NOOIT predictor kopen....koop dan een clear blue of een apothekers test..die worden snel positief (als je zwanger bent dan he)
Ladies....als jullie hier in je bericht een foto willen laten zien, doe je het volgende: -je gaat naar http://www.imageshack.us -je klikt op bladeren en kiest een foto en klikt op OK -je vinkt resize image aan en kiest ernaast voor 320x240 -je klikt op host it -ff wachten -je scrolt naar beneden en kopieert de onderste link waarachter staat: Direct link to image -Dan ga je hier weer heen en begin je een nieuw antwoord (dus niet snel antwoorden) -Daar plak je de link die je net gekopieerd hebt. -Die link highlight je (selecteer je hem) en dan klik je op het knopje IMG -klik op OK En je foto staat er!
hoi damens ik vertelde gister dat ik wat donker rood bruin achtig slijm had nou vandaag dus weer en iets meer. zie mijn banner, ik hoef nog lang niet ongie te worden. zou het dan toch een innesteling kunnen zijn. ik heb dit nog nooit eerder gehad tussentijdse bloedingen heet dat dan toch? ik hoop op een innesteling maar ja moet toch nog 2 weken wachten met testen hahaha. ik ga zo werken dus ik kan vanavond pas de racties lezen maar ik lees altijd trouw alle berichtjes even door!
zo de ju dames! ben ff 24uur niet online en heb meteen een heel boek te lezen hahahahahah awel weer erg leuk! @sabrina24 : GEFELICITEERD meid! en over sexy boy had graag foto van m laten zien dames maar dat kan ik echt niet maken en zo sexy was ie niet hoor gewoon beetje blokjes en spierballen maar gewoon normaal hahahahhaha en hier eindelijk nieuws! gisteravond rond uur of 8 ongi geworden dus kan eindelijk op naar ronde 2 en weet teminste dat mn lichaam doet wat ie moet doen al heeft ze me wel erg laten wachten deze keer hoor! 37dagen cyclus! maar er is teminste duidelijkheid nu en kan weer lekker klussen en weer opnieuw zenuwachtig gaan zijn hopen dat het nu WEL gaat lukken! maar ga deze keer ook alles goed bijhouden en aan de slag met ovu testen! nou dames dat was t weer! ik kan vandaag ook niet veel op internet maar zal zo lang mogelijk alles proberen te lezen hahahah maar morgen middag kan ik weer uutje op internet en t hele weekend snacht kan ik lekker op mn gemak antwoorden en lezen hahaha groetjes
Oeh!Dank je voor de tip idd...Heb met mijn vorige zwangerschap wel predictor gebruikt en die was posi haha, dus had goede ervaring mee *lol* maar toen testte ik idd pas na 2 weken..goh en ze zeggen nog wel dat je op de NOD kan testen Ik durf niet te hopen BMD....
IK HEB VOLGENDE WEEK VRIJDAG MIJN 1E ECHO! Ben dan 6 weken en 4 dagen (net zoals met dochterlief). heb gewoon een echobureau hier in de buurt gebeld en ze maken dus vanaf dan al echo's. Owwwwww ik ben nu echt zenuwachtig!
Doe ik wel voor je meid! mamakitty... SPANNEND! Spannende tijden, gelukkig ben je ongesteld geworden! gelukkig klinkt ook zo raar maar dat afwachten was ook niets! Op naar de volgende ronde meid...
Owwwwww, wat gaaaf, MamaKitty! Heel veel succes, snap dat je zenuwachtig bent, ik weet e 1e keer nog asl de dag van gisteren... Ow, MamaKitty en BMD, nu wordt ik toch ook een beetje nervious van dat late posi testen van predictor :-& ale:
geweldig spannendetijden.. het is wel lang maar beter lang dan helemaal niet haha.. nu naar de volgende ronde. hopelijk deze keer een kortere cyclus oh mamkitty... door zetten en dan zie je wel, word er gedaan naar hoe jij het wil haha... heerlijk over ongeveer 10 dagen gewoon lekker echo maken
Dat ene dagje maakt ook niet uit dan, met mannetje is veel leuker en beter, kan hij jullie hummetje ook zien, LEUK!
haha over echo's gesproken, zal proberen een foto van me EERSTE echo te maken... je lacht je dood wat ik te zien kreeg....
ja snap ik! maar heb je geen goedkope test liggen? kruitvat ofzo... om gewoon eens te kijken wat het daar word....[/quote] Nee, had maar 1 test in huis..Vond het een beetje onzin om meerdere te halen, ben ook niet zo'n tester zeg maar om de haverklap ofzo...Ik probeer zaterdag pas met boodschappen nieuwe te halen, zodat ik zondag met ochtendurine kan testen.