zooo daar ben ik weer....maar wat is er weer een hoop geouwehoerd... Kan t niet allemaal meer bijhouden hor...Maar ik doe me best. O
ja, goed he!? heb die van mij ook eens bekeken...toch even brok in mn keel asl er staat dat ik nu eventueel in wk 5 zit....
ja dat heb ik ook gehad met mijn moeder. ik was constant mijn hele leven al aan het prberen een band op te bouwen met haar ik ging daar zelf aan onderdoor. vlak voor haar dood ging het eignelijk heel goed tussen ons maar ja toen was ze ineens weg. sinds haar door is een zware last van me afgevallen en ik kan met een gerust hart zeggen dat het beter is zo zowel voor haar als voor mij. mijn moeder was niet gelukkig in het leven en wilde niet meer. ze dronk heel veel bier 3 kratjes bavaria per dag en rookte met gemak een pak shag in een dag.
heej kimmy had je me hyves bericht al gelezen. wat toevallig dezelfde achternaam als me vriend die naam hoor je neit vaak mss familie van je!? ik ben even koffie drinken met mijn mannetje want ik ben nu aardig aan het katten tegen hem en hij is net boos weggelopen dus dat moet ik ff geod maken ben met een half uurtje weer terug!
hallo allemaal! Tjeetje wat een geklets vandaag allemaal weer Ik wil ten eerste iedereen een dikke knuffel geven die een ouder al vroeg verloren is of op dit moment bezig is om afscheid te nemen. Verder zag ik dat er gepraat werd over pendelen. Ik wil dit ook wel een keertje proberen, ben wel nieuwschierig eigenlijk. Alleen nu snap ik het niet helemaal. Bij lounge staan 4 namen (geloof ik). Is het de bedoeling dat je dan 1 aanklikt en die een pb stuurt met bijvoorbeeld de vraag; wanneer wordt ik zwanger? Ben erg benieuwd. Kan iemand mij hiermee helpen? liefs lexy
ja dat is wel hectisch. mijn moeder is tenminste wel gezond, maar is zeker psychisch niet goed. beetje zwart-wit denker, dominant, noem het maar op,manipulator,noem maar op. maar kan niks aan veranderen. volgens haar niks mis met haar maar met de anderen.
@lexy: je kan 1 van hun (of meerdere)gewoon een bp sturen dan krijg je vanzelf antwoord hoe en wat succes
jah of allemaal aanklikken hihi, kijken van wie je het 1st antwoord krijgt en welke (verschillende)antwoorden je krijgt...je moet geloof ik wel wat persoonlijke details vermelden, maar daar kan ik je niet bij helpen, sorry..heb het nog nooit gedaan.Zag hiervoor wel iets staan over jouw geboortedatum en die van je vriend/man, maar verder geen idee, sorry.
bij mijn vorige zs is er voor mij gependeld.. Ik zou zwanger worden november 2006 van een jongen... Dat klopte! en toen ik zwanger was is dr nog een keer gependeld over de datum van mijn bevalling 3 augustus..en dat klopte ook!1 Of dat nou toeval was of niet ik vind het wonderlijk! Er is nu weer voor mij gependeld September zwanger van een meisje..Nou ben heeeeeeeeel benieuwd.. @miss: ja ik heb je berichtje gelezen heb je al wat terug gestuurd... Ik ben zelf pas een sikking vanaf september 2007 dus nog niet zo lang hahaha.. En jeroen die herkende hem niet..misschien verre familie... Maar idd wel heel grappig...zo kom je nog is wat te weten.
wel even kijken onder hun banners of ze beschikbaar zijn. volens mij tigger,marie en launa of zoiets doe het even niet meer caruli en daan wel
hoi daar ben ik weer! eerder als verwacht. kimmiejj mijn vriend zijn familie komen uit aalten gelderland. het zegt mijn vriend zo ook niks maar zijn fam is ook zo groot! pixie, ja ik kan met indenken hoe je je voelt het is niet makkelijk leven met zo iemand.
Ja miss daarom...maar het blijft grappig ik had voor dat ik hem ontmoet had ook nog nooit van die achternaam gehoord... Maar het is dus allemaal al weer goed gemaakt met een koppie koffie...Dat is mooi...
Iedereen bedankt voor de reactie wat betreft pendelen. Dus als ik het goed begrijp moet ik ook even mijn geboortedatum en die van mijn vriend vermelden? @ pixie: ik heb nog heeeeeeeeeel veel dikke knuffels, dus als je nog meer wilt hebben... HIER NOG EEN HELEBOEL DIKKE KNUFFELS! (en voor de rest hou ik natuurlijk ook nog een heleboel knuffels over ) KNUFFEL!
Oké nog een keer dan GROUPHUG lexy.. myn geboortedatum 19-08-1978..wil je ff voor me vragen over de staatsloterij? hahaha
Je moet je Voor en Achternaam (je meisjes naam) En je geboorte datum door geven aan diegene die pendelt..