hahaha nou die staat AAN de hele dag. maar vandaag was ik er dan juist niet he hahaha jaja.. ik moet het maar zelf geloven dat het goed is nou goed. ik zie jullie allemaal morgen. hopelijk zijn er wat berichten over ongestelden die JUIST ongesteld wil worden en helaas voor die die willen toch dat positieve bericht en zijn er van overtuigd dat ze nog even vol kunnen houden! welte rusten allemaal.
ik was er weer en toen waren jullie weg..haha was ff bij mannetjelief gaan zitten , die lig nu op bed.... slaap lekker voor de gene die nu slapen/of zo gaan slapen!
gelukkig, een lotgenoot. Zit stiekum nog te wachten eigenlijk op een smsje of belletje om te stappen, maar zit eigenlijk ook wel lekker hier....
wuhaha... Ja nou ik zou ook zo nog de deur uit gaan hoor.. zit zo in amsterdam maar ja... dat feest gaat denk ik niet door...
Oja ships, ga je ze nu doormailen ben trouwens bezig msn erop te krijgen weer... word echt moe van die vista! moet weer dingen extra downloaden (en dus ook zoeken) voor msn werkt!
Tja die vista he. Rotwerk is dat. Gelukkig heeft mijn man er meer verstand van dus die regelt dat altijd. Hmm mijn banner werkt niet. Had een nieuwe gemaakt. Zie jij de fout? p.s. eerste telefoontje al binnen haha
nee zie je banner idd ook niet... ik heb wat pics gemaild naar je zyn nu onderweg Oh oké en wat doe je? ga je nog lekker stappen?
Tal van opties. Meestal gaan we op donderdagavond met een groep van het werk. Daar zitten een heleboel jonge mensen tussen. Sterker nog ik ben de oudste. Dus het is meestal zo'n hippe danstent, maar daar kan je ook wel lekker babbelen hoor. Zelf ga ik op zaterdag altijd uit in een gayclub. Daar zitten de meeste van mijn vrienden . www.clubentrance.nl
Ah was is het toch een ontzettend lekker kereltje zeg. Stoer ventje ook. Hier kan ik wat mee hoor. Geen probleem
net ff gekeken hoe kom je bij een gaybar dan? niet dat dat niet gezellie kan zyn hoor maar de muziek die ik op de site hoorde is niet bepaald myn ding haha.. maar geef nie toch als je de oudste bent, ga ook vaak met me broertje & Nigel (Beide 24jaar)enz..eigenlijk vind ik dat leuker dan met van me eigen leeftijd