wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    verslaafde haha... nou je moet wel wat doen je dag dor te brengen he

ik heb helaas een vergadering van 1 tot 3 ..met mogelijk uitloop omdat we met een probleem zitten op een locatie met een cliënt.
    pfff... geen zin. is ook mijn cliënt, dus moet opletten haha

verder niks gepland.

wat een lieffie je kindje haha

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik had ook een wenkbrauw piercing maar moest het uithalen voor mijn vorige baan.. ik deed toen een doorzichtig staafje in overdag en moest wer de ring indoen savond.. werd dat na een paar maanden helemaal zat. wa niet mer leuk.. wist ik veel dt ik 2 maanden later gen verlenging zou krijgen .had ik gewoon nog even doorgezet!

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn

deze heb ik dus. Dezelfde als anastacia. Het betekend 'eternal life in a ring of fire'

Ik heb em iets lager zitten geloof ik.

Zow vergadering.(=niks an) had ik gister op mijn vrije dag. Ben uiteindelijk nog tot 7 uur op mijn werk blijven hangen.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    ff boodschappies doen, ben zo terug

5. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    oh dat is wel een mooie ja!
    ik zal eens vragen of mijn vriend vanavond wat fot's wil maken van mijn tatoes dan zet ik morgen op de computer

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    mooi tattoo daan!
    ja is ook vandaag mijn vrije dag. pff... lekker zeg zo een gat in je dag! nou ik ga wel vandoor.. even wat eten en dan wegwezen! tot laterrrzzzz!

7. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hoi,

Zo hè wat een geklets :) Moest eerst 15 blz. bijlezen voordat ik weer bij was. Maar das niet erg, het blijft leuk :)

@Daan78: Dankje ik ben er ook erg blij mee :)

@Alexia: Ik wil je bij deze een mooie dag toewensen meid! Daarna krijgen we wel een foto van je jurk te zien toch ;)

Hier erg veel buikpijn, heb het gevoel dat elk moment de :evil: kunnen komen. Dus elke keer maar even broekloeren ;)

Groetjes
    Northern

8. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hier ook iedere keer broekloeren heb al ongeveer 3 dagen beetje slijm roodbruin achtig, en ik zou niet weten wat het is. innesteling kan niet zei mamakitty maar heb het nog nooit eerder gehad. heb wel gelezen dat 3 dagen na de sex al innesteling kan hebben maar andere paginas zeggen weer 5 tot 10 dagen. snap dr niks meer van.
    toch ben ik er mee bezig omdat ik zo graag wil.
    het is moeilijk om het van je af te zetten.

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Als je ongesteld moet worden zakt ie en bij zwangerschap is gemiddeld temp boven 37,0....*uitzonderingen daargelaten* maar we weten je basale lichaamstemp niet..

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Alvast heeeel veel plezier morgen! Genite ervan!

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Sja het lijkt mij erg snel voor een innestelling, maar ja, elk lichaam is anders he ;)
    Ik had mijn innestelling op dag 7. (zonder bloedverlies trouwens, maar wel een tempdipje)

12. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik snap wat je bedoelt mamakitty.
    misschien hoop ik het te veel maar vind het wel raar.
    heb dat vanaf dinsdag of woensdag dat weet ik zo ff niet meer.
    en het is echt niet veel maar vandaag nog steeds, het zijn echt maar een paar sliertjes zeg maar en dan bruin/rood net als je ongie moet worden dan heb je dat ook weleens teminste ik wel.
    of zou het gewoon achtergebleven troep kunnen zijn ofzo dat als de baarmeodermond weer sluit naar de eisprong dat ie dat eruit gooit ofzo.
    ik heb er niet veel verstand van dus sorry als ik helemaal fout zit.

13. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    :confused: Jeemig..meteen in nog geen 2 uur tijd 5 pagina's volgetypt haha
    ben weer terug van feestje van school, was erg leuk! Nog een zooi foto's gemaakt... 112 om precies te zyn ;)

Daan...dank je wijffie ik zal straks eens op me gemak wat mooie fototjes zoeken! maar heb je daar allemaal wel zin in dan?
    *smak*

Een roek is het niet hoor, die van mij is dikker..dus volgens mij is het echt een kraai... het maakt ieder geval op zn tijd pokke herrie dus ja.. en ben benieuwd hoelang ie denkt te blijven.. hy zit nu hier naast me op de grond hahaha..

je tattoo is gaaf daan... erg mooi...
    Ik heb een schythekel aan naalden... maar die tongpiercing.. ik dacht ach in het ergste geval slik ik me tong in (hoezo drama) maar die vent zeg ook.. diep inademen en voor ik dat had gedaan zat ie er al helemaal in, niets van gevoelt!
    en een tattoo duurt lang.. althans als je een redelijk grote hebt..en denk niet dat ik dat zo leuk ga vinden ;)
    (watje)

Alexia... Heeeeeeel veel plezier (is dat het goede woord voor zo'n dag? haha) en succes en geluk natuurlijk en geniet er van!

en de rest weet ik niet meer wat er geschreven is..heb des ff op bed gegooit die was stik moe van dat feestje...

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ja kan wat oud bloed zijn, maar wrom dat er NU uitkomt?

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Niets van gevoeld? Dan vind ik je geen watje hoor. Zowieso niet, alleen al als je het aandurft om een piercing te nemen.

Enne, niks geen moeite en ja daar heb ik wel zin in.

je hebt Pb ;)

16. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    precies dat bedoel ik nou ook. en ik denk dat het ook wel logisch is dat ik dan denk/hoop dat het een eisprong is, toch maar ja ff afwachten dan maar. ppfff en dat is moeilijk!

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ja ik denk eerder dat het van je eisprong afkomt....mja, we gaan het zien over ongeveer 2 weken ;)

18. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    zo Poeh hey, zat net ff topic te lezen van net bevallen en weer zwanger willen worden..
    eentje is zwanger en heb een kleintje van net 5 maandjes..
    Vind het leuk om te lezen daaro... maar zou dr zelf noooooit aan moeten denken haha....

pfff word gek van die buikpijn..voelt nu dus echt als ongi buikpijn alleen het zet niet door... ik verwacht ook wel dat het vanavond of morgen in één keer feest is..... dat het dan maar snel feest mag zyn, weten we dat ook weer ;)

19. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoe bedoel je van me eisprong af komt? dat het gewoon troep is ja wat er uit is gekomen.
    ik hoop van niet.
    idd we moeten het zien over 2 weken.

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @ BMD, nee ik moet er ook niet aan denken hihi
    Maarruuhhh..ik had ook ongibuikpijn he voor mijn nod, nu nog ;)

@ Miss, sommigen hebben tijdens de eisprong ook wat bloed/bruinverlies..

Deel Deze Pagina