wel heel apart! maarre een gezwel op zn hoofd? moet ik dan denken aan een tumor bij een vis? ik heb een kraai ja.. of althans volgens mij is het een kraai... heb hem vorige week gevonden, kan niet vliegen... en hy is denk ik vrij jong.. maar ga ff een foto van hem uploaden... en ja hy kan lawaai maken.. maar valt op zich wel mee...
dank je BMD & mienime. vind je katten namen ook erg leuk mienime. ik vind echt gaaf dat je een kraai in huis neem BMD. liefdadigheid ik woon hier vanaf 2002. willem-alexander en maxima's trouwdag. oranjegekte.. moet je voorstellen wat ik dacht hahhaa snel weer in de vliegtuig hahaha
Wij hebben een poesje van 8 weken, ze heet Tico, zo genoemd door mijn dochter haha. Ik had ooit eens 2 konijnen: bugsy en shadow.. Trouwens mijn dcohter is overdag sinds vorig jaar september zindelijk en 's nachts nog niet.....de ene keer plast ze nog en de andere keer niet dus nog luier om.
whahahaa *ligt helemaal krom!* haha, ja kan ik me goed voorstellen *lol* Ik denk ook wel eens aan vakantiegangers bv die rond carnaval hier zijn...Die moeten de NLrs maar raar gek volk vinden, allemaal verkleede, zuipende gekken haha
nou BMD ik vind je dieren namen ook leuk hoor.. net zo creatief als ik met de vissen haha.. trouwens. wat wou ik nou zeggen.. oh ja hahahaha uuhmmm.. die gezwel was inderdaad iets van een tumor hij kwam op zijn laast heel moeilijk naar boven, ging op zin kant zwemmen
awwww, wat lief een kitten! ooit wil ik ook weer eens een jong poesje in huis Wat goed van je meiske zeg!
owwww wat zielig zeg! ooit had ik, toen ik nog thuis woonde ook een goudvis en die ging elke keer drijvend boven liggen en als ik hem dan aanraakte gingie eer verder zwemmen...paar weken later wasie uiteraard dood..Wat vond ik het eng en zielig om hem door de wc te spoelen!
ag mamakitty wat een lieffie.. net nieuw? is ze lisa of lola geworden (sorry of ik de namen toch verkeerd heb, mijn geheugen is niet goed vandaag)
ik wou het niet.. heeft mijn vriend gedaan. vond hij ook erg. helemaal getraumatiseerd. hij heeft het nogsteeds af en toe daarover als we tegen vreemden over snaaks hebben. oh en ons vis deed dat ook. op het eind. zijn sluierstaart vissen trouwens.
hahahaha maar dan woon je nog niet zo super lang in nederland joh! ben je daar geboren? Maarre ik heb dat beest niet in huis genomen hoor, hy heeft zichzelf gezinslid gemaakt maar ach eigen schuld, gaf hem macaroni, toastjes met kip kerrie salade, overgebleven aardappels met jus, ach ja beter aan hem dan in de prullenbak hahaha hoop niet dat ie strax met heel zn fam terug komt Ok zal ik ook eens wat gaan opbiechten... ik heb mijn schildpadjes vermoord! ja im guilty heb ze begraven... dat was al goed bedoelt zou je denken! maar weet ik veel dat die dingen een WInterslaap houden! 1 was eruit gekropen ik heb nooit iets met schildpadjes gehad... dus ja ook nooit in verdiept haha.. en toen kreeg ik ze, gingen ze dood, begraaf ik ze.. leven ze nog...
ja ik lees het net terug haha.. zoals ik zei slecht geheugen momenteel nou als je het aan een kind overlat dan kan je dat ook verwachten he.. als je een jongen had dan zou die BOB heten
nee idd niet zo lang maar is nu wel mijn thuis geworden. ben in Namibie geboren. verhuisde naar ZA toen ik 4 was. wat zielig BMD.. moordenaares hahaha hoe lang geleden was dat? nou ja je wist niet beter. volgens mij heb ik een baby pup te veel pap van een spuitje gegeven toen ik jong was en is die gestikt? dood in mijn handje. heb zo gehuild