Even snel (alles lezen doe ik straks wel). Bij mij is de ongi toch gekomen, nu alleen nog wat bruin maar dat is vaker zo. Ik verwacht dat het morgen verder doorzet. Manlief en ik hebben al besloten dat juli voor ons ronde 1 wordt, of 1,5 hah. We zijn immers pas half juni en halverwege m'n cyclus begonnen. Dus de generale repetitie hebben we gehad, we zijn klaar voor de premiere En ja ik weet ook wel dat dat 'valsspelen' en struisvogelpolitiek is...hihi
Zo.. ff bijgelezen vanaf pag. 103! 8) @ smiley bende; dat was zo'n 4 jaar geleden in het nieuws.. niks van waar @ wenkbrauwen; van mezelf heb ik volle, en strakke wenkbrauwen.. maar een vriendin van mij had het laten doen, en ze kijkt nu altijd verbaasd.. nu moet ze nog iedere ochtend bijtekenen @ zwangerschapscalculator; bij mij klopt ie niet, zit overal 4 dagen naast.. @ uitgaan in gaybar: deden wij ook altijd...tot de hetero's doorhadden dat de meiden daar gingen stappen.. Gisteren wilde ik zwangerschapstesten kopen.. (komende weken beetje durk op het werk, dus geen tijd om ff de stad in te gaan) stond ik bij de kruidvat.. vast besloten CB digitaal te kopen... zie ik alles.. behalve die.. CB met plusjes, kruidvat 7 en 5 euri.. nog een vaag merk.. Ik ben helemaal van slag Weet écht niet welke ik nu moet nemen.. Mijn vriend is dan zo nuchter en zegt 'dan koop je ze allemaal, dan weet je het zeker'.. Mannen hebben makkelijk praten he.. Ik zit nu lekker in de tuin met mn laptopje, vrije middag.. vanavond weer aan de arbeid.. Wat gaan jullie allemala vandaag doen? Oh ja.. GROUPHUGGGG! (je moet wel bij blijven he )
dames. ik ben afwezig vandaag. heb een late dienst. zal weer een kijkje nemen als ik thuis bent. weekend vrij! hahaha fijne dag allemaal. alexia trouwt vandaag hahaha... vast vol spanning ! *straalt positieve gedachten naar alexia*
Goedemiddag meiden! Klaag klaag... Hier ook nog geen Ongi.. maar denk gewoon dat het toch een kwestie is van "onbewust" er teveel aan denken... had het er gister met Mienime over, vorige maand wist ik Bij wijze van spreken niet eens wat EEN cyclus was en nu ben ik het aan het opschrijven, terugtellen, vooruit rekenen... heb me 29 jaar nooit met dit soort dingen bezig gehouden en voor het eerst in dus me 29 jaar ben ik bezig met mijn menstruatie! en denk dat dit ook de oorzaak is dat het daarom uitblijft... Vanaf nu ga ik het ook niet meer bijhouden, tellen, rekenen... sex gewoon wanneer we dat willen, EI of geen EI..en anders koop ik wel een EI (ok flauw) maar Desman kwam ook spontaan... en denk als we hier gewoon normaal gaan doen dr vast één de goede weg hier naar binnen vind.. ik vind dit niets! gedoe allemaal... heb nog steeds Ongi pijn.. en voelt ook echt niet als een zwangerschap... heb me ook voorgenomen om geen testen te gaan halen maar maandag naar de HA te gaan, ff checken Moet er toch heen voor me rugklachten... want heb al sinds me vorige zwangerschap last van vast zittende rug/nek..word weer tijd voor fysio denk ik.. Oké genoeg geklaagd... Lexy een heeeeeeeeleee fijne dag vandaag meid! geniet er lekker van... en de rest? alles goed met iedereen?
@lexy:fijne dag, meid!je hebt schitetrend weer zeg!Geniet ervan! @BMD: meid je hebt groot gelijk, hoor!Dus je gaat zondag niet testen?Ja, als je toch naar de HA moet, kan je meteen navraag doen he. Hier nog steeds last van onderrug, beetje van mijn buik onder en rechterheup nog wat lichtjes. Ook moe, maar heb een drukke ochtend gehad. Vandaag niet veel meer van plan, behalve een test bij de aoptheek halen voor zondag vast, want morgen zijn ze gesloten en mischien voor de zekerheid een CB digi bij de Etos.Eens kijken wat we vanaaf gaan eten...*zucht*
Kijk en zo doe ik het dus ook! Ik wil ook niet door draaien Ik ken me eigen en dat gebeurd dan echt wel haha Gewoon sexen wanneer we zin hebben en niet continu die berekeningen maken van wanneer mijn ei is enz... We zien het wel wanneer het zover is! En echt uitrekenen hoef je toch ook niet kunt een schatting maken wanneer het ongeveer zal zijn...(tenminste als je een beetje een regelmaat erin heb zitten) sucses ermee... hopelijk is het snel raak zo!
Hhmmm dat is ook fraai hahahaha Moet er wel om lachen sorry! Maar neem aan dat je toch weet wat voor vorm wenkbrauw je wil voordat je het laat doen ? En neem aan dat ze het toch ook eerst zo tekenen voordat ze het er meteen permanent opknallen Of had die vriendin van jou zoiets van ik wil dat en doe dat meteen ? Ik teken mijn wenkbrauwen al vanaf mijn 16de en ze zijn altijd hetzelfde!
hihi sorry kan het niet laten... Moet iedere keer weer om het woord broekloeren lachen Vind het zo grappig haha
Ein-de-lijk de RODE zee hier Banner maar aangepast naar een cyclus van 35 dagen ipv 30, hoop wel datie korter gaat worden...
Gefeliciteerd Mienime hahaha Nee eindelijk wat zekerheid voor je!.. jammer maar op naar de volgende toch
Ik snap je helemaal, zou het nu ook niet erg vinden.... baal op dit moment meer dat me vriend het hele weekend moet werken.. *word tijd voor een buitenman* hahahaha
Alleen die rugpijn hoeft niet he haha Ow, nee dat is idd niet leuk zeg, een heel weekend werken..wat doetie?
Oja 2e ronde nu Mienime.. mag je hier eigenlijk niet meer kletsen! Oh ik verveel me tralalalala.. Desman is met me moeder weg.... En ik heb alles al opgeruimd... Wie komt er een bakkie doen? iedereen hier is nl gewoon aan het werk!
Werkt op schiphol, en hy heeft een maandje of 3 geleden een nieuwe titel aangeboden gekregen alleen neemt hy hem zwaar TE serieus Hy is nu leidinggevende op een transport bedrijf, weet niet precies wat het inhoudt allemaal, maar hy moet dus zorgen dat de mensen die er werken op tijd ladingen voor de vrachtwagen klaarhebben die met vliegtuig meemoeten... en ja werken op schiphol is 7 dagen in de week feest, als je pech hebt Volgens mij heel onduidelijk omschreven maar zoiets is het
Nouwhoor, ben ik hier niet meer welkom Ik moet wat kleine schapjes doen, denk ik, maar ik heb geen zin en sorry al helemala niet om naar Aalsmeer te gaan voor een bakkie whaha
jawel hy heeft hem al, en daarom issie dus de weekenden de lul haha jwel hoor schat tuurlijk blijf je welkom hier! alleen de topic naam moet aangepast worden als er al veel ronde 1 gepasseerd zyn mss tijd voor nieuwe topic?