@ pixie:heb jou trouwens ook uitgenodigd, maar zit nu niet op hyves hoor...pc doet rar hier, IE vliegt er ook omd e havenklap uit, dan moet ik ook hier weer opnieuw inloggen*zucht*
whoewhahaa, helemaal gescanned, wow ik voel me naakt nu *lol* Jah!heb jarenlang in de kinderopvang gewerkt
hahah nou ik heb net 2 mensen een pb gestuurd om te pendelen. Alleen heb ik de geboortedatum en geboorteplaats van mij en mijn vriend genoemd. Niet mijn volle voornamen en achternaam.... Nou ja zal dan wel een pb terug krijgen met de vraag hierna denk ik. Lekker zeg al die hugs! Doet mij ook goed! Ja ik heb ook hyves. Voor iedereen die met mij vrienden wil worden.... graag niet over zwanger worden praten Niemand (behalve mijn vriend) weet dat ik op dit moment een sterke wens heb om zwanger te worden. Maar ja vriendlief wil nog even wachten :S Dus zwanger worden liever niet melden in krabbels mijn hyves is: lexy84.hyves.nl ? (weet niet zo goed hoe ik erachter kan komen eigenlijk) xx
nou staat maar een foto van jou op hoor dus word moeilijk maar wat een lief meisje heb je toch! wat doe je nu tegenwoordig dan? of werk je niet meer ?
ohw ben trouwens vergeten te vragen naar de staatsloterij! Las het pas nadat ik de pb's verstuurd heb. Moet je zelf dan nog even doen, hihih
bij mijn hyves iedereen die mij heeft toegevoegd ook hetzlefde verhaal alleen mijn vriend en ik weten er vanaf ik wil het van de daken schreeuwen dat we bezig zijn maar hij wil het stilhouden. dus respecteer ik dat, alleen hier mag iedereen het weten!