dat lijkt me duidelijk september dus zwanger! van een meid ! maar ik weet niet of het altijd klopt hoor. kijk naar mijn pendel. ik hoop dat het eerder is natuurlijk. voor de rest, hier ben ik weer! hoe is het hier?
ow ok we zullen moeten afwachten of het idd gaat kloppen. He Oktober is mijn zoontje ook geboren de 10e. Ik ben best benieuwd naar andere die gependeld zijn. waar zal ik dat moeten zoeken? was net bij lounge aan het zoeken maar waar kan ik het intikken. **Hier gaat alles goed denk ik tenminste ik ben niet heel erg fanatiek bezig hoor met lezen enz. Zal eerst ff wat doorlezen en dan zien we wel verder. gr loesmari
@Pixie.Moet je op home, naar de lounge gaan en naar pendelen, onderin staat een lijstje namen die je kan mailen.
kan ik het daar ook weer vinden denken jullie dit onderwerp ervaringen met pendelen hier. ben zo nieuwsgierig
nou mijn pendel kwam niet uit hoor hahahaha ga zaterdag 5 juli testen en dan zal ik de uitslag even melden hihihi x
sorry als ik er weer over begin maar heb nog steeds beetje druppeltje bloed iedere keer? ik snap dr niks van wat het kan zijn heb nu ook lichte steken onderin me buik en ben chagerijnig hahaha. ik ga morgen toch de ha bellen anders zit ik me misschien 2 weken voor niks op te winden. sorry hoor maar moet het ff kwijt ik weet het ff niet meer!
hmz, lees pas achteraf het hele ding, volghensmij niet echt wat je zoekt, maar links kan je op zoeken drukken en dan op zwangerschapspagian naar pendlen zoeken, dan krijg je een hele waslijst.
meid, at is er allemaal aan de hand? vertel eens wat meer, hoelang je cyclus is en wanneer je dacht je ei te hebben enzo?wanneer je laatst ongi was.
hellloo lady's! Pixx hahaha.. ja tuurlijk heb ik pics van me vent maar hy wil niet met zn kop op hyves staan... Mienimeeeeee al ongi? Durf haast zeker te zeggen dat ik het morgen word... en dat pendelen, ja het is maar waar je in gelooft denk ik.. ik ben daar een beetje te nuchter voor denk ik... wat vragen jullie dan? wanneer word ik zwanger? haha.. zou dat ook werken met de staatsloterij?
mijn cyclus is altijd 28 dagen geweest. ben anderhalf jaar geleden emt de pil gestopt. vorig maand was ik een week overtijd. ik zou geloof ik volgens de berekening afgelopen zondan of maandag me ei hebben. vrijdag en zondag geklust. vanaf dinsdag sliertjes slijm dat roodbruin achtig was tot nu dus nog, het is niet veel maar je ziet het wel in het broekje zeg maar. het is zeg maar net zoveel als 2 a 3 druppeltjes bloed maar dan in slijmvorming nu word het wat minder slijm maar meer een druppel. ik schreef hier eerder al over maar mama kitty zegt dat het geen innesteling kan zijn maar wat is het dan wel. ik heb dit nog nooit eerder gehad een tussentijdse bloeding (zo noemen ze dat toch)? ik ben een mevrouwtje ongduld en wil dan meteen weten of ik zwanger ben hahahaa maar ja dat kan natuurlijk niet!
ow joh geef niet,ik ben nog aan het lezen,en dan ga ik doen wat jij zegt dat in tikken pendelen of zo. @miss: jeetje miss: wat erg he. die onzekerheid wordt je niet goed van. ik zal zeker ff de AH bellen en hopelijk kun je dan weer ff wat adem halen. ik wens je veel succes. gr loesmari
Nou ik vroeg ben wel benieuwd naar wat iedereen zegt enz. Dus gaf ik mijn geb datum enz . en moest dan wel ff wachten en kreeg het antw,wat hun gependeld hebben. Niet dat ik er volledig in geloof maar ik ben altijd wel in voor die dingen.
ja dank je loesmari dat ga ik zeker doen morgen als de huisarts zegt dt het absoluut geen innesteling kan zijn dan geloof ik het met veel tegenzin hahaha ik geloof altijd alles wat mijn ha zegt hij kan mij altijd geruststellen dus dat is wel fijn. maar ik verwacht dat hij gaat zeggen dat het well kan en dan zit ik nog 2 weken in spanning hahaha . ben benieuwt wat ie zegt.
Hhihi, de Albert heijn bellen *lol* Neehoor grapje, je hebt het omgedraaid. maar miss...als je ent pas je ei hebt gehad, kan de HA ook nog nisk voor je betekenen, schat...Het is echt afwachten, balen, maar je kan niet anders..zal eens even wat opzoeken..MonUment. Brenda, nee nog steeds geen ongi hier...