hahahaha wat vat je het weer mooi samen! maar pixie en ik zitten vanavond alleen lijkt wel... gezellig dat je ons komt vergezellen... en klaag maar lekker hoor meid doen wij idd ook allemaal... hier wilt het ook niet doorzetten... heb ook het gevoel dat het er wel aan zit te komen die ongi.. maar ja...
idd heel mooi beschreven Esmee.. hahahahaha nou dat van kind niet opgehaald van psz heb ik nog niet gehoord maar schoot gelijk een herinnering te voren.. ja klaag maar lekker hoor, wij krijgen ook onze dagen!
mama kitty das grappig ik kom uit brabant en ben in zutphen gaan wonen hahaha. is zeker een wereld van verschil! mag ik vragen waar je woont in brabant?
*geeuwt, zucht, en maakt koffie* tsjonge zeg hebben jullie ook zo'n moeite om uit bed te komen? ligt dat aan het weer of aan mijn naderende ongi? hey miss, waar woon jij dan in brabant? en mamakitty jij? Ik kom uit een dorpje vlakbij Eindhoven. ga maar weer eens werken vandaag... *zucht en staat vermoeid op*
oh ja, grappig! ik vind veghel niet zo veel aan, ik kom dr nog regelmatig omdat mijn familie daar nog woont maar zelf daar wonen neeeeee. vind het in zutphen veel leuker! ik vind de mensen hier veel vriendelijker! als ik hier over straat loop zegt een wildvreemde mij goedendag, dat was in veghel niet zo als je dan iemand gedag zei kijken ze ja aan of je gek bent! dit is mijn ervaring maar iemand anders kan het helemaal anders ervaren natuurlijk he! maar ik ga ervandoor ik moet weer aan de bak. (2 uurtjes maar) en vanavond anderhalf uur. lekker rustig. En vandaag me nieuwe snor scooter eindelijk ophalen. misschien tot vanmiddag!
Goedemorgennnnn Pfff veeel te kort geslapen! hele nacht buikpijn/rugpijn gehad en nog steeds... maar geen ongi... ach ja byna weekend dan maar eens een test ertegen aan gooien Net de kleine man naar de PSZ gebracht, Hebben eindfeest... dus om 11 uur mogen de ouders koffie komen drinken... ff nog wat leuke foto's maken van de gehele groep want na de vakantie zyn er weer een boel van zn vriendjes naar de basisschool vertrokken... Eerst ff een senseotje
Goedemorgen allemaal, ik ben weer bij BMD: wat heerlijk dat je zoontje zo snel zindelijk is. Ik hoor van mijn collega's ook wel eens andere verhalen. Wel een lekkkere aktie met je schildpadjes haha. Hier weer "lekker" aan het werk. het is innen nog wel erg warm. geen airco hier . En veel geregend heeft het ook niet hier. Vakantieplannen: Eind augustus vertrekken we op onze honneymoon richting Egypte Heb er nu al zin in, maar duurt nog even. De eerste week van oktober naar Barcelona. Dus heb nog genoeg om naar uit te kijken. Alexia: Alvast heel veel plezier morgen Geniet met volle teugen van de dag. En daarna willen we natuurlijk alles horen . Nu maar weer aan het werk en ik lees vanavond de dan 15 geschreven pagina's wel weer door. Houd me van de straat
ik ben ook slaperig wakker haha.. ik heb een kramp in mijn rechte zij weer. pfff....maar volgens mij niet de darmen deze keer. nou hopen dat ik dan binnen enkele dagen ongesteld word... dat zou perfect zijn, al zegt dat niks voor volgende maand. maar zou fijn zijn als ik nu ook door mag naar nieuwe kans hahhaa... want ik ben nu beter, vriend is nu beter, dus kom op! ga toch weer even weg. koffie drinken met vriend.
Murnin' Ik woon in een klein durp dichtbij Gorinchem... Hoe ist met jullie ladies. Met mij prima, afgezien van de moeheid en de immer zere (.)(.) Mja, morgen heeft vriendlief alweer weekend (werkt van ma t/m do van 07:00 t/m 18:00) en zondag vieren we het verjaardagsfeestje van mijn dochter die a.s. dinsdag 4 jaar word! Ik heb er zin in. Zo ff taarten bestellen bij de Hema....die zijn zoooo lekker! En nog ff naar de zeeman, extra vlaggetjes etc halen en ballonnen...meer meer meer Ze krijgt van ons een K3 fiets. Van mijn ouders een Dora laptop en verder heb ik geen idee. Ik wou dat het volgende week zaterdag was.........ik wil zooo graag dat kloppende hartje zien...*zucht*
Murnin Zo alweer de 2e bak senseo..word gewoon niet wakker, slecht geslapen... bij de buren in de tuin was een rooster vreselijk aan het klappen! dus dat heeft me nogal lang wakker gehouden... Maarre Yvo08, Ben blij dat we je van de straat houden en lekker hoor die vakantieplannen! egypte is gaaf! mamakitty... Oh leuk.. Pff 4 jaar..gaat snel hé! Die taarten zyn idd lekker ik had afgelopen verjaardag een foto taart daar besteld...en die was erg lekker idd... en goedkoop! want met zyn 2e verjaardag had ik een taart van 34 euro bij de bakker en proefde weinig verschil... een dora laptop! die zyn leuk...des heeft een diego laptop... alleen hy vind de echte laptop leuker zegt ie omdat ie daarmee kan Sjetten (chatten) en op zyn diego kan ie alleen maar hetzelfde doen.. Pff mannen! haha Pix. lekker geslapen meid? haha.. gaat goed hier met alle krampjes/kwaaltjes haha... en ik zit toch weer ATWT te kijken, kan het toch weer niet laten
Dochterlief heeft de Diego laptop al bij dr vader.... *ik ben gescheiden he* Hoe vinden jullie mijn nieuwe banner?
Oh dat wist ik niet... Ben er wrs later ingerold.... maar ja hy viel me meteen op! vind het mooie banners! wil die saaie van my ook omruilen maar die andere lijken niet mee te tellen
Hallo allemaal ! Jeetje wat hebben jullie gisteren weer gekletst zeg haha! Gezellie... @Esmee81: Gewoon blijven klagen hoor! Moet er toch uit Wij worden er echt nie moe van want we weten wat het is! Hopelijk zet het dan maar snel door zodat je van dat pijnlijke gevoel af bent! @MBD: Hoop voor jou dat er ook duidelijkheid komt hoor... Zo is het ook niks! En maar wachten en wel van alles voelen ! Anders idd toch maar een test doen... @yvo08: ppfff geen airco nou dat zal dan lekker warm zijn Werkt ook niet prettig! @Alexia: Morgen dus de grote dag ! spannend joh... Ben erg benieuwd naar de foto's Geniet ervan want de dag is zo voorbij! @pixie: Vervelend om zo wakker te worden met kramp in je zij... Hopelijk zakt dat snel weg! @mamakitty: Leuk jullie zondag ook feestje! Wij ook ... Ons joey wordt dan alweer 1 jaar ... Die is maandag 7 juli jarig maar vieren het ook zondag de 6de Hier alles nog steeds het zelfde... Vandaag weinig plannen ... alleen effe wat boodschappen doen! Hier trouwens ook nog een brabantse... wonen in een dorp naast Oss liefs
hey loesje! Ja ik maak me nog niet zo druk hoor... eigenlijk hier op het forum ben ik ermee bezig, voor de rest laat ik het los en denk ik er amper aan... want ga me niet gekker maken dan ik al ben Ik twijfel nu steeds meer over hoe myn normale cyclus loopt, heb er nooit bij stil gestaan..en me laatste weet ik alleen nog dus ben daar vanuit gegaan, maar goed wat ik ervan denk is dat het altijd zo gelopen heeft, maar weet het dus niet zeker Brabantse nachten zyn lang...... hier ook een brabantse..geboren en getogen in Breda...alleen ben vertrokken ik ontmoette altijd vriendjes die in noord holland woonde! zo typisch.. Zaandam, amsterdam enz.. dus ondertussen heb ik breda al verlaten voor zaandam, amsterdam en nu aalsmeer..kan ook niet echt zeggen wat het leukste is..amsterdam vond ik zelf niets.. ja om te stappen maar niet om te wonen maar moet wel zeggen, de mensen hier zyn wel een stuk verwaander enz dan de brabanders hoor! Pff ik moet echt gaan douchen nu moet over een uurtje alweer koffie gaan drinken op de psz...
haha ja gescheiden sinds begin vorig jaar... Ja leuke banner he.. Ze hebben erg veel leuke banners/tickers te vinden op internet meid, ik zou eens googlen als je wat anders wilt...staat genoeg...
Uhm zijn we hier met enkel brabo's? hihi *spannendetijden niet dan* Grappig hoor..... M'loes, joey alweer 1 jaar..gaat het hard he! Alvast heel veel plezier! BMD, wrom test je nie?
Omdat ik twijfel (lees me vorige berichtje) en omdat ik al sinds gister typische ongi buik/rugpijn heb..en heb me voorgenomen echt te wachten tot het weekend...