ATWT is het enige wat ik nog kijk...Eerst keek ik ook GTST en toen ik nog thuis woonde ook de bold enzo, nou voo mij hoeft het niet hoor.. awww, krijg weer steken in mn buik
ik alleen nog atwt, maar niet meer zo fanatiek als een tijd terug.. binnenkort komt groeten terug ook weer... dat is altijd wel grappig....
Ik kijk eigenlijk niet eens veel tv, vind wel veel leuk, maar moet er maar net voor zitten en iets tegenkomen, maar ATWT is "mama's uurtje" dan zet ik hem echt even ervoor aan hihi
nee alleen deze .. zat een tijd op een zuid-afrikaanse forum, maar het werd daar alleen racistisch dus.. wegwezen!
nou had ik al even niet meer(1 a 2 dagen), maar voelde ze net ineens!maar nu ook niet meer, alleen een vaag gevoel in mijn lies/heup enzo. ik zit ook bij NOD Juni en Juli en bij wie gaat er voor een 2e kindje.
hihih... ben al tot hier met lezen en heb nog niks gehoord over ATWT, gelukkig! Kan dus gerust weer verder lezen
Ik wil een tattoo gaan zetten.. met desman zyn naam..ik durf niet man hahahaha terwijl piercings geen probleem zyn.....
Ik volgde eerder: Goudkust, ONM, GTST, Days of our lives, ATWT. Heb het nu alleen bij ATWT gehouden. Daar kan ik echt niet zonder . Dat is het enige uurtje dat ik de TV wil hebben! hahah
Yeah me 2 Lexy!MIjn uurtje *lol* BMD, waar ben je bang voor? Tattoo is niks man!Gewoon op een plek zetten waar een beetje vet zit hihi heb ik ook gedaan *lol*
heb in mei eentje gezet voor mijn verjaardag. durfde ook niet maar gedaan. wat pijn doet is dunne lijnen tekenen.het inkleuren valt mee... als de lijnen ook erg dicht op elkaar zitten doet het ook meer pijn omdat de huid al gerekt is. maar... all in alll. valt reuze mee hoor! zoek even plaatje op
Meiden..Ik ga bij mn ventje zitten, even wat drinken en dan slapen..Morgen komt mn wijffie weer om 6.30/7.00uur hihi Jammer dat ik iemand ben die min. 8 uur slaap nodig heeft, het liefst zelfs meer Nighty night!*kus*
nou dat is al geen probleem hahaha Maar ben niet echt bang maar meer het idee dat ik weg ga trekken ofzo als het zeer doet.. heb zelf een tongpiercing en een navelpiercing en dat deed helemaal geen pijn.. zit gewoon vreemd in elkaar Slaap lekker mienime! xxx Ja laat maar eens je tattoo zien pixie