Nee, ik zit achter de pc als mijn dochtertje op bed ligt en werk tussendoor(als ik zin heb), lekker makkelijk als je vriend een eigen bedrijf heeft en je werkt vanuit huis, zelf de uurtjes plannen 8)
laptop staar hele dag aan als ik thuis ben. en zwangerschaps pagina staat altijd open. doe mijn ding idd en zoals gisteren bloed heet dan doe ik niet hahah.. had alleen geveegt voordat de verzekeringadviseur kwam. en rest van de dag niks. haha...heb afwas laten staan gisteravond
ja dat is ook zo vind ik ook mooi eraan, dat je ziet hoe hij/zij groeit. volgensmij is het wel normaal, hoor wijffie..wel oppassen dat de diarree niet te lang aanhoudt denk ik zo, ivm uitdroging.af en toe kleinere beetjes water drinken, geen grotere hoeveelheden in 1x, want het zijn vochtvreters en krijg je alleen maar meer diarree.lekkere beschuitjes eten.
ohh oke dan. ik heb zelf de comuter boven op de logeerkamer/kinderkamer staan dus dat is wel lastig heb geen zin om de hele tijd boven te zitten dus loop ik heen en weer hahaha zo blijf ik nog in beweging ook!
zal eentje vanmiddag even kopen. voor de gein zo duur zijn ze ook toch niet? welk moet ik kopen en waar? gaat die omhoog als je ongesteld moet worden dan?
ja, maar dat hoeft toch ook niet elke dag? ben gelukkig ook vd instelling: komt het vandaag niet, komt het morgen wel, mijn leven bestaat niet alleen uit schrobben en poetsen.
nee mijne ook niet. heb ook FM dus soms gaat het ook gewoon niet. en moet toch alles een beetje verdelen over de dag heen. anders lig ik eind van de dag plat. maar heb het nu een beetje goed onder controle.... meest van de tijd tenminste
Dat is toch Fibromyalgi, als ik het goed schrijf? Dat is niet niks nee. Ikzelf heb whiplashklachten, dus kan idd ook niet al te veel op een dag doen, dan ben ik gesloopt en heb meer pijn.
ja klopt. fibromyalgie. ik moet veel op mijn houding letten idd en veel afwisseling en natuurlijk stress is ook een vreter! maar heb volgens mij een heel milde vorm.. heb verhalen gehoord en gelezen van mensen die in bijv. in een rolstoel beland. whiplash kan idd zelde symptomen geven.
Nou meiden. na een UUR bijlezen (en bedankt nog), volgt hier dan mijn reactie op jullie slowchat: @victortje: Wat een naar nieuws zeg. Doe je wel een beetje rustig aan? Hoop natuurlijk dat je snel weer zwanger mag zijn. @Marloes: Raam alweer gemaakt? Enne.... te veel eer meis, maar graag gedaan. @BMD: Stuur maar wat foto's door hoor. Gewoon wat je kwijt wil. Bij marloes heb ik 4 foto's gebruikt. Ik stuur je even pb met emailadres etc. @mamakitty: Ik gebruik ook de predictor, toch maar eens wat anders aanschaffen dan. Enne, ik woon sinds kort in het Apeldoornse. Bevalt me hier supergoed! Kom oorspronkelijk ook van de Veluwe, ben hier voorlopig nog niet weg te branden. Wat een verhaal zeg. Erachter komen dat je zwanger bent met 6 maanden Enne kraai? Wat dacht je van roek of raaf? http://images.google.nl/images?hl=nl&q= ... eken&gbv=2 http://images.google.nl/images?gbv=2&hl ... gen+zoeken En even over je tattoo angst: hier heb ik dat juist andersom. Ik had er blijkbaar eerder 2.5 uur pijn voor over voor een tattoo, dan een minuut of zo voor een piercing. (of ik ben een rasechte masochist). (zal eens kijken of ik nog een foto van mijn tattoo heb) @spannendetijden: Jammer van je ongi, maar goed ook daar zit inderdaad weer een voordeel aan. Op naar ronde 2. Fijn dat je hier blijft kletsen. @Vlindervladder: Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Goed dat je even rust neemt voor jezelf. Waar een rotnieuws. Als je wat nodig hebt weet je ons te vinden toch? @Northern: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. En een vast contract. Dat is een luxe. @Sabrina: Gefeliciteerd! @Lexy: Of we openen een spoilerforum of BMD en ik moeten elkaar maar Pb-en. Jij opgelucht dat je niets te weten bent gekomen? @Pixie: gave tattoo zeg. Ik wil nog een tattoo in mijn nek. Maar weet niet goed of ik dat kan ivm mijn werk. Nou, weten jullie ook weer waar ik het afgelopen uur mee bezig ben geweest. En ik ben vandaag de hele dag vrij, dus misschien ga ik een tegenoffensief plannen Whoehahahahahaha (*hoopt maar dat ze het juiste verhaal aan de juiste persoon heeft weten te linken) Toedels
meiden, ik heb niet teruggelezen maar in elk geval tot over zo'n 2 weken (geen idee of ik nog de kans krijg maandag of dinsdag om langs te komen).. ben vandaag nog even aan het stressen
Ik wens je een ontzettend mooie dag doe. met heel veel liefde en geluk voor je verdere leven. Mijn trouwdag is alweer zo lang geleden lijkt het (29 febr.). Denk aan je morgen. En veel plezier maken he. Niet te veel stressen, want dan kan je niet genieten. Tot over 2 weekjes
hhahaa... ja hebben we goed gedaan he? nou je moet dan wel de kletskippen hebben om dat te laten slagen anders lijk je gewoon gek in je eentje zitten kletsen! dank je ... ik vind mijn tattoo ook erg leuk.. moeder niet.. hahaha ik zou ook geen tattoo op een zichbare plek kunnen zetten ivm werk. je hebt de juiste antwoorden op de juiste personen gelinken plannen voor vandaag?
' veel plezier meid. lekker rustig aandoen. het is jullie dag! wat eromheen gebeurt kan je toch niets verder aan doen.. belangrijkst is... stralen! hehehe tot wanneer je terug bent!
haha, wist wel dat jij dat even zou checken, thanx. Weinig plannen, heel even de deur uit om boodschappies te doen.( Iemand nog tips wat eten betreft?) en verder helemaal niets, want ik ben vandaag vrij en dan vind ik het prettig om helemaal in mijn eentje te keutelen. Miss. en beetje fotoshoppen of zo? JIj? Oh trouwens ik ga ook even spammen, heb dan wel geen kindje, maar dit lijkt er soms veel op (Qua gedrag dan):
ik heb 4 tatoes op allebei mijn bovenarmen en schouderbladen. arm links een wolvenkop schouderblad links een dolfijn. arm rechts een tribal zon met mama erboven (omdat ze is overleden 4 jaar terug) en recht schouderblad een zelfgemaakt tribal met daarin verwerkt de letters a en j (van de namen van ouders andre en jolanda) ik wilde geen namen zoals mijn ouders wel ehbben gedaan. mijn oom tatoeert dus het is makkelijk voor mij en bovendien gratis! verder heb ik piercing in mijn neus en ik heb een andere piercings gehad maar eruit gehaalt, dat waren navel, tong en wenkbrauw.
Wow miss, dat is een hoop. Fijn dat je oom het gratis deed, want het is geen goedkope hobby. *gaat echt driftig op zoek naar foto van eigen tattoo