Goeeeeeeedemorgennnnnnn Hoe gaat het hier? Hier wel ok Ik heb in Eindhoven gewoond, maar ben geboren en getogen in Utreg!
Geen brabo? Wilt u de eerste uitgang zoeken en maken dat u wegkomt! haha nee hoor! Maar toch ist wel grappig dat er hier zoveel brabo's zitten in dit topic! Mienime hoe ist met je?
hoi ik ben dr ook weer brabo en wel. heb net ff gewerkt pffff wat een benauwdheid zeg! echt niet leuk. gelukkig vanmiddag vrij alleen om half 5 anderhalf uur werken. hoop dat het morgen wat frisser word. hoe is het hier verder!?
@mamakitty nee .. ook een buitenlander hahaha..maar mijn moeder was in den haag geboren. vind je baner hartstikke leuk. lekker zien hoe die groeit stome tv. blijf maar moeilijk aan de gang komen. aan uit aan uit aan uit.. lijkt me echt niet gezond haha.. lijkt op kortsluitingen of zo.. ik vind de afgelopen tijd wel providence leuk te kijken 'sochtends. wat een ander weertje weer vandaag he. alles is hier wel plakkerig helaas. volgens mij... komt mijn ongi door... nou nog even afwachten bij mij is het altijd een dag nadat ik raar gevoel krijg alsof het is begonnen dat het past uit komt. ga wel even een maandverband indoen.
whaha, Nee heb idd niks met Brabo, ondanks dat ik er heb gewoond, wat een stelletje nieuwsgierige aagjes en met ze "aanlopen" en "aanrijden" ...Jaah, op hun dooie gemakkie, als het hun uitkomt *lol* Sorry... Gaat goed hoor hier en met jou?
Hallo allemaal, Ook ik zit in de eerste ronde. Slik al vanaf dec de pil niet meer maar toch veilig gedaan. Vanaf mijn laatste menstruatie bewust m'n ei in de gaten gehouden. Ben benieuwd! XXX
nee want mijn ongi begint altijd eerst met een dag bruin.. dan pas word het rood. en als het vandaag niet doorbreekt zoals ik verwacht dan zit ik goed op schema. maar ja, kan nu wel zo gaan, maar volgend maand zou natuurlijk weer anders worden, dus toch ovutesten volgend maand. ja, we moeten gewoon een nieuwe kopen, maar ja zolang die het nog doet hebben we toch zoiets van .. wachten maar! haha is alleen vervelend welkom Trieske!
Lijst voor de roze wolk! Juni VlinderFladder (ronde 0) 23 mamakitty (ronde 1) 27 Es 1979 (ronde 1) 28 Litsa (ronde 1) 29 Limmeke (ronde 1) Mienime (ronde 1) 30 soezah (ronde 1) Juli 1 Loesmar (ronde 1), BMD (ronde 1) Spannendetijden (ronde 1) 2 3 Sabrina24 (ronde 1) Northern (ronde 0) 4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1)? 5 Esmee81 (ronde 1) cin1979 (ronde 1) 6 Yvo8 (ronde 1) Pixie (ronde 0) 7 Ellen1982 (Ronde 1) 8 9 10 Trieske (ronde1) 11 12 13 Alexia (ronde 1) 14 15 Miss (ronde 2) 16 Daan78 (ronde 1) 17 18 19 20 21 22 23 24 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) 25 Tummetje (ronde 1) 26 Lexi4 (ronde 2) 27 28 Moor (ronde 1) 29 30 31 Augustus 1 Snuffie(ronde 2) 2 3 4 5 6 7 Spannendetijden (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger [-o< * blauw is uitblijvend ongi voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen. soezah ? wat is je volgend NOD? Trieske welkom op de lijst!
Heb nu toch ook wel beetje weeig gevoel in mijn onderrug, dus ongi zal ook wel komen, ein-de-lijk! @pixiew, zo ja!kan je nagaan hoe verschillend allemaal he, ik krijg meteen rood en eindig bruinig. kan ik me wel voorstellen, hoor...een tv koop je niet zomaar en ook niet zomaar 1...mijn vriend wil opzich wel een plasma, maar ik vinddat degene die we nu hebben het nog prima doet, dus waarom een nieuwe?
Ik zag bij die NOD lijsten dat er ook een groene was=negatieve test...dan zou ik dat ook zijn, maar die is hier nit, dan klopt blauw
@ Miss, suc6 met de benauwheid, ik heb er ook goed last van, net zelfs ff duizelig... @Pixie....uhm...doe jij morgenochtend rond 07:00 ff temperaturen voor de gein @Trieske, WHOEHOEEE nog een brabo! Welkom en we duimen voor je!
ja jullie kletsen wat af, zitten jullie de hele dag achter de pc ofzo!hahahaha. ik kan dat niet hoor dan ga ik me vervelen ik loop altijd heen en weer ff kijken of er weer een berichtje staat
@MamaKitty, vind je banner ook super!Heel mooi, grappig om te zien hoe je kindje er nu utiziet Wanneer ik zwanger wordt neem ik de banner van babygaga..Daar kan je ook voor humor kiezen en krijg je zinnen als: Ik heb nu meer hersencellen dan Paris Hilton
haha ja die vond ik ook leuk, maar deze vvind ik wel mooi zo met hoe hij/zij er nu uit ziet... Ik heb erge krampen in mijn onderbuik............darmen zitten ook te klooien...diaree.......zou t het echt alleen van mijn darmen komen? Maak me erg druk nu....zucht...