@lexy ik woon tegenover mijn schoonzus.. heeft ook een dochter en ik voel me geheel tante maar mijn nichtje woont in rotterdam zie hem helaas niet vaak. volgend woensdag wer! hehe
fijne avond minimie en we spreken vast snel weer met zn allen alleen misschien dat jullie t gelezen hebben heb ik 3nachten dus zal er dan weinig zijn om mee te kletsen maar kn ik lekker wel overal op mn gemak op reageren hahaha maar zaterdag en zondag heb ik 18tot6 dus is wel redelijke tijd toch?!? nou dames ik ga ook lekker stoppen voor vandaag want ga lekker naar huis naar manlief! lekker slapies doen (zijn we weer dag verder haha) groetjes hug
hey wat leuk mij hole familie woont daar! behalve mams en paps en zus en broertje maar opa oma ooms tantes de hele bubs hahah leuk hoor gr
hey kimmiej zag net jou pendel uitslag das wel bijzonder want als je 23 bent geeft geslachtskalender bij sept jongen aan haha ben benieuwd!
i love F5 hahahah zo makkelijk gaat wereld voor me open ahahaha en ik ben toch best handig met de pc :s hahahahha
Ja ik wacht het wel af... Zou het wel erg leuk vinden een meid.. Maar ja of pendels en dat soort dingen ook waar zijn ik weet t niet...bij mij heeft het iig wel geklopt..vond het wonderlijk dat ze op de dag het goed had...
zie links van de site : home inloggen profiel mailbox.....enz 3e van onder geslachtskalender moet je je eigenleeftijd ff zoeken en dan zie je hele voorspelling .......succes leeftijd 26: J M J M M J M J M M M M dit is jan tm dec 2008
Bij mij gaf die geslachtskalender aan een meisje! mss dat ie over een aantal jaar als vrouw door het leven wilt..dan klopt het idd ja
ik ben nu nog 26 maar bijna 27 caruli pendel zegt okt of nov is bij 26 jaar meisje maar bij 27 jaar jongen hoe moet ik dat bekijken dan
mmmmm nou als je meisje wilt weetje wat je te doen staat hahahahhaha nee hoor girl ik weet niet of die dingen wel kloppen? maar vind t altijd wel spannend ik had juni meisje en aug geloof ik maar we zullen t zien eerst maar eens zwanger worden en dan later kijken of t klopt.