Dat is echt vreselijk miss. Ik moet binnenkort ook afscheid nemen van mijn vader. Alleen heb ik dus nog de tijd. Die heb jij niet gehad neem ik aan
jeetje zeg wat erg en nog zo jong! en daan, bij jou.. pff... wat erg zeg... Zie het kitty thnx Oja en mochten jullie het je afvragen (krijg die vraag al minimaal 500 x op een dag... Nigel is NIET me vriend of de vader van desman maar gewoon een hele goede vriend haha
Jemig meiden, wat hebben jullie lopen kleppen weer de afgelopen 24 uur. Zit op m´n werk nu dus kan niet echt overal rustig op reageren. Soaps kijk ik niet meer, gaat me veel te langzaam. Ik keek wel altijd ATWT en soms lees ik op de amerikaanse site wat er allemaal speelt. Tattoos heb ik niet, piercings ook niet, daar ben ik een veel te grote schijterd voor. Foto´s zet ik op Picasa, dat is volgens mij van google. Geen limiet (of ik heb hem nog niet bereikt) en je kunt mensen die de foto's mogen zien een link sturen. Ik vind het erg prettig, niet teveeel poespas want daar snap ik meestal toch niets van. Ben bang dat ik ongi aan het worden ben, loop de hele tijd richting de wc om te kijken haha. Ik ben benieuwd of het gaat doorzetten. Natuurlijk heb ik net vanavond een afspraak voor een instructie bij de sportschool, ik vergeet altijd rekening te houden met de Nou, toch nog een langer berichtje geworden, haha. Oh, trouwens, hadden jullie dat van die predictortesten niet eerder kunnen melden? Ik heb er net 2 gehaald dit weekend! Toch maar even een andere test scoren voor de testmarathon (zie NOD juli forum, waar een altijd van jullie ook al rondhangen) 5 juli. Als ik die ga halen tenminste...
Uhm heb je de bon nog? Dan breng je ze terug.... Zo niet, zou ik een apothekerstest halen, of die van kruidvat van 2 voor 5 euro...
*zucht* das allemaal niet sniks meiden....echt.....ik heb beide ouders nog, moet er niet aan denken ze kwijt te raken... M'loes, je hebt pb
Terugbrengen...daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maar ik denk niet dat ik de bon nog heb. Geeft ook niet, mocht ik zwanger worden, nu of later, dan gebruik ik ze wel een keer voor de lol.
wuhaha nee ik bedoelde of het nou 500 x gevraagd word of 501... mensen geloven nl al niet dat het niet zo is..haha ineens vinden ze desman sprekend op hem lijken enz.. me vent is ook erug blij met Nigel..... NOT hahahaha
miss en daan, wat erg meiden. Ik moet er niet aan denken, ik vond het al zo erg toen mijn opa vorig jaar overleed...
daarom, doe je die van predictor wat later, maar als je er toch 2 hebt, je bent 1 dag overtijd he, gewoon doen morgenochtend.