Hoi, meiden! mag ik ook nog meedoen met de GROUPHUG!?hihi Daan en miss wat vreselijk voor jullie!Mijn moeder had laatst iets raars, leek op hartinfarct/-aanval (weet het verschil even niet) en liep bij de cardioloog, maar ze kunnen maar nisk vinden, erg vreemd, maar moet er ook niet aa denken om mn ouders te verliezen, maarja...ooi gebeurd dat natuurlijk, maar eraan denken maakt me echt gek... Iedereen die hier haar hyves heeft vermeldt, heb ik uitgenodigd, maar even notitie!NIEMAND weet dat mijn vriend en ik een 2e kindje willen, dus daar graag niks over vermelden, dank u?
Drammert? Nu al? Dan ken je me nog niet? Ik kan klagen joh, niet normaal Vooral op mijn werk. Heeeeeeeeeeeeeerlijk
Oh meiden, ik heb het zo naar mijn zin in. Tis net of jullie naast me zitten. Iemand ook toevallig qmusic aan? Dan is het helemaal voor het echie hihi Moet ff plassuh, zo trug
gewoon met IE.. hy is nog steeds aan het laden, heb em opnieuw gedaan.. idem met flash player krijg het niet meer geinstalleerd!
Lijkt er aardig op ja. Zat gister ook aan de pc op mijn werk en ik maar klagen. Lach ik daarna helemaal in een deuk. Op nog geen meter afstand van de grote baas (zat tegenover mij op de pc) en die keek me toch raar aan. En ik maar de slappe lach hebben. Moest ook nog een serieus telefoontje plegen. Nou niet echt interessant, maar als ik er weer aan denk.......... nu moet ik echt p*ssuh
Gezellig he! En uhmmm ik moet bijna een bril aanschaffen om die belangrijke info van jou te kunnen lezen !