haha nee! ach ja daar zyn we vrouwen voor... me vriend lig in coma op de bank..die schop ik er ook zo af.. als je wil slapen ga dan gewoon in bed liggen haha
op een reisburo..parttime.. heb nu een weekje vakantie..en dan nog 1 weekje werken en dan 2 weken... maar moet ff kyken wanneer ik die neem ivm voor als we naar suriname willen, want dan moet ik er nog een week bij zien te krijgen..
oh leuk zeg. kan bij jou terecht voor advies .hhhaha.. krijg je korting op reizen? ja moeilijk. wanneer wil je dan naar suriname? ik ben in december naar zuid-afrika weer geweest en had ook 2 weken. te kort
ik kan korting krijgen idd... maar niet veel hoor... maar we willen in augustus gaan..maar moet hy nog ff kyken hoe ie zit met zn werk me vriend werkt op schiphol dus ja daar is het 7 dagen in de week feest.... zuid afrika lijkt me zo gaaaf! wil ik ooit nog eens heen...! zo'n jeep safari doen ofzo
haha nee hy krijgt niets... want hy heeft verder niets met de reizen te maken.. Hy heeft wel een huis in suriname! dus dat scheeld al maar goed waar heb je het dan over...15.000 euro en je bent gewoon klaar....
haha wij hebben ze ook niet maar hy is gewoon hier geboren, zyn moeder is toen hy 18 was geloof ik weer terug gegaan en woont daar nog steeds.. Toen hebben ze voor hem dat huis laten bouwen maar goed die mensen bouwen een huis en betalen geen huur/belastingen nada..en die huizen zyn zwaar mooi!
nee ben nog vrij.... maar anders lig ik ook nooit vroeg in bed... maar je bent ieder geval morgen weer lekker op tijd thuis!
oh ja dat zei je al. vakantie. ja ik kan lekker kletsen weer haha... nou ik heb deze maand veel late diensten dus ook niet vroeg in bed
moet alleen desman om 9 uur op peuterspeelzaal afgooien...en dan om 11 uur mogen we koffie komen drinken is laatste dag voor de vakantie...
zo chica's eindelijk eens 15 pagina's bijgelezen... tsjonge wat kunnen jullie lullen over niks zeg hahahahaaha iig SABRINA GEFELICITEERD beter laat dan nooit. ben 2 dagen afwezig geweest ivm wissel van bureaus en drukke avonden.. En meteen mis ik weer belangrijk nieuws! :x vlinderfladder: als je dit nog leest... klote en sterkte verder, we begrijpen het wel hoor... spannendetijden: EINDELIJK ongi... *gooit nog een aleve feminax achter in haar keel* volgens mij breken de dammen hier elk moment door. Ik heb de hele dag nergens last van alleen nu begint mijn onderbuik enorm op te komen met pijn. Zo'n vage maar zeer duidelijk aanwezige pijn net boven je schaambeen lopend over je hele onderbuik. van heup naar heup... om gek van te worden... sorry dat ik blijf klagen hoor maar jullie zijn tenminste degene die het begrijpen en aan willen horen. Op het werk roep ik maar dat ik ongesteld moet worden dus dan snappen ze het wel maar als ik maar zeg dat het misschien wel..... dan rollen ze met hun ogen en zeggen: ja ja het zal wel, wacht maar af, dat komt vanzelf... zo weer genoeg geklaagd, iemand nog iets leuks te vertellen? Iemand nog een huisdier vermoord? Een tv gemold? een kind achter het behang geplakt, niet opgehaald bij de psz of bij oma?