@vlinderfladder: als je dit nog leest ik begrijp je volkomen meid! veel succes en sterkte en we zien je vast wel weer terug verschijnen! dikke knuffel @bmd: zo dat was wel schirkken zeker!?! was je wel gewoon ongi dan? ik kan me altijd moeilijk voorstellen dat vrouwen zwangerzijn zonder t te weten maar zie dat t toch wel kan en hoor en lees t steeds meer! ken zelfs iemand die t niet wist tot ze naar de wc ging om te poepen maar er kwam iets uit met armpjes en beentjes nou das toch wel heel bijzonder hoor vind ik en wat gaat er dan wel niet door je heen?!?!?! gelukkig had jij nog ff om je erop voor te bereiden hoop dat je nu wel de rijstkorrel echo ziet! doet me altijd denken aan friends (ja ben een echt friends fan) maken ze een echo maar niemand ziet iets en rachel maar huilen want ze ziet m niet en voelt zich zo schuldig hahah nou ben benieuwd hoe dat hier zou gaan hahahha maar t moment lijkt me zo ontzettend mooi! xxx
*uche* die aflevering heb ik vanmorgen (toen ik op de bank lag) liggen kijken! haha ik heb de hele serie compleet en blijf het maar kijken, maar nu ik zwanger ben wil ik die afleveringen van de zwangerschap van rachel weer zien...en vanmorgen dus die! Zo leuk dat ze het niet kan zien hihi
Ja nou de huisarts zei me dat het niet vreemd was ofzo en dat het regelmatig voorkwam... en blijkbaar hahaha.. nou het was wel mooi, maar ook wel enorm eng, te bedenken dat ik gewoon geleefd had, roken.. op zyn tijd een glaasje (of 3) sterke drank met uitgaan... best veel paracetamols geslikt ivm een periode kiespyn..zelfs nog verdoving gehad bij de tandarts... dus ja zag die echo en dan flitsen al die dingen door je hoofd.. maar ze hebben hem meteen helemaal binnenste buiten gekeerd en alles was gelukkig goed.. enige is dat hy nogal klein was bij de geboorte... 2810gram, maar dat viel niet eens te verwijten aan het roken... kon dus wel maar het was niet DE oorzaak... en dan kan je je wel schuldig voelen maar ja daar heb je niets aan... en verder, Tja je krijgt de ene domme reactie na de andere van mensen hahaha... helemaal toen ik was bevallen, dan zeiden ze "huh 3 mnd geleden was je niet eens zwanger man dus dat is jouw kind helemaal niet... haha ach ja..
whahaha sja ik kan me die opmerkingen best voorstellen ergens .... Maar idd je schrikt dan wel ja hoe je hebt geleefd, maar zo zie je maar weer he...
oh vlinderfladder.. wat rot voor je meid! sterkte en lekker uitrusten en jezelf verwennen hoor! je bent hier welkom bij terugkomst. *kunff*
tot later Mienime en ga ff een test halen spannende tijden.. Thnxx fyne dag nog en tot later ik zit ondertussen ook te racen met Des.. cars spelletje op de ps3 maar kan gewoon NIET van hem winnen ongelooflijk hahaha
@vlinderfladder: Sterkte meid, denk goed om jezelf en als je iets kwijt wilt dan spui het hier maar, daar zijn we ook voor! Verder alles rustig aangedaan vandaag, zo hè wat een hitte De zon schijnt hier nog volop en niks wijst erop dat er regen aankomt, al zou dat wel even lekker afkoelen. Het is hier achterthuis 45+ in de zon Vandaag wel goed nieuws gekregen, heb een nieuwe baan Direct vast! Nou ik buikpijn nog even verder, elke keer even broekloeren als ik iets voel, maar nog geen ongi. Maar ja mijn cyclus verschilt van 28 tot 32 dagen. Tenminste zo was het de vorige dat ik gestopt was, kan nu natuurlijk anders zijn. Test ligt al in huis CB, probeer zowieso te wachten tot dinsdag
@northern wat goed zeg! gefeliciteerd en ook gelijke een vaste contract. wat heb jij dat goed geregeld haha wat voor baan is het en wanneer mag je beginnen?
Net digitale test gedaan en er staat ZWANGER geloof dat ik er niet meer omheen kan Ik kan het alleen nog niet bevatten hoor. mamakitty: Gaaf gewoon al een echo leuk hoor! Vlinderfladder: Sterkte Meid! BMD: ongelofelijk zeg wat een verhaal! Sorry dat ik niet iedereen antwoord hoor maar hou het amper bij zoveel kletsen jullie
Vlindervladder: een dikke knuffel voor jou. Sterkte. Northern: gefeliciteerd met je nieuwe baan Heb je wel in een keer goed geregeld MamaKitty: ooh spannend, volgende week al eerste echo. BMD: wat een verhaal. Na 6 maanden weten dat je een kindje krijgt. Dat ga je nu dus wel heel anders beleven als het zover is sabrina: nu niet meer twijfelen. Echt zwanger Verder heb ik vandaag niet zo heel veel gedaan. Veel te warm en nog steeds. Er mag vanavond hier ook wel wat afkoeling komen. Slaapt anders ook niet lekker vannacht. Tot later dames
@sabrina geniet ervan t is echt zo! hahaha GEFELICITEERD meid nog maals en BMD ik kwam gister mijn geboorte boekje tegen en ik was ook maar 3200gram bij mn geboorte ook niet zo groot hoor! lijkt me wel appart om er pas met 6mnd achter te komen en die opmerkingen.......tja ergens snap ik ze wel maar ook kjan ik me voorstellen dat het voor jou vervelend was en ik weet t ik zou er van tussen gaan maar kon nog ff tussendoor checken hahahah verslavend! maar ik ga zo ECHT! moet nog ff mn ronde lopen om 18uur en mag daarna lekker vroeg naar huis! 19uur ben ik thuis bij manlief! ipv 22uur en morgen moet ik weer zelfde dienst en dan heb ik nachten...pffff geeen zin in! maarja hoort erbij xxx
zo ben ik weer... vriendjelief staat te koken met des..zal wat worden haha.. kom ook elke x ff kijken hoor spannendetijden! PC staat hier gewoon dag en nacht aan dan kruip je er ook sneller tussen je andere werkzaamheden achter.. en ben klaar met opruimen dus het mag heb nu wéér die ongi buikpijn... dat het gewoon komt NU..dan hebben we dat ook weer gehad..... wat gaan jullie met de vakantie doen eigenlijk? al plannen? geboekt? Wij willen naar suriname in augustus..zijn moeder blijft bellen wanneer we nu eindelijk komen... ze wil desman zooo graag zien... ze belt me redelijk vaak (heb dr nog nooit gezien haha) en dan praat ze wel eens met desman, en dan zegt ze "dag ventje met oma suriname" dan denk ik soms mens hou je smoel dicht daar snapt dat kind toch geen zak van..en tis niet eens zyn echte oma haha tis wel lief bedoelt maar toch.... dus dat lig in de planning.... eet smakelijk straxxxx tot later xxx
@bmd: ze bedoelt t goed wijfie...denk daar dan maar aan mijn neefje heeft een dozijn aan oma;s hahahahhaha wij zijn in mei al naar mallorca geweest de zomer vakantie van ons word waarschijnlijk doorwerken en misschien dat we in november nog 10dagen weggaan zijn we 5jaar samen en vind het wel leuk om dat heerlijk samen we te gaan hele verbouwing is dan ook eindelijk klaar dus kunnen we heerlijk samen genieten in mei gingen we ook om ff een break te hebben en het huis was toen klaar dus konden we lekker weg nu zijn we buiten bezig en dan is alles eindelijk helemaal gereed! en ik kan alleen op mn werk op internet dus moet af en toe tussen het werk door vandaar...maar als het goed is heb ik snel thuis internet maar aangezien we eindelijk na 14wk ons pakket binnen hadden maar geen wachtwoord en gebruikers naam om internet en telefoon te installeren barte bij ons de bom en hebben we alles opgezegd! nou moesten we namelijk WEER wachten op die codes dus waren we het echt zat dus nu iets anders aanvragen pfffff echt een gedoe maar dan kan ik lekker thuis ook internetten wanneer ik maar wil!
haha ja weet ik ook wel hoor en vind het ook wel leuk dat ze zo tegen hem praat maar aangezien hy haar ook nooit gezien heeft snapt hy er geen zak van... wat een gedoe zeg met je internet..denhelder is nie zover toch? dan kom je savonds maar hier forummen