wow ik krijg net bericht van de bingoloterij.. ik heb EEN HELE HALVE VLAAI gewonnen! reken uit me winst hahahaha
Ben er weer................opgelucht. Jongens ik eis dat BMD meedoet met Isketch en jullie ook. Dat is zoooooooooooooo lachen. Alleen weet ik even neit meer hoe ik je moet helpen bmd, iemand een idee.
een hele halve nog wel, wow, wat is het nou?hahahaah ennuh, is photobucket misschien iets voor je foto's op te pleuren?
ik kijk vanaaf nog wel ff... zometeen gaat het D-alarm toch weer af..want die zal zo wel uit zn bed komen...
ja een hele halve hahaha of halve hele..kan ook nog Loes.. nee sta nu nog te springen zo blij ben ik! heb nog nooooooooooit zolang ik eraan mee doe gewonnen..en maar betalen maar nu ben ik toch wel heeel erg blij hoor zelfde postcodeloterij... uitslagen kwamen binnen, echt heel nederland heb mooie lcd tv's.. krups automaten, hoge geldprijzen en ik mag het altijd doen met een bak ben & jerry's
Ik heb echt een saai leven. Heb namelijk nog zeeen van tijd om hier achter de puter te zitten. mannetje belde net dat hij moet overwerken en dus later thuis is (lees, half 8 of zo) En met overwerken bedoel ik ook echt overwerken
Oh ja, dat klopt. Mijn ouders hadden ook ijs gewonnen. Maar een hele halve vlaai is weer eens wat anders.
Ah daarom was meneer zo moe toen ik hem vroeg of hij dan alleen maar zijn kw*kkie wilde lozen op mijn meest vruchtbare dag....hahhahahahha Ik zal em
doe maar lekker zelf op eten meid. Kan je dat dan ergens ophalen of zo? Net als met dat ijs? Opsturen lijkt me geen oplossing
De prijs voor een lot is nog eens 1 euro durder geworden ook. Jaaaaaaaaren terug, toen ik nog tiener was, vroegah dus hihi heb ik 1x 5000gulden gewonnen, toen ben ik lid geworden, maarja nooit meer zo'n prijs gewonnen natuurlijk haha