Ook niet de mijne hoor. Dat draaien ze er ook bijna nooit. Eigenlijk ook vanalles wat nu in is. Of 70's-80's muziek. bannercheck
weet ik niet maar die andere die ik had die telde niet overtijd zeg maar zo ik heb weer lekker gezond een pizza voor me neus
ja deze wel alleen had hiervoor 1 van engelse site weet niet meer welke maar die telde niet mee... Shoarma pizza..vind hem niet zo heel lekker maar ach.... stilt de honger
Nee net gehaald, althans net.... ff terug... maar heb em opgewarmd.... gaat heel goed... ben echt nog klaaaarwakker.... hahaha..
Grrrrrrrrrrr ik moet of nu op mijn fiets stappen of lekker thuis blijven. Wat te doen? Heb nog wel saffies nodig, dat is dan wel weer een grote motivatie om wel te gaan
haha goh je lijkt mij wel, kan ook altijd overal lang over twijfelen..en meestal als ik dan toch thuis gebleven ben heb ik spijt erna maar ach... op de fiets? moet je ver?
Ik ga denk ik toch maar even. Moet tenslotte ook saffies hebben. En als ik het niet leuk vind ben ik zo weer thuis. He meid, sorry dat ik je alleen moet laten. Welterusten als je er aan toe bent. xxx
Nee joh geeft niets! doe hier van alles tegelijk.. film kijken opruimen, nog steeds een fotoalbum zoeken online... Have fun en drink een baileys'voor me xxxx
Ben weer veilig terug. Die baileys komt een andere keer. Had ik niet meer gelezen hihi. Ga nu naar mijn bedje toe.
hallo meiden, goedemorgen! ik ben er weer erg vroeg bij er zal nog wel niemand zijn! hebben jullie ook msn? als je me wilt toevoegen, de mijn is jilloosterbaan@hotmail.com
hey meiden, ik moet nog even bijlezen vanaf pagina 109 maar wilde dit even kwijt want ik moet zo weg... ik heb vanochtend getest met een ovustrip (ze zeggen dat dat ook kan want die meet ook dat stofje) en ik zie een heeeeeeeeeeel licht streepje tweede streepje bedoel ik dan he... dus ik ga vandaag maar even testen scoren en morgen zoals beloofd testen hahahahaha *'loslaten', ademt in,'loslaten', ademt uit, loslaten ademt in, loslaten, ademt uit* spreek jullie straks! bye!