Wuhahaha ik pies in me broek... Des stond tegen de deur te bonken dus hy doet de deur open, kom binnen staat ie daar "Hoi moppie.. KOEKOEK... dus ik lach zegt ie , wat een leuke dag vandaag he mama... ik zeg ja hoor... op school was het ook leuk! zegt ie ineens, mama jij hebt geen piemel he? waarom heeft desman wel een piemel.. HAHAHAHAHHAHA my god ben ff weg meiden tot later! xxx
Ik krijg altijd mailtjes, en doe voor de gein mee.. en het werkt! de stand is tot nu toe; 13 boeken, 3 parfumssetjes, 1 wella pakket en 3 kadobonnen (o.a. intratuin, bruna en nog een..bouwmarkt ofzo..maar die heeft mn vriend ingepikt)
Zijn dat toevallig van die enquetes die je ook wel eens op site ziet. Want die klik ik namelijk altijd weg, maar misschien toch eens aan mee doen. Wat zal jij lekker ruiken zeg
haha jij met je Loes... De eerste keer dat je dat zei dacht ik hey een nieuwe met een naam die op die van mij lijkt
Officieel heet je nu dus loes. Geadopteerd door BMD hihihi Gelukkig maar dat er nog niet zoveel Daantjes zijn
jeetje ik ben ook ff een uurtje beneden kom terug en moet meteen een stuk of 10 pagina's inhalen hahahaha stelletje kletskoppies. gezellige boel hier hoor. jammer dat ik zo meot werken. de scooter kan ik pas mrogen ophalen
Ow, jammer van je scooter miss kijk wat ik nu op hyves kreeg, zal eens googlen of ik er wat over vind: 4.5 week geleden, stond er een nederlands meisje bij de tram halte in Ypernburg ( Den Haag)te wachten op de tram, op dat moment komen er 5 marokanen naar haar toe en stellen haar inderdaad de vraag! Verkracht worden of een smile. Dat meisje ( 18jaar) zei smile en zij hebben haar inderdaad helemaal open gesneden van oor tot oor! Dit is echt geen grap. het meisje is een vriendin van mijn vrienin, ik heb gezien hoe zij er uitzag, drie dagen na het voorval. het ziet er niet uit! wees AUB op je hoede! ze slaan hun slag op nederlands meisjes en jongens stuur dit aub door! It's true! Smilie-bende Let op. Er is een bende aan de gang, genaamd: smily-bende. Ze komen overal. Ze hebben al zover mij bekend is, slachtoffers gemaakt in Antwerpen en Bergen op zoom, Roosendaal en nu ook zelfs in Halsteren en Vlaardingen. Wat doet de smilie-bende? Ze pakken meisjes (zo rond 16/20 jaar) en stellen haar de vraag: Glimlach door het leven of verkracht worden. Zodra je kiest voor glimlach door het leven, snijden ze je mond open in de vorm van een glimlache en ze strooien er zout is, zodat je heel je leven een litteken hebt. Dit is geen grap! Pas op, het zijn ongeveer 6 maroks. Stuur dit door naar zoveel mogelijk meisjes (eventueel jongens) zodat ze het weten! Met vriendelijke groet, Lisette Hoogstad Ministerie van Buitenlandse Zaken Directie Personenverkeer, Migratie en Vreemdelingenzaken Afdeling Asiel- en Migratiezaken Telefoon (070) 348 5964 Fax (070) 348 5046
Werkze Miss. Jah gezellig he, maar ik ben bang dat ik als enige overblijf. Ik heb echt geen sociaal leven of zow. hahaha Oei nog even geduld hebben voor je scooter.
Ja dat verhaal heb ik ook gehad! Weet nooit of het nu wel of niet waar is Als het waar is ppf dan heb ik voor die gasten geen goeie woorden over
In wat voor een wereld leven wij...... ............................................................................................... : : : : : : : : : :