheid!
    Op naar de volgende ronde!Veel succes:)

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    word dus 1 dagje later, vriendlief kon niet vrijnemen op die vrijdag, maar dan dus op 12 juli!

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Dat ene dagje maakt ook niet uit dan, met mannetje is veel leuker en beter, kan hij jullie hummetje ook zien, LEUK!

18. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    haha over echo's gesproken, zal proberen een foto van me EERSTE echo te maken...
    je lacht je dood wat ik te zien kreeg....

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    snap ik maar test pas over 2 dagen weer meid......

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja snap ik! maar heb je geen goedkope test liggen? kruitvat ofzo... om gewoon eens te kijken wat het daar word....[/quote]

Nee, had maar 1 test in huis..Vond het een beetje onzin om meerdere te halen, ben ook niet zo'n tester zeg maar om de haverklap ofzo...Ik probeer zaterdag pas met boodschappen nieuwe te halen, zodat ik zondag met ochtendurine kan testen.

Deel Deze Pagina