pfffffff centrum , achter spoor (vlak bij ziekenhuis) en nichtjes zijn net verhuisd dat weet ik eingelijk niet schande .....
nou dames ik ga nu echt hoor heb al einde dienst! maar dit is zo;n verslaving maar lees morgen nacht alles weer ff bij maar niet teveel kletsen dan hoor hahahahha fijne avond meiden
meiden, ik ga er ook vandoor. ATWT begint straks en wil vriendlief nog even wat aandacht geven . Ik lees jullie berichten morgenavond na mijn werk weer! Iedereen slaap lekker. Ohw ja, als ik wat hoor van de pendelaren dan laat ik het jullie weten! Bye bye tot morgen! xx
dit is wat ik typ als ikniet goed op let en gewon door typ. moet elke keer controleren dat het goed is gegan.
hahaa nou? omdat je misschien al de hele dag achter de pc zit! maakt niet uit hoor als je maar plezier hebt toch
ik ga er ook vandoor. Morgen weer werken bleh..en ook nog het hele weekend... Ga nog ff lekker tv kijken in mijn bedje..morgen werken en dan naar een verjaardag dus ik denk dat ik pas zaterdag middag weer alles kan lezen.. Dan ben ik wel tot eind van weekend bezig om weer helemaal bij te zijn hahah.. Nou meiden Truste alvast en tot snel..
bye lexy. ik ga ook maar even want mijn vriend kwam ook hier straks zitten en ik gaf hem geen aandacht en hij zei niks maar voelde wel aan dat hij eigenlijk wat liefde wou. schande! ZP verslaving! haha
Trusten voor iedereen die gaan slapen. Wie is er nog hier? Kan ook niet even tv kijken of ik moet weer 4 pagina's lezen of zo. niet dat het erg is hoor. Oh ja, kwilde nog even zeggen: als we nou gewoon met zijn allen afspreken dat we niet over zwanger worden praten op onze hyves. Das makkelijker dan te moeten onthouden bij wie het wel en bij wie het niet kan. Ideetje?
ja is een goed idee tenzij ze het er zelf al op hebben gezet zoals mama kitty toch. pixie hier nog zo een kerel denk dat ik ook zo naar bed moet hahaha