wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    sjonge jonge jonge, sorry hoor. ik wilde de ha bellen maar altijd als ik hem nodig heb is hij er niet. de praktijk is gesloten! straks nog ff proberen maar ik denk dat ie met vakantie is.
    nou moet ik gewoon 10 dagen wachten voor ik wat meer weet :evil: :rolleyes:

heb trouwens ff google gekeken ik heb 3 opties
    of het is een ovulatiebloeding
    of het is oud bloed
    of ik ben zwanger

zelf ga ik uit van de eerste 2 want vorige maand dacht ik ook al zwanger te zijn en toen bleek het dat mijn lichaam mij voor de gek hield dus ga ik er eigenlijk van uit dat dat nu ook het geval is.
    maar vind het niet leuk!

maar goed, andere zaken nu, het was gister erg gezellig hier, nou zit ik remy hier! ach ik moet toch zo gaan werken moet over een uurtje weg.
    vanmiddag dan eindelijk mijn scootertje ophalen en de auto weer ophalen!yesss kunnen we weer boodschappen doen! normaal zou ik vrijdag avond tot negen uur werken maar dat hoeft vandaag niet vandaag hoef ik maar van half 5 tot 7 dus das ook lekker!

sorry voor mijn lange bericht maar ik verveel me!

2. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @esmee.. spannend zeg. maar we zullen je maar niet drillen haha.. morgen..:D

@miss ja het is nog wel vroeg, heb je nog de HA kunnen spreken. denk niet dat die veel zou kunnen toevoegen, waarschijnlijk moet je toch afwachten. HA .... :rolleyes:

@mamakitty ik heb vanochtend getempt (toch ben ik niet iemand die dagelijks met die ding bezig wil zijn hahhaa) 36.8
    dat is toch normaal?

3. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai gurlss!

vraagje wie heeft er ook telkens al bijna 2 weken aan 1 stuk door last van onderbuik(vervelend gevoel soms krampjes) ik dus.

De huisarts zei: wanneer je ovulatie hebt dan kun je de steekjes voelen en soms wat meer dingen.

Nu ik heb het al een tijdje na de pil natuurlijk(heb gister ook mijn eisprong gehad) het voelt echt irritant vinden jullie niet?

Iki moet soms zelfs heel voorzichtig gaan zitten anders doet het behoorlijk pijn.
    Bukken gaat ook niet heel erg goed en rennen hardlopen vergeet t maar.

nou dat was t ;)

wou t ff kwijt ps: owja het innestellen is morgen mocht het eitje bevrucht zijn dan ben je na 1 dag na de innestelling(noemen ze dus zwanger) offff... ik lees me kapot op elke site bijna die het goed uit legd.

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Esmee: een ovu test zegt alleen iets wanneer je een positieve ovu test hebt.
    Een heeeel licht 2e streepje zegt helemaal niks, die zijn er altijd namelijk (je hebt altijd LH in je lichaam)
    Maar hoop toch dat je zw test wel positief uitslaat :D

5. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoi loesmari ik ken het ja. ik heb dagelijks wel een klein kramp in onderbuik, en af en toe heel heftig. rond mijn ei heb ik ook zo erg pijn gehad snacht dat ik de HAP had gebeld voor geruststelling.

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Een innesteling vind meestal plaatst 7-10 dagen na je ei.
    Kan ook eerder, kan ook later.
    Je kan dus niet nu zeggen van morgen heb ik een innesteling.

7. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ow hahahah
    want dat stond er in de kalender vruchtbaar heid.

De huisarts had het voor me opgeschreven vlu vlug in klad moet ik dat ff gaan bekijken weer.

dus tussen 7-10 dagen of later dan 10?

ben je dan nog vruchtbaar? dan heeft t dus geen zin om meer voor de innestelling contact te hebben voor het zwanger worden,alleen voor de fun hahaha.)
    wat die kalender aangeeft heb ik gister eisprong en vandaag vruchtbaar en morgen innestelling vond het ook al zo raar dat het zo op elkaar zat.

dus tussen 13-19 juli dan moest ik een testje wagen in die buurt zei de huisarts. du stot die tijd kan je ongi worden of je bent vruchtbaar nog?

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Goedemorgen chickies!
    NU wil IK even klagen!:(

Nog steeds geen ongi en vanmorgen voor het opstaan pijn in mijn rechterheup, AU echt zeer (en ik klaag echt niet snel, ben wel wat gewend), het straalde helemaal uit naar het midden van mijn onderbuik, alleen rechts en zo ook naar het midden van mijn onderrug, nu ik dit schrijf is de pijn wel minder maar wel aanwezig en heb soms wat steekjes links in mijn onderbuik.
    Weet dat het niks met zwangerschap te maken heeft hoor, maar ik wilde even spuien, sorry.
    Ben gewoon misselijk vd pijn, blagh!

@Esmee, succes meid!Hoop positieve verhalen te horen.

@loesmari, meid, wat vervelend!dat had ik ook rond mijn ei, sterkte, als het goed is, duurd dat maar een paar daagjes.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Je bent alleen vruchtbaar in de paar dagen voor je ei en op de dag van je ei.
    Als je niet tempt weet je niet zeker wanneer je eisprong is geweest.
    De dag na je ei ben je niet vruchtbaar meer en hoef je dus niet meer te klussen voor een beeb. Just for fun ;)
    En dan 7-10 dagen na je ei vindt er een innesteling plaats mits er raak geschoten is.
    En zo rond 14 dagen na je ei kan je testen.
    Niet direct als de innesteling heeft plaats gevonden.

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Moet even zeggen dat ik een vruchtbaarheidskalender heb en 1 dag na je ei, ben je nog wel vruchtbaar, hoor!;)
    Alleen ben je 2 dagen voor je ei het allervruchtbaarst, dacht ik gelezen te hebben, dus om de dag gemeenschap hebben in je vruchtbare periode zou perfect zijn, maar hoeft natuurlijk niet, er zijn altijd uitzonderingen, bv over het zaad, die zou maar 24/48 uur kunnen leven, maar sommigen leven korter en weer anderen zouden wel een week kunnen blijven leven, dus tsjah...dat zijn de dingen die het makkelijk of moeilijk maken om zwanger te raken...(o.a.)

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    De dag na je ei ben je alleen vruchtbaar als je savonds laat je ei krijgt.
    Je ei leeft maar 8 uur zo'n beetje (en geen 24 uur zoals je wel eens leest)

In principe ben je de dag voor je ei het vruchtbaarst. Dan heeft het zaad de meeste kans om te overleven.

En een vruchtbaarheidskalender zegt niet zoveel hoor ;) Zijn alleen maar gemiddeldes en veel vrouwen vallen daar dus buiten.
    De dag na je ei klussen heeft geen nut, want het zaad doet er al 8 uur over voordat het bij je ei kan zijn. Dus tegen die tijd is je eitje alweer onvruchtbaar geraakt helaas.

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Ja, dat is ook wel weer waar dat die kalender een gemiddelde is, maar tot nu toe heeftie bij mij wel precies geklopt!:D

13. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ow ok thnx

dus als ik het goed begrijp::::

Dinsdag had ik dat slijm rekbare ofzo was ik ook bij de huisarts,
    ze zei mocht je hiervoor sex gehad hebben zit je goed en denk dat je nu vruchtbaar bent dus kun je strax om de dag ofzo vrijen das het beste.

dus ik had een paar dagen ervoor gevreeen en die dinsdag en woensdag zelf(ze zei wanneer de pijn sterker voelbaar is moesten we contact hebben dan ben je het vruchtbaarst.)

Dus nooit weet je je eisprong dus tot je denkt dat is mijn ei(dat vloeibare slijm ofzo(dan hopelijk heb je daarvoor gemeenschap gehad en op die dag zelf even.) nah ja we zien wel

Ik vind het een hoop reken werk. :oops:

we zien wel.

thnx voor de antw loesmari

14. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Klopt bij mij ook in 2005 wouden we ook beginnen voor een tweede

Bleek ik in Januari mijn ei te hebben,ik had de kalender nou keurig uitgeprint hahah,ik wist niet anders had het ook niet eens met de huisarts over gehad ja via telefoon) en ze zei dat klopt wel een beetje,maar tel het tog zo en zo op dit manier die zei had(maar dat weet ik natuurlijk niet meer)
    En oktober 2006 bevallen van een prachtig kerel ook namens die kalender. :confused:

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @Pixie, 36,8 zegt dus niks...hmmmz....kan alle kanten op...afwachten maar ;)

Zoals al gezegd werd...een LICHT LICHT posi ovutest zegt ook niets omdat je altijd LH in je lijf hebt. De test is pas positief voor zwangerschap wanneer de streep of bijna gelijk is aan de controlestreep (zoals bij mij) of even dik of donkerder....

16. Goeienmorgen meiden...

Hoe is het hier ?
    Was gisteren een lekkere kletsdag he :)
    Vond het wel gezellie!

Vandaag moe moe en nog eens moe.... :(
    ppff ben nog maar een aantal uur op maar zou zo weer naar bed kunnen!

Hoe is het met jullie ?
    Is trouwens gisteren nog lekker laat geworden he ;)

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Murnin' M'loes...
    Hier ook doodmoe...en voel me niet helemaal lekker daardoor.....
    Ben dr ook weer snel vandoor, veel te doen vandaag...
    xxx

18. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Zo he 22 bladzijdes in 24 uur! Doen we goed! ;)
    Er is vast geen ander topic doe zo hard gaat, want deze is
    gewoon het gezelligst ;)

Hier nog steeds broekloeren, buikpuin, hoofdpijn :( Echte ongi :evil: tekenen. Maar ja we zullen zien. Mijn cyclus loopt niet altijd gelijk. Ergens tussen gister en maandag moet ik normaal gesproken ongi :evil: worden. Als er dinsdag nog niks is ga ik er wel even een test tegen aangooien, zeker met de mogelijkheid dat het er ook 2 kunnen zijn :confused: Verder droom ik steeds over baby`s en kinderen krijgen, heb ik nooit last van gehad. Geen enge verhalen hoor, allemaal heel prettig. Hebben jullie dat ook?

Voor diegenen die moeite hebben alles te onthouden om op de reageren.
    Open een nieuw scherm erbij en dan kan je daar telkens wat neertypen terwijl je op het andere scherm leest :) Doe ik ook, is erg handig, want anders is het niet meer te doen ;)

Wat een vreselijke verhalen hier over ouders verliezen, sterkte meiden, ben er stil van.......

Pendel, pendel, dat je weet wanneer je zwanger wordt en wat het is? Is dat een test? Heb er nog nooit van gehoord. Graag info want ben wel even nieuwsgierig ;) Oh heb het al gevonden, lounge, pendelen. Zal het straks even lezen.

@Esmee, spannend zeg!

Nou ik ga weer even wat doen.

Groetjes
    Northern

19. vervelend joh!
    Maar bij jou heeft het zeker te weten te maken met de zwangerschap! :D
    Gewoon aan toe geven regelmatig ;)

20. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey chicas
    bedankt voor jullie reactie's. ik las het op een ander forum geloof ik dus ik dacht: probeer het even!
    maar goed we zien het morgen wel!
    hier nog geen ongi tekenen alleen wat vage buikpijn en krampjes. Wel anders dan anders maar goed we wachten het af!

bye ga even ontbijten!

Share This Page